دسته‌بندی نشده

بیوگرافی کیت هادسون

کیت هادسون کیست؟

کیت هادسون توانست نقش برجسته ای را در فیلم 200 Cigarettes را برعهده بگیرد. از جمله فیلم های دیگر کیت می توان به You, Me and Dupree, Fools Gold و Bride Wars اشاره کرد. در سال ۲۰۱۳ او یک شرکت تناسب اندام به نام Fabletics تاسیس کرد. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

زندگینامه کیت هادسون

Kate Hudson

اوایل زندگی

کیت هادسون در 19 آوریل سال 1979 در لس انجلس به دنیا آمد. او دختر بازیگر و کارگردان Goldie Hawn و Bill Hudson می باشد. کیت هادسون توسط مادرش بزرگ شد و وقتی که ۱۸ ماهه بود والدینش از هم جدا شدند. کیت تصمیم گرفت حرفه خود در بازیگری را شروع کند و به عنوان مهمان در نمایش تلویزیون TV drama Party of Five در سال ۱۹۹۶ شرکت کرد.

اولین فیلم ها

کیت هادسون در دانشکده هنر Tisch درس خواند و والدین خود (هاوون)Hawn و (راسل) Russell را متقاعد کرد تا به خاطر بازی در یک فیلم یک سال درسش را به تعویق بیندارد. سپس او توانست در فیلم Desert Blue نقش کوتاهی در کنار(کریستینا ریکی) Christina Ricci, (کسی افلکت) Casey Affleck و (برندن سکستون ۳) Brendan Sexton III در سال ۱۹۹۸ بازی کرد. او هم چنین در فیلم 200 Cigarettes نقش برجسته ای را در کنار (ریکی) Ricci ، (بن افلک) Ben Affleck و Paul Rudd (پاول راد) و (کورتنی لاو) Courtney Love بازی کرد.

‘Almost Famous’

در سال ۲۰۰۰ در حالی که شایعاتی برای او ساخته بودند کار را به سختی شروع کرد. آخر آن سال توسط منتقدین و طرفداران مورد توجه بیشتری قرار گرفت. کیت هادسون در فیلم دیگری به نام راک اند رول در سال ۱۹۷۰ بازی کرد و به شهرت رسید در این فیلم نقشه کوتاهی را بازی کرد. بعد از آن نقش (سارا پولی) Sarah Polley را بازی کرد. در این فیلم نقشش را به صورت برجسته انجام داد و جایزه گرمی را برنده شد و به عنوان نقش مکمل زن نامزد جایزه اسکار شد.

کیت هادسون
کیت هادسون

نقش های بعدی

در سال ۲۰۰۰ او به عنوان Robert Altman’s Dr. T (رابرت التامن) در کنار(ریچارد گری) Richard Gere و (هلن هانت)Helen Hunt و Farrah Fawcett(فراه فاوکت) بازی کرد. همچنین در سال ۲۰۰۱ او در فیلم wartime drama با (وس بنتلی) Wes Bentley و Heath Ledger (هیث لدجر) بازی کرد. پروژه های دیگر او Garry Marshall’s Raising Helen است که در ان نقش خانومی را بازی می کند که مجبور است بعد از مرگ خواهرش از ۳ فرزند او مراقبت کند.

در سال ۲۰۰۴ کیت هادسون در مقابل (لوک ویلسون)Luke Wilson در فیلم کمدی رمانتیک Alex & Emma بازی کرد. فیلم های دیگر کیت هادسون از جمله You, Me and Dupree در سال ۲۰۰۶، Fools Gold در سال ۲۰۰۸، Bride Wars در سال ۲۰۰۹، The Killer Inside M در سال ۲۰۱۰، Something Borrowed در سال ۲۰۱۱ است. فیلم های اخیری که او بازی کرده است Mother’s Day و Deepwater Horizon در سال ۲۰۱۶ می باشد.

زندگی شخصی

کیت هادسون با فردی به نام Chris Robinson (کریس رابینسون) در سال ۲۰۰۰ ازدواج کرد ولی ازدواج انها فقط تا سال ۲۰۰۷ ادامه داشت. ان ها فرزند پسری به نام (رایدر راسل رابینسون) Ryder Russell Robinson در سال ۲۰۰۴ به دنیا اوردند. کیت هادسون بعد ها با (متیو بالمی) Matthew Bellamy نامزد کرد و از این ازدواج فرزندی به نام (بینگهام هاون بالامی)Bingham Hawn Bellamy, در سال ۲۰۱۱ حاصل شد. اما در سال ۲۰۱۴ ان ها از هم طلاق گرفتند.

در دسامبر ۲۰۱۶ او با Danny Fujikawa(دنی فوجیکاو) اشنا شد و در سال ۲۰۱۸ در پست اینستاگرام خود اعلام کرد که سومین فرزند خود را حامله است.

کیت هادسون
کیت هادسون

امیدوارم از این مطلب لذت برده و با زندگی کیت هادسون آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا