دسته‌بندی نشده

تاریخ عرضه گلکسی اس ۲۴ چه زمانی خواهد بود؟

تاریخ عرضه گلکسی اس 24

به روز رسانی 29 سپتامبر 2023

هر ساله طرفداران گوشی های هوشمند، مشتاقانه منتظر جدیدترین گوشی های پرچمدار اندرویدی سامسونگ هستند. در سال 2023، این پرچمداران سری گلکسی اس 23 هستند. با این حال، سال آینده انتظار داریم سری گلکسی اس 24 سامسونگ را به زودی در بازار ببینیم. احتمالا به زودی سری گلکسی اس 24 به بازار عرضه خواهد شد. در این مقاله قصد داریم آخرین شایعات معتبر پیرامون گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا برای شما موبایل دوستان و طرفداران گوشی های پرچمدار سامسونگ توضیح دهیم.

سری گلکسی اس 24 چند مدل خواهد داشت؟

از زمان سری گلکسی اس 20، در هر خانواده گلکسی اس سه مدل وجود داشته است: یک مدل استاندارد، یک نوع پلاس و مدل قدرتمند اولترا. ما انتظار داریم سامسونگ در سال 2024 به این فرمول ادامه دهد. مطمئناً سامسونگ گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا به بازار عرضه خواهد شد.

با این حال، شایعه‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ می‌تواند گلکسی اس 24 پلاس را کنار بگذارد.

طراحی

تغییراتی که سامسونگ ایجاد می کند ممکن است در نگاه اول مشهود نباشد، اما به نظر می رسد نسل بعدی گوشی های گلکسی اس می تواند پنل های OLED با عملکرد بالا نسل سیزدهم (M13) باشد.. این پنل ها نسبت به صفحه نمایش M12 که انتظار می رود در آیفون 15 باشد، نازک تر و کارآمدتر هستند.

به نظر می رسد بدنه گوشی سامسونگ قاب S24 Ultra را به آلیاژ تیتانیوم تغییر دهد. علیرغم اینکه تیتانیوم یک فلز سنگین است، اما وزن گوشی تنها 233 گرم است که یک گرم سبک تر از Ultra فعلی است.

مشخصات

چیپ ست این گوشی از نوع اگزینوس است اما در مدل های اولترا یا پلاس ممکن است از تراشه اسپندراگون استفاده شود.

به گفته مسئولین سامسونگ این گوشی با رم 12 گیگ و 256 گیگ حافظه داخلی شروع می شود و تا 16 گیگ هم قابل ارتقاست.

باتری

در ماه آگوست، شایعاتی درباره ظرفیت باتری این سه گوشی شنیدیم. گفته می شود، باتری گلکسی S24 می تواند 4000 میلی آمپری باشد.. در همین حال، گلکسی اس 24 پلاس می تواند بزرگترین باتری را در میان هر مدل پلاس با 4900 میلی آمپر ساعت داشته باشد و مدل اولترا همان 5000 میلی آمپر است.

دوربین

احتمال دارد گلکسی اس 24 اولترا یکی از دو لنز تله فوتو خود، به ویژه لنز اپتیکال را تا 3 برابر ارتقا دهد. این لنز به یک لنز 5x تبدیل می شود. دوربین 3x باقی خواهد ماند و تنها تغییر، بهبود سنسور 10x خواهد بود.

Galaxy S24 Ultra دوربین پریسکوپ 10 مگاپیکسلی 10x را با یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی تعویض خواهد کرد. مشاور ادعا می کند که این یک سنسور 1/2.52 اینچی با پیکسل های کوچک 0.7 میکرونی است.

از نظر تئوری، این لنز می تواند زوم بدون افت را در هر سطحی از 5 برابر تا 10 برابر ارائه دهد. سامسونگ از یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی 3 برابری برای زوم در برد کوتاه استفاده خواهد کرد.

تاریخ عرضه گلکسی اس ۲۴ چه زمانی خواهد بود؟

اگر گلکسی اس 23 دارید، بهتر است از گوشی خود استفاده کنید. چون نسبت به سری های قبل، تغییر خیلی زیادی نکرده است. اما اگر گوشی قدیمی‌تر از آن دارید، ارزش صبر کردن دارد.

https://www.androidauthority.com/samsung-galaxy-s24-3321740/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا