دسته‌بندی نشده

بیوگرافی سونگ گی هون (Lee Jung-jae) در سریال بازی مرکب

لی یونگ جائه (کره ای: 이정재 ؛ متولد 15 دسامبر 1972) بازیگر و مدل کره جنوبی است. او به عنوان یک مدل لباس ظاهر شد ، سپس بازیگری خود را در تلویزیون آغاز کرد ، به ویژه در سریال پرده احساسات (1994) و درام نمادین Sandglass (1995). و به تازگی در سریال بازی مرکب ایفای نقش کرده است .

سونگ گی هون در سریال مرکب

فیلم های سونگ گی هون در سریال مرکب

پس از پیشرفت بازیگری او در یک رابطه (1998) ، کار سینمایی لی شروع شد. او در انواع ژانرهای فیلم بازی کرده است ، از جمله فیلم های عاشقانه مانند Il Mare (2000) و Over the Rainbow (2002) ، ملودرام Last Present (2001) ، کمدی های معروف ، مانند Oh! برادران (2003) ، فیلم های اکشن The Last Witness (2001) و Typhoon (2005) ، فیلم سرقت The Thieves (2012) ، فیلم noir New World (2013) و فیلم دوره ای The Face Reader (2013). او در جوایز فیلم اژدهای آبی برای شهر خورشید در حال طلوع (1999) و در هفته کارگردان Fantasporto برای فیلم The Housemaid (2010) برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد. در سال 2021 ، لی به عنوان بازیگر اصلی درام بقا Netflix Squid Game بازی کرد.

نوشته های مشابه

بیوگرافی سونگ گی هون در سریال مرکب (لی یونگ جائه)

بیوگرافی سونگ گی هون در سریال مرکب (لی یونگ جائه)

در آگوست 2008 ، لی مدرک کارشناسی ارشد خود را از دپارتمان هنر تئاتر و فیلم دانشگاه دانگکوک در دانشکده تحصیلات تکمیلی هنرهای فرهنگی دریافت کرد. او در دسامبر همان سال اولین تهاجم خود را به تئاتر انجام داد و نقش اصلی را در فیلم هملت در آب بازی کرد. این نمایش به مدت چهار روز در تئاتر Lee Hae-rang آلما مادر اجرا شد.

فارغ از بازیگری ، لی به دلیل راه اندازی مجموعه ای از رستوران های ایتالیایی مجلل در سئول به نام فیلمش Il Mare معروف است. با مطالعه طراحی داخلی ، خود او مسئولیت طراحی فضای داخلی رستوران های خود را بر عهده گرفت. [3] [49] لی همچنین در سال 2008 شرکت توسعه املاک Seorim C&D را تأسیس کرد ، و صاحب چندین کسب و کار با بازیگر یونگ وو سونگ ، یک دوست نزدیک بود که با او در شهر خورشید در حال طلوع کار می کرد. [51] در مه 2016 ، لی و یونگ مدیرعامل برچسب سرگرمی خود موسوم به “Artist Company” را تأسیس کردند و شدند .

بیوگرافی سونگ گی هون در سریال مرکب (لی یونگ جائه)

بازیگری و افزایش محبوبیت لی یونگ جائه (سونگ گی هون در سریال مرکب)

لی توسط طراح Ha Yong-soo در حالی که در کافه ای در Apgujeong کار می کرد ، کشف شد ، سپس چندین سال به عنوان مدل لباس کار کرد. پس از اولین بازیگری که با درام تلویزیونی معلم دایناسورها در سال 1993 انجام داد ، لی تقریباً یک شبه به یک ستاره تبدیل شد و تقریباً همیشه در نقش های اصلی بازی کرد. یک سال بعد ، او برای اولین نقش بزرگش در فیلم The Young Man (Bae Chang-ho) ، نقدهای مثبتی دریافت کرد ، اما این درام پردیس پردیس 1994 بود که او را به شهرت رساند.

در سال 1995 ، چیزی که قرار بود نقش فرعی کوچکی به عنوان محافظ خاموش و فداکار قهرمان در بازی درجه یک Sandglass داشته باشد ، لی را به یک قلب دوست ملی تبدیل کرد ، به طوری که مدت زمان نمایش او در طول سریال افزایش یافت.

بیوگرافی سونگ گی هون در سریال مرکب (لی یونگ جائه)

نقش های برجسته لی یونگ جائه

پیشرفت بازیگری لی در اواخر سال 1998 در فیلم برنده جایزه An Affair از E J-yong رخ داد. پس از آن موفقیت دیگری به نام شهر طلوع آفتاب به دنبال داشت ، که برای آن برنده بهترین بازیگر مرد در جوایز فیلم اژدهای آبی و جوایز انجمن منتقدان فیلم کره شد.

اگرچه عاشقانه سفر در زمان او Il Mare در سال 2000 موفقیت چندانی نداشت ، اما از آن زمان طرفداران وفادار خود را در جایی در زمان ایجاد کرده و در بین طرفداران سینمای کره به مقام یک کلاسیک کوچک دست یافته است (کیانو ریوز نقش لی را در فیلم 2006 بازسازی هالیوود The Lake House). [4] لی ملودرام Last Present [5] را در کنار Lee Young-ae و راز اکشن The Last Witness به کارگردانی Bae Chang-ho دنبال کرد. که هر دو موفقیت چشمگیری داشتند.

در سال 2003 ، وی در کنار لی بیوم سو در فیلم Oh! برادران ، کمدی در مورد دو برادر است که یکی از آنها دارای بیماری غیر معمول است. این فیلم یکی از بزرگترین پرفروش های لی بود که تا به حال سه میلیون فیلم در گیشه های محلی دریافت کرده است. با این وجود ، او تا دو سال آینده از کانون توجه خارج شد. سرانجام در پایان سال 2005 او در Typhoon بازگشت ، یک فیلم پرفروش با بودجه بزرگ توسط Kwak Kyung-taek ، کارگردان Friend.

بیوگرافی سونگ گی هون در سریال مرکب (لی یونگ جائه)

اینستاگرام سونگ گی هون در سریال مرکب (لی یونگ جائه)

لی یونگ جائه در نقش سونگ گی هون در سریال مرکب با اسم from_jjlee با 3.5m followers در اینستاگرام فعالیت میکند .

بیوگرافی سونگ گی هون در سریال مرکب (لی یونگ جائه)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا