دسته‌بندی نشده

بیوگرافی کلایو اوون + زندگی نامه، ازدواج و عکس

کلایو اوون ( Clive Owen ) بازیگر مطرح جذاب سینما است. وی متولد 3 اکتبر 1964 می باشد. آقای اوون در اصل متولد انگلیس می باشد اما اکنون در هالیوود آمریکا مشغول به کار است.

کلایو اون کیست؟

آقای اوون در 3 اکتبر 1964 و در شهر كاونتری، میدلندز غربی در انگلیس متولد شد. مادرش پامالا و پدرش جس اون نام داشت او چهار برادر دیگر نیز دارد و چهارمین برادر خانواده است.

پدرش خواننده بود او در 3 سالگی کلایو خانواده را ترک کرد و باعث شد کلایو در دوران کودکی اش از نعمت پدر بی نصیب شود اما پدر او چند بار برگشت و در سن 19 سالگی اون با او آشتی کرد، اما دیگر این ارتباط گرم نشد و سرد باقی ماند.

بیوگرافی کلایو اوون + زندگی نامه، ازدواج و عکس

شروعی نه چندان مطمئن

او اوایل علاقه ای به رفتن به مدرسه تئاتر نداشت اما بعد مدتی که به دنبال کار گشت ولی نتوانست شغلی برای خود پیدا کند تصمیم به رفتن به مدرسه تئاتر گرفت. آقای اوون در سال بعد از فارغ التحصیل شدن از آكادمی سلطنتی هنرهای نمایشی شروع به اجرا نمایشنامه کرد و چندین نمایشنامه از شکسپیر را نیز اجرا کرد در همین دوران بود که او با همسرش آشنا شد او دو فرزند به نام های حوا و حانا دارد.

او با بازی در سریال “سرطان” کار حرفه ای اش را شروع کرد و شناخته شد، اما با بازی در “چشمانم را ببند” مورد تحسین قرار گرفت.

موفقیت او به چشمانم را ببند محدود نمی شود، وی تا به حال در فیلم و سریال های فراوانی ایفای نقش کرده است و در همه موفق بوده است شاید به همین دلیل است که بازیگر مورد علاقه من است! اما موفقیت دیگری که به دست آورد ایفای نقش در فیلم فرزندان مردان بود که در سال 2006 آقای اون بازی کرد اینبار هم او مورد تحسین همگان قرار گرفت، او برای اجرای این فیلم دستمزد خوبی دریافت کرد. البته این فیلم جوایزی نیز دریافت کرد.

بیوگرافی کلایو اوون + زندگی نامه، ازدواج و عکس

همسر و فرزندان (خانواده)

همسر آقای اوون ، سارا جین فنتون نام دارد البته این زوج دو دختر به نام های حوا و حانا دارد آقای اون و خانواده اش در لندن زندگی می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا