دسته‌بندی نشده

بیوگرافی و تصاویر جی جی حدید مدل فلسطینی آمریکایی

جیجی حدید کیست ؟

جیجی حدید زاده ۲۳ آوریل ۱۹۹۵ ( ۳ اردیبهشت ۱۳۷۴ ) در لس آنجلس و یک مدل معروف آمریکایی فلسطینی است. پدر او محمد حدید فلسطینی و مادر او یولاندا حدید مدل سابق است. او یک خواهر به نام بلا حدید و یک برادر بنام انوار حدید نیز دارد.

جی جی حدید هم اکنون در حال کار با برند های تجاری تام فورد و ورساچه ، ریبوک و راک ویکتوریا است. او موفقیت خود را با حضور بی وقفه در جلد مجلات مد روز بین المللی بدست آورده است. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

خواهران و برادران

جی جی دو خواهر و برادر کوچکتر از خود دارد، خواهر او به نام بلا و برادر او به نام آنوار است. ان ها همانند خواهر بزرگشان، هر دو مدل هستند. خواهران حادید هر دو در ویکتوریا مشغول به کار بودند و با هم در فستیوال مد 2017 شرکت کردند و در این سال اولین خواهران و برادرانی بودند که هر دو در لیست بیشترین دستمزد بگیران فوربس قرار گرفتند. جی جی به عنوان خواننده هم مشهور است. او از اینکه می تواند بخواند بسیار خوشحال است. علاوه بر داشتن ۲ خواهر و برادر او ۵ خواهر ناتنی از ازدواج مادرش با دیوید فاستر دارد.

ارزش خالص دارایی

مجله فوربس تخمین زده است که جی جی 9.5 میلیون دلار در سال 2017 کسب کرده است و در رتبه 5 از پولدارترین مدل ها قرار گرفته است.

جی جی حدید
جی جی حدید

جی جی حدید و زین مالک

جی جی حدید در نوامبر سال ۲۰۱۵ با زین مالک ملاقات کرد. مالک در مصاحبه هایش به جی جی حدید لقب زن باهوش، مهربان و با اعتماد به نفس داده است. .بعد از حضور جی جی در اهنگ پر جنجال مالک که “Pillowtalk” نام داشت در اپریل بار دیگر عکس ان ها در مجله Vogue به عنوان زوج اورده شد. جی جی حدید در مسابقه ورساچه عکس خود و دوست پسرش را ارایه داد و در سال ۲۰۱۷ بار دیگر عکس ان ها در مجله Vogue اورده شد. این زوج خبر جدا شدن خود را از طریق توییتر در تاریخ 13 مارس 2018 تایید کردند .جی جی حدید توییت کرد که نمی توان جدایی یک رابطه را در طول چند سال باهم بودن توضیح داد و از زین تشکر کرد که در طول این چند سال چیزهای زیادی به او یاد داده است.

جی جی حدید
جی جی حدید و مالک زین

سنین جوانی و دوران تحصیل

جی جی حدید در 23 آوریل 1995 در لس آنجلس متولد شد و در نزدیکی سانتا باربارا بزرگ شد. کار مدلینگ در خون او بود. زمانی که دو ساله بود توسط Guess بنیانگذار و دوست خانواده پل مارسیانو کشف شد. او به والیبال و رشته های ورزشی علاقه داشت و در دبیرستان در این زمینه تحصیل کرد و در سال ۲۰۱۳ فارغ التحصیل شد. او حتی وارد مسابقات والیبال هم شد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، جی جی حدید در پاییز سال 2013 به سواحل شرقی برای مطالعه روانشناسی جنایی در مدرسه ای در نیویورک نقل مکان کرد. اما در همان سال اولین قرارداد حرفه ای خود را با مرکز مدلینگ IMG امضا کرد. مدلینگ در دوران تحصیلش مشکلاتی زیادی را بوجود آورد و جی جی تصمیم گرفت تا از مدرسه انصراف بدهد.

نکات برجسته زندگی این مدل حرفه ای

جی جی حدید در اولین فستیوال هفته نیویورک در اولین نمایش خود در فوریه 2014 شرکت کرد در جولای 2014، جی جی حدید در کنار پاتریک شوارتزنگر در کمپین پاییز / زمستان به چشم تام فورد امد و تا پایان همان سال هم برای شرکت های زیادی به تبلیغ محصولات مختلف پراخت. در ماه ژانویه 2015، Maybelline نیز جی جی حدید را به عنوان سفیر نام تجاری خود نامید. اولین نمایش او در مد مشهور ویکتوریا راک در دسامبر 2015 بود. در سال 2016، جی جی حدید به عنوان سفیر برند جهانی Tommy Hilfiger شد. در همان سال، به عنوان سفیر نام تجاری Reebok انتخاب شد. جی جی حدید برنده مدال برنامۀ مدلینگ در بریتانیا شده است و به عنوان مدل سال نیز برگزیده شد.

تلویزیون و فیلم

اولین تجربه او در سال ۲۰۱۲ بود که در فیلم کوتاهی به اسم چشم های ویرجین نقس بازی کرد. نقش بعدی او در “فیلم کوتاه” در سال 2014 بود، زمانی که به عنوان Slay-Z در موزیک ویدئو “Bad Blood” تیلور سویفت ظاهر شد. علاوه بر نمایش در فیلم های موزیکال با میگوئل، کالوین هریس، کودی سیمپسون، جو جوناس و زین ملک همکاری کرد. از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ او در فیلم های زیادی نقش بازی کرد.

مشکلات سلامتی

در حالی که در سال 2018، در شبکه های احتماعی گفته میشد که جی جی حدید بدنی بیش از حد لاغر دارد، وی گفت که او از بیماری هشیموتو، که یک بیماری تیروئید خود ایمنی است رنج می برد. جی جی توییت کرد: “برای کسانی که از شما خواسته اند تا بدانند چرا بدن من در طول سالها تغییر کرده است، ممکن است متوجه نشوید که وقتی که من در 17 سالگی شروع کردم، هنوز مبتلا شدنم به بیماری هشیموتو تشخیص داده نشده بود”. پس از این اتفاقات، جی جی حدید مجبور شد تا تغییرات زیادی را در رژیم غذایی خود بوجود آورد.

divider

قد جی جی حدید

قد جی جی حدید 1.78 متر است.

جو جوناس و جی جی حدید

جی جی حدید و جو جوناس
جی جی حدید و جو جوناس

عکس های جی جی حدید

جی جی حدید
جی جی حدید
جی جی حدید
جی جی حدید
جی جی حدید
جی جی حدید

seprator

سیر تحول زیبایی جی جی حدید از سال 2012 تا 2017


امیدوارم از این مطلب لذت برده و با زندگی نامه جی جی حدید آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا