دسته‌بندی نشده

بیوگرافی گونل زینالوا (Günel Zeynalova) خواننده مشهور و خوش استایل ترکیه ای

بیوگرافی گونل زینالوا خواننده ترک زبان

گونل زینالوا خواننده جذاب اهل آذربایجان است که در کشور ترکیه و سایر نقاط جهان طرفداران خاص خود را دارد. وی به طور خاص توسط خواننده سرشناس ابراهیم تاتلیسس کشف شد و مورد حمایت وی قرار گرفت و شاید بتوان گفت که بخش بزرگی از موفقیت‌های خود را مدیون وی است. ما ایرانی ها بیشتر او را زمانی که چهره ساده نوجوانی داشت و آهنگ دنیا دنیا را می خواند به خاطر سپرده ایم اما حالا گونل زینالوا تغییر زیادی کرده است. اگر به بیوگرافی و مراحل رسیدن به موفقیت خواننده‌های مشهور جهانی علاقه‌مند هستید، این مطلب از دلگرم را تا انتها دنبال نمایید.

بیوگرافی گونل زینالوا

بیوگرافی گونل زینالوا ؛ از سه سالگی تا ازدواج با رضا ضراب ثروتمند ایرانی مقیم ترکیه

گونل زینالوا ۲۵ اکتبر ۱۹۸۵ (۳ آبان ۱۳۶۴) در جنوب غربی آذربایجان در شهری به نام آق دام به دنیا آمد. او در خانواده‌ای علاقه‌مند به موسیقی رشد پیدا کرده و عجیب نبود که خود نیز به این دنیا علاقه پیدا کند. مادر گونل پیانو را به صورت حرفه‌ای می‌نواخت و پدرش نیز یکی از نوازنده‌های سرشناس گارمون محسوب می‌شد.
گونل ورود به دنیای موسیقی را از سه سالگی آغاز کرد و از همان زمان ترانه‌های زیبای ابراهیم تاتلیسس را از حفظ بود و مرتب آن‌ها را می‌خواند.

 گونل زینالوا خواننده ترک

درخشش گونل در 13 سالگی

در سن 13 سالگی بود که گونل زینالوا به همراه خانواده در یکی از کنسرت‌های ابراهیم تاتلیسس حضور پیدا کرد و در حالی که نام خواننده مشهور را با تکرار ابو ابو فریاد می‌زد، از سوی ابراهیم تاتلیسس به صحنه دعوت شد.

گونل زینالوا در نوجوانی

در این جا گونل زینالوا فرصت پیدا کرد تا یک هم‌سرایی با ابراهیم تاتلیسس داشته باشد و در همین زمان صدای زیبا و سحرانگیز او همه را، از جمله خود تاتلیسس را متعجب ساخت. این موضوع باعث شد که ابراهیم تاتلیسس گونل را به آکادمی موسیقی خود در کشور ترکیه دعوت کرده و رضایت خانواده‌اش برای دنبال کردن موسیقی به شکل حرفه‌ای را کسب کند. از آن پس علاقه زیاد ابراهیم تاتلیسس به گونل و حمایت‌هایی که از وی می‌کرد، باعث شد تا وی را پدرخوانده گونل خطاب کنند.

(Günel Zeynalova)

حمایت‌ها و کمک‌های ابراهیم تاتلیسس از گونل باعث شد که او در سن چهارده سالگی نخستین آلبوم خود به نام Ne Olur Allahim را منتشر سازد. این آلبوم با آهنگ “دنیا، دنیا و دیدم دیدم” به شهرت زیادی رسید و اتفاقا مردم ایران نیز به آن علاقه زیادی نشان دادند.

حتماً بخوانید:

پس از آن نیز به ترتیب آلبوم‌های Azeri Gunel در سال 2004، آلبوم Adi Yok در سال 2008 و آلبوم Qashqie در سال 2017 میلادی را منتشر ساخت. اما بیشتر آثار این خواننده را تک آهنگ های او تشکیل می‌دهند.

همسر گونل زینالوا

ازدواج گونل زینالوا با رضا ضراب

در سال 2002 میلادی بود که رضا ضراب ثروتمند ایرانی مقیم ترکیه، از گونل که در 17 سالگی و اوج جوانی به سر می‌برد، خواستگاری کرده و گونل به پیشنهاد وی پاسخ مثبت داد. رابطه این دو تا سال 2008 میلادی ادامه داشت و در آن زمان از یکدیگر جدا شدند. اگر چه گونل مدتی در تجرد به سر برد، اما رضا ضراب تنها پنج ماه پس از این جدایی، با ابرو گوندش ازدواج کرد.
رابطه بعدی گونل، با جم اوزان بود، اما ارتباط گونل با وی نیز دیری نپایید و تقریبا یک سال بعد این دو از هم جدا شدند.از آن پس نیز برای مدتی طولانی وارد هیچ رابطه عاشقانه‌ای نشده و از اخبار و حواشی در این زمینه دور ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا