دسته‌بندی نشده

بیوگرافی ساسی مانکن + زندگی نامه، ازدواج و عکس

ساسی مانکن کیست؟

ساسان حیدری یافته که با نام هنری ساسی مانکن شناخته می شود در 27 آبان 1367 در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد اوایل زندگی او در شهر محل تولدش یعنی اهواز گذشت اما او پس ورود به دوره راهنمایی به کرج و پیش اقوام برای ادامه تحصیل نقل مکان کرد (شروع رفتار نامتعارف او) .

پدر و مادر ساسی مانکن در سال 1394 به الیستا در روسیه مهاجرت کردند. او یک خواهر بزرگتر دارد. ساسان (ساسی مانکن) به عنوان یک خواننده نامتعارف در ایران شناخته می شود.

بیوگرافی ساسی مانکن + زندگی نامه، ازدواج و عکس

اوایل کار و خوانندگی:

به گفته خودش علاقه او به خوانندگی در دوران دبستان شکل گرفت. او حتی میگوید که با  شنیدن صدای خودش لذت می برد. این علاقه تا جایی بود که او دوست داشت در هر جمعی که می رود شروع به خوانندگی کند.

اما او اولین فعالیت جدی خود را با یکی از آهنگ های نامتعارفش به نام داف شروع کرد و این آهنگ را در اینترنت منتشر کرد. ساسان می گوید آهنگ اولین فعالیتش را از اینترنت دانلود کرده است اما متن از خودش است.

او در ابتدا کار گروهی را با حسین مخته و علیشمس شروع کرد اما بعد از مدتی تصمیم گرفت جدا شود و به صورت انفرادی به خوانندگی ادامه دهد.

بیوگرافی ساسی مانکن + زندگی نامه، ازدواج و عکس

ماجرای دستگیری این خواننده:

او برای اجرای برنامه در چند جشن به کیش رفته بود که دستگیر شد اما گزارش های ضد و نقیضی درباره دلیل دستگیری وی منتشر شد در ابتدا گزارش شد به دلیل ملاقات با مهدی کروبی ( از نامزد های ریاست جمهوری سال 1388 و تحت تاثیر غرب) بوده است و دوباره گفته شد به دلیل اقدام به رقاصی وی دستگیر شده است.

اما بعد از این ماجرا ساسی مانکن دستگیری خود را در مصاحبه با یک سایت تکذیب کرد.

بیوگرافی ساسی مانکن + زندگی نامه، ازدواج و عکس

ساسان حیدری یافته و دنیا جهان بخت یا طلا گلزار 

به نظر می رسید او هنوز هیچ رابطه عاشقانه ای ندارد ، هرچند او رابطه عاشقانه با چند مدل را با توجه با شایعات داشت. اما یکی از آنها جنجالی شد.

دنیا جهان بخت (مدل اینستاگرامی) ادعا کرد که با ساسان رابطه عاشقانه داشته است اما اکنون ساسان به خاطر طلا گلزار او را ترک کرده است. کار این ادعا تا جایی پیش رفت که ویدیویی از جهان بخش منتشر شد که در این ویدیو قصد خود کشی داشت . این ماجرا تا جایی جنجالی شد که واکنش هایی از طرفداران را در پی داشت.

در نهایت ساسان گفت اصلا تا به حال دنیا جهانبخت را ندیده است و رابطه ای وجود نداشته است که بخواهد تمام شود.

این ماجرا باعث به شهرت رسیدن دنیا جهان بخت که تا پیش از آن ناشناخته بود شد.

او بعد از مدتی با طلا گلزار وارد رابطه شد.

بیوگرافی ساسی مانکن + زندگی نامه، ازدواج و عکس

ازدواج ساسی مانکن با بیتا:

ساسان بالاخره در سال 1398 و در سن 31 سالگی با فردی به نام بیتا ازدواج کرد هرچند اطلاعات چندانی از همسر رسمی او در دسترس نیست اما به گفته خودش خوشبخت است.

 آهنگ دکتر ساسی مانکن و حاشیه ای دیگر:

ساسی مانکن با سرودن آهنگ دکتر در زمان انتشار ویروس کرونا باز جنجال آفرین شد و حتی نقد هایی نیز به این آهنگ شد.

دروغ یا واقعیت؟

تلاش ما معرفی واقعیت می باشد اگر چیزی اشتباه است ، با ما تماس بگیرید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا