دسته‌بندی نشده

بیوگرافی روزان بار – کمدین پولداری که علاقه زیادی به سیاست دارد

روزان بار چه کسی است؟

روزان بار متولد 3 نوامبر 1952، در سالتلیک سیتی، یوتا است. روزان بار استندآپ خود را، قبل از شروع به کار در سریال تلویزیونی ABC ، که برای نه فصل ژانر خانواده را تحت تاثیر قرار داد شروع به کار کرد.
روزان بار برنده جایزه امی شد و همچنین در فیلم های چندگانه، از جمله “او-شیطان” و “ببین کی داره بیش از حد صحبت می کنه” ایفای نقش کرده است. او بعدها کار تلویزیون را با شیوه خاص خودش انجام داد. در سال 2017، ABC اعلام کرد که کمدی روزان بار را مجدد راه اندازی می کند و در ماه مارس 2018 نه قسمت را برای اولین بار نمایش می دهد.

زندگی نامه روزان بار

Roseanne Barr

روزان بار
روزان بار ​​​​​​

ارزش خالص دارایی

روزان بار دارایی هایی به ارزش خالص حدود 80 میلیون دلار دارد.

نمایش احیای “روزان”

در سال 2017 اعلام شد که اکثر بازیگران اصلی برنامه روزان برای احیای کمدی به هم پیوستند. در یک رویداد رسانه ای در ژانویه 2018، بار نشان داد احتمالا قصد دارد برنامه هایی در حمایت از رئیس جمهور ترامپ تهیه کند، اما اصرار داشت که شهرتی که این برنامه به صادق بودن داشت را حفظ کند. علاوه بر این، انتظار می رود که روزان دیگر موضوعات مربوط به مسائل داغ مانند مهاجرت، مراقبت های بهداشتی، هویت جنسیتی و بحران مواد مخدر بپردازد.

بار گفت: “من همیشه این برنامه را یک بازتاب واقعی از جامعه ای که در آن زندگی میکنیم می دانم.”

برنامه کمدی جدید روزان بار در سال 2018 توانست بیش از 18 میلیون مخاطب داشته باشد. یکی از طرفداران این نمایش، خود رئیس جمهور ترامپ بود که شخصا به او تبریک گفت.

در سال 1992، بار بر روی راهرو هالیوود ستاره ای دریافت کرد.بار تا کنون یکبار نامزد دریافت جایزه امی شده است. وی همچنین جایزه گلدن گلوب را هم برده است.

فیلم های روزان بار

بار زمانی که در حال تهیه برنامه کمدی خود بود در چند فیلم سینمایی هم بازی کرد. او در “شوالیه” (1989)، در مقابل “مریل استریپ” و “ادگبلی جونیور”، یک دختر بچه را در “چه کسی صحبت می کند” (1990) به نمایش گذاشت و در “مرده فردی” (1991)، “آبی در صورت” (1995) و Wally Sparks 1997 نیز نقش داشت. این کمدین دو کتاب را در مورد زندگی و تجربیاتش نوشته است. رزین: زندگی من به عنوان یک زن (1989) و زندگی من (1994).

در سال 2007، عنوان برترین مادر سال را از آن خود کرد. در مارس 2009، اعلام شد که او با یک کمدی جدید به عرصه برخواهد گشت.
بار در سال 2011 کتاب سوم خود Roseannearchy: Dispatches را منتشر کرد.

اوایل زندگی و حرفه شغلی

روزان بار ، یکی از ستارگان کم نظیر آمریكا در اواخر دهه 1980 و دهه 90 میلادی، در 3 نوامبر ، 1952 در شهر سالت لیك سیتی یوتا متولد شد. او در سال 1974 با بیل پنتلند ازدواج کرد و سه فرزند حاصل ازدواج آن ها بوده است.

روزان بار ​​​​​​
روزان بار ​​​​​​

همسر روزان بار

روزان بار در مجموع سه ازدواج داشته است، که همه با طلاق رفتن به پایان رسیدند. پس از ازدواج او با پنتلند در سال 1974، شوهر خود را در سال 1990 ترک کرد؛ روز بعد، بار با تام آرنولد کمدین ازدواج کرد، اما ازدواج آنها فقط چهار سال طول کشید. در سال 1995، این بازیگر با نگهبان امنیتی بن توماس ازدواج کرد و از طریق IVF، پسرش باک را به دنیا آورد. این زوج در سال 2002 طلاق گرفتند.
بار در حال حاضر در ارتباط با جانی است، که با او انلاین ملاقات کرد. این زن و شوهر از سال 2003 با هم زندگی کرده اند و در حال حاضر نیز باهم هستند.

روزان بار و سیاست

روزان بار در سال 2012 خود را به عنوان یک سیاستمدار به دنبال مقام معرفی کرد. او برای نامزدی ریاست جمهوری حزب سبز، سعی به انتخاب شدن کرد. بار سپس به عنوان نامزد حزب صلح و آزادی انتخاب شد. بار در مصاحبه با ولچر گفت که در انتخابات موفق نشده، اما امیدوار بود که آگاهی در مورد سیستم سیاسی ضعیف کشور را بالا ببرد. “من می خواستم نشان دهم چقدر برای کسی که یک میلیارد دلار ندارد، شرکت در انتخابات سخت است.”

روزان بار یک مستند در موضوع روند کمپین انتخاباتی خود در سال 2015 عرضه کرد. در حدود این زمان، بار نشان داد که او در معرض مشکلات سلامتی قرار دارد. وی به وب سایت Daily Beast گفت که او دارای دژنراتیو ماکولا و گلوکوم است که در نهایت سبب از بین رفتن چشم او می شود.


حالا که با بیوگرافی روزان بار آشنا شدید ؛ چه نظری در باره او دارید؟ شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا