دسته‌بندی نشده

بیوگرافی نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز

بیوگرافی کامل نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز

نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز در بلژیک ندگی میکند و رشته او هنر است و در حال حاضر مشغول تدریس نقاشی میباشد، محمدعلی کشاورز در زندگی خود، یک بار ازدواج کرد که این ازدواج در سال ۱۳۵۲ شمسی به جدایی انجامید و پس از آن دیگر ازدواج نکرد.

کشاورز در سال ۱۳۴۹ شمسی و وقتی ۴۰ سال سن داشت، با مونا طاهری ازدواج کرد که این زندگی در نهایت با به دنیا آمدن یک دختر به نام نیلی (نلی) به طلاق ختم شد نلی در بلژیک زندگی می‌کند و به تدریس نقاشی مشغول است.

بیوگرافی دختر محمدعلی کشاورز | بیوگرافی نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز | عکس دختر محمدعلی کشاور | دختر محمدعلی کشاورز کیست ؟

دختر محمدعلی کشاورز کیست ؟

نلی کشاورز تنها دختر محمدعلی کشاورز میباشد وی در بلژیک زندگی می کند و به تدریس نقاشی مشغول است.

محمدعلی کشاورز بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، اسم و نامی آشنا در دنیای هنر این مرز و بوم است و یکی از چهره های شناخته شده و پیشکسوت دنیای بازیگری است که آثار ماندگار زیادی را در سینما و تلویزیون جلوی دوربین برده است.

محمدعلی کشاورز بر اثر ابتلا به بیماری نارسایی کلیوی و کهولت سن ، در سن ۹۰ سالگی و در تاریخ ۲۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی درگذشت.

بیوگرافی دختر محمدعلی کشاورز | بیوگرافی نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز

عکس دختر محمدعلی کشاور

عکسی از محمدعلی کشاورز در کنار یک خانم از سالها پیش در رسانه ها منتشر شد و این خانم دختر این هنرمند پیشکسوت معرفی شد. این موضوع با واکنش محمدعلی کشاورز روبرو شد.

محمدعلی کشاورز در واکنش به عکس منتشر شده از دخترش نوشت: سلام عزیزانم؛ این عکس بارها و بارها در جاهای مختلف به عنوان دختر بنده کار شده که صحت نداره.ایشون عکاسی هستن که محبت داشتن از سالها پیش از بنده و جمشید مشایخی و دیگر هنرمندان عکس گرفتن.

بنده یک بار ازدواج کردم و حاصل اون ازدواج تنها فرزندم نلی کشاورز بوده که ایشان هم نقاش و طراح و از هنرمندان به نام در اروپا می باشند.

این عکس دختر محمدعلی کشاورز نیست

عکس دختر محمدعلی کشاور

حتماً بخوانید:

بیوگرافی دختر محمدعلی کشاورز | بیوگرافی نلی کشاورز دختر محمدعلی کشاورز

مختصری از زندگینامه محمدعلی کشاورز

محمدعلی کشاورز یکی از اسطوره های ماندگار دنیای بازیگری است که نقش های به یادماندنی در سریال هایی چون سلطان و شبان ،سربداران ، هزاردستان ،پدرسالار ، کهنه سوار ،جوانی ، روشنتر از خاموشی ، فرستاده و …. ایفا کرد و آخرین بازی او مربوط به سال 87 و حضور به عنوان بازیگر مهمان در سریال پاتوق بود.

محمدعلی کشاورز بازیگری در سینما را از سال 43 آغاز کرد و از جمله فیلم های ماندگار او در سینما میتوان به کمال الملک، مردی که موش شد، کفش های میرزا نوروز، مادر، ناصرالدین شاه آکتور سینما، دلشدگان، زیر درختان زیتون، روز واقعه و … اشاره کرد.

محمدعلی کشاورز در زندگی خود، یک بار ازدواج کرد که این ازدواج در سال ۱۳۵۲ شمسی به جدایی انجامید و پس از آن دیگر ازدواج نکرد. کشاورز در سال ۱۳۴۹ شمسی و وقتی ۴۰ سال سن داشت، با مونا طاهری ازدواج کرد که این زندگی در نهایت با به دنیا آمدن یک دختر به نام نیلی (نلی) به طلاق ختم شد نلی در بلژیک زندگی می‌کند و به تدریس نقاشی مشغول است.

محمدعلی کشاورز درباره علت طلاق و جدایی از مونا طاهری در مصاحبه‌ای گفته بود: «من و همسرم مشکل خاصی با هم نداشتیم، زمانی که سال ۱۳۵۲ برای گرفتن مدرک فوق لیسانسم به انگلیس رفته بود، او تقاضای طلاق داده بود!

هیچ‌وقت نپرسیدم ازش که چرا درخواست طلاق داد! ما از هم جدا شدیم و الان دوست‌های خوبی هستیم و از حال هم خبر داریم. دختر عزیزم نلی در بلژیک زندگی می‌کند و آنجا خیلی موفق است؛ او نقاشی در دانشگاه تدریس می‌کند و در دیزاین خانه نیز فعالیت دارد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا