دسته‌بندی نشده

بیوگرافی نازنین بیاتی + زندگینامه و عکس

نازنین بیاتی کیست؟

خانم بیاتی در 15 دی 1368 در تهران و در یک خانواده که با او 5 عضو داشت به دنیا آمد. نازنین برادر ندارد ولی در عوض 2 خواهر به نام های ندی و نغمه دارد.

مادر نازنین اهل قم و پدرش نیز اهل تفرش (تَفرِش یا گبرش یکی از شهرهای استان مرکزی در ایران) است.

بیوگرافی نازنین بیاتی

ورود به بازیگری در ابتدا حرفه ای

خانم بیاتی می گوید علاقه اش به بازیگری از زمان دانشگاه آغاز شد.

این علاقه تا جایی بود که او در تلاش برای یافتن امکان بازی بالاخره در سال 1391 به واسطه یکی از دوستانش نقشی پیدا کرد و به دفتر پرویز شهبازی (کارگردان ایرانی) برای تست بازیگری مراجعه کرد امید خانم بیاتی با تایید وی به واقعیت پیوست و بدون تجربه قبلی توانست در این پروژه بازی کند.

این پروژه فیلمی بود به نام دربند که اولین تجربه بود اما بازی فوق العاده خانم بیاتی باعث شد او نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شود اما در نهایت او ناکام ماند ولی باید امید داشت زیرا هنوز وقت زیادی هست.

اما او توانست رای منتقدان و نویسندگان را برای خود تصاحب کندو از دیدشان بهترین بازیگر شود.

بیوگرافی نازنین بیاتی + زندگینامه و عکس

طراح لباس و دکور و صدا پیشه

شاید از یک فارغ التحصیل رشته تئاتر که تا دیپلم با رشته گرافیک پیش رفته است و در دانشگاه نیز تئاتر خوانده است عجیب نباشد که به طراحی و صداپیشگی علاقه نیز داشته باشد.

خانم بیاتی در سال 91 به عنوان طراحی لباس و دکور و همچنین صداپیشه به برنامه عروسکی شکرستان پیوست او به جای دو شخصیت رویا و پشیگو صحبت کرد.

شروع شهرت

خانم بیاتی در سال 93 با بازی در فیلم رخ دیوانه (رخ دیوانه فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داوودی، نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیه‌کنندگی بیتا منصوری ساخته سال ۱۳۹۳ است) به شهرت نسبی رسید اما این شهرت در سال 96 با بازی در سریال گلشیفته (گلشیفته مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی بهروز شعیبی، محصول سال ۱۳۹۶ است) که در تلویزیون پخش شد، تکمیل شد.

 نازنین بیاتی

ازدواج و زندگی مشترک

خانم بیاتی هنوز ازدواج نکرده است مسلما بعد از ازدواج ایشان این قسمت تکمیل می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا