دسته‌بندی نشده

بیوگرافی و زندگی شخصی مجید جامه بزرگ + اینستاگرام و عکس های خصوصی

بیوگرافی مجید جامه بزرگ ملی پوش و قهرمان بدنسازی + افتخارات ورزشی

مجید جامه بزرگ اهل همدان است و متولد 5 شهریور ماه سال 1361 می باشد. مجید جان بزرگ بدنساز تیم ملی پرورش اندام ایران می باشد که در وزن ۹۵ کیلوگرم رقابت می کند. علاوه بر سایز خوب و تعادل عضلانی دارد از کات عضلانی فوق العاده ای بهره مند است و همه فاکتورهای یک بدنسازی کامل و فوق العاده را دارد.

ازدواج و همسر مجید جامه بزرگ

مجید جامه بزرگ ازدواج کرده و متاهل می باشد و چندی پیش در پیج اینستاگرامش با پست عکسی از مادر همسرش، خبر فوت او را اعلام و تسلیت گفت.

قد و وزن مجید جامه بزرگ چقدر است؟

قد مجید جامه بزرگ 175 سانتی متر است و همچنین وزن حسین کلاته 95 کیلوگرم می باشد .

بیوگرافی مجید جامه بزرگ ملی پوش و قهرمان بدنسازی + افتخارات ورزشی و اینستاگرام

آغاز فعالیت مجید جامه بزرگ

مجید جامه بزرگ در سال ۱۳۷۹ وارد ورزش بدنسازی شده است و با تلاشی که در طی چندین سال انجام داده بود موفق شد در وزن ۹۵ کیلوگرم مسابقات آسیایی مغولستان به قهرمانی برسد و مقام اورالی آسیا را هم از آن خود کند. جامه بزرگ همچنین به مقام سوم مسابقات جهانی پرورش اندام در کشور آسیا نیز دست یافته است.

سوابق ورزشی از بوکس تا بدنسازی و پرورش اندام

جامه بزرگ فعالیت ورزشی خود را ابتدا با ورزش های رزمی مانند کاراته آغاز کرد و پس از یک سال به رشته بوکس روی آورد. او در این رشته شش سال قهرمان استان همدان بود و عنوان قهرمانی جوانان ایران را نیز در مسابقات اهواز در وزن ۵۴ کیلوگرم به دست آورد.

در همان ایام برای تقویت سرشانه های خود به تمرین با وزنه روی آورد و با تشویق امیر هاشمی خواه از پیشکسوتان بدنسازی، ورزش در پرورش اندام را آغاز کرد.

بیوگرافی مجید جامه بزرگ بدنساز و قهرمان پرورش اندام و همسرش + عکس های مجید جامه بزرگ قهرمان بدنسازی همراه با زندگی شخصی و ورزشی و سوابق و افتخارات مجید جامه بزرگ و خانواده و ماجرای ازدواج و مسابقات و از درگیری با حسین کلاته

تاسیس باشگاه های راش

مجید جامه بزرگ باشگاههای راش را همدان را تاسیس کرده و مدیریت آن را برعهده دارد یکی از مجهزترین بزرگترین باشگاه های بدنسازی همدان محسوب می شود

او درباره بدنسازی عنوان می‌کند:

که بدن سازی برای من یک عشق است و لازمه موفقیت در این عشق آن است که شرایط خاص خودش را بپذیری و سختی هایش را تحمل کنیم.

علت محرومیت یک ساله

در حاشیه مسابقات جهانی اسپانیا مجید جامه بزرگ و حسین کلاته با یکدیگر درگیر شدند که منجر به شکستن شیشه‌های اتوبوس و خونریزی این دو ورزشکار شد

پس از با خبر شدن فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام از این درگیری این کمیته محرومیت یک ساله را برای هر دو ورزشکار در نظر گرفته است.

آدرس پیج اینستاگرام مجید جامه بزرگ

اینستاگرام مجید جامه بزرگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا