دسته‌بندی نشده

بیوگرافی ریحانه پارسا + زندگینامه، ازدواج و عکس

ریحانه پارسا کیست؟

خانم پارسا در 4 اسفند 1377 در خانواده ای که با او 3 عضو داشت به دنیا آمد اما اکنون با 2 خواهر کوچکتر به 5 عضو تبدیل شده است.

پدر ریحانه شغل آزاد دارد و مادرش نیز خانه دارد است.

ریحانه می گوید از کودکی به بازیگری و کار های هنری علاقه داشته است تا این که در سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شده است و با این ورود تلاش او نیز بیشتر شده است.

اما خانم پارسا میگوید به عکاسی و مدلینگ نیز علاقه داشته و دارد. او در چند پروژه مدلینگ نیز فعالیت کرده است.

بیوگرافی ریحانه پارسا + زندگینامه، ازدواج و عکس

شروعی حرفه ای زیر سایه پدر

خانم پارسا اولین بار در سال 1397 و به عنوان اولین تجربه حرفه ای اش با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا به شهرت رسید .

خانم پارسا در رابطه با فیلم پدر و علاقه اش می گوید:

همیشه در زندگی بلندپرواز بودم و فکر می‌کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم این بود که با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، کار تئاتر را به صورت حرفه‌ای شروع کنم و تصور می‌کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد، اما «پدر» سکوی پرش من شده است.

من و حدود 250 نفر دیگر که حتی برخی از آنها تجربه در کار را نیز داشتند تست دادیم و خدا را شکر می کنم توان من به چشم آقای توفیقی و عنقا آمد و من انتخاب شدم.

بیوگرافی ریحانه پارسا + زندگینامه، ازدواج و عکس

ازدواج با مهدی کوشکی

خانم پارسا در 23 اسفند 98 با انتشار عکسی مشترک با مهدی کوشکی به طور رسمی اعلام کرد که با این بازیگر ازدواج کرده است. این ازدواج باعث واکنش هایی از طرف کاربران در سطح اینترنت و شبکه های اجتماعی شد. چرا که اختلاف 18 سال برای ازدواج کمی عجیب بود.

اما وقتی عشق واقعی باشد این شایعات راه به جایی نمی برد و ما برای این زوج آرزوی خوشبختی می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا