دسته‌بندی نشده

تفریحات دبی در تعطیلات، بزن بریم دبی!

وقتی عازم سفر دبی می‌شویم باید بدانیم که با مراکز تفریحی و تجاری زیادی سروکار داریم که هر کدام از آنها جذابیت های مخصوص به خود را دارند که تجربه کردن این تجربه‌ها نه تنها خالی از لطف نیست بلکه به یکی از خاطرات زیبای زندگی‌مان تبدیل می‌شود.در این مطلب همراه ما باشید تا به معرفی تفریحات دبی بپردازیم .

تفریحات دبی در تعطیلات، بزن بریم دبی!

پارک آبی آتلانتیس دبی

پارک آبی آتلانیس که در کنار هتل آتلانتیس واقع شده است یکی از اماکن تفریحی دبی می‌باشد که گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. هوای گرم دبی، پارکهای آبی را به یکی از بهترین تفریح ها تبدیل می کند اما پارک آبی آتلانتیس جدا از تفریحات آبی، امکانات متنوع دیگری را نیز در اختیار مشتریان می‌گذارد که باعث فراهم نمودن رضایت کامل آنها می‌شود. امکاناتی از قبیل کافه، رستوران، امکانات آموزشی، در نظر گرفتن غارهای آبی برای بچه های کوچکتر که قدشان از 120 کمتر است و …

تفریحات دبی در تعطیلات، بزن بریم دبی!

موزه آینده

موزه‌ها یکی از جاذبه‌های گردشگری هستند که همواره مورد توجه توریستها قرار می‌گیرند و دبی، جدا از مراکز تجاری و تفریحی لوکس، موزه‌های جذابی نیز دارد که هر کدامشان مخاطبان مخصوص به خود را دارند. توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر به دبی را دارید، بازدید از موزه آینده دبی را از دست ندهید.موزه‌ای که 50 سال بعد را در مقابل چشمانتان به تصویر می‌کشد. موضوعاتی مثل سفرهای فضایی، تغییرات آب و هوا، معنویت و نوآوری های 50 سال بعد موضوعات این موزه هستند.

تفریحات دبی در تعطیلات، بزن بریم دبی!

اجاره خودرو در دبی

در لیست معرفی خدمات دبی به گزینه‌ای بر می‌خوریم که علاوه بر تفریح یکی از آرزوهای قشر وسیعی از انسانها را برآورده می‌کند البته برآورده شده در محدوده ای از زمان. افراد زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که آرزویشان این است که سوار ماشین های لوکس و لاکچری مثل لامبورگینی، فراری، بوگاتی و … بشوند و لذت رانندگی با این ماشین های لوکس را تجربه کنند. این افراد می‌توانند با اجاره خودرو در دبی، برای ساعاتی آرزوی دیرینه خود را برآورده کنند، یعنی، پشت فراری بنشینند و از رانندگی در دبی زیبا، لذت ببرید. یکی از مزایایی که دبی در این تفریح نسبت به جاهای دیگر دارد این است که اجاره ماشین در دبی از سایر اماکنی که این تفریح را ارائه می‌کنند ارزان تر است.

خانه تسخیر شده هیستریا

شاید وقت آن باشد که آدرنالین ترشح شود. یکی از تفریحات متفاوت دبی خانه تسخیر شده هیستریا است. خانه ای که باید به داخل آن قدم بگذارید و با بدترین و ترسناکترین اتفاقاتی که می‌توانید تصور کنید، روبه‌رو شوید. به محض این که در این ساختمان قدم بگذارید میزبان و طرف حسابهای شما ارواح هستند و آیا شما آنقدر قویدل هستید که نترسید و در این خانه قدم بزنید. در واقع این مکان شما را با یک تفریح مهیج و متفاوت روبه‌رو می‌کند که باید ببینید از پس آن بر می‌آیید یا خیر. پس اگر از طرفداران تفریح های ترسناک هستید، این خانه تسخیر شده را امتحان کنید.

رانندگی با مشاین های فرمول یک

هیچ کدام ما تصوری از سرعت زیاد ماشین های فرمول یک نداریم فقط می‌دانیم چقدر سریع هستند.برای کسانی که عاشق سرعت هستند سوار ماشین های فرمول وان شدن یک رویا است. البته رویایی که دبی، یکی از مهم ترین شهرهای توریستی دنیا، به واقعیت تبدیل می‌کند. یعنی به شما اجازه می‌دهد که پشت ماشین های فرمول یک بنشینید و یا سرعتی سرسام آور، هیجانی بزرگ را تجربه کنید.نگران این نکته نباشید که چگونه باید با این ماشین ها کار کنید، چرا که تمام آموزش های لازم به شما داده خواهد شد.

صحبت آخر

در دبی به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین مقصدهای تفریحی و تجاری، با تفریحات زیادی روبه‌رو می‌شویم.شاید در مورد هر کدام از تفریحات یک خط توضیح خوانده باشیم اما به طور کلی با آن تفریح آشنایی نداریم، اینجاست که نیاز به یک مشاور با تجربه در حوزه توریسم و گردشگری داریم.اگر قصد سفر به دبی را دارید، می‌توانید با کارشناسان زبده بریم دبی تماس بگیرید و با توجه به شرایط خود بهترین سفر را رقم بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا