دسته‌بندی نشده

بیوگرافی دنیز ایشین (Deniz Isin) بازیگر ترکی

عکس و بیوگرافی دنیز ایشین Deniz Işın بازیگر ترکی

دنیز ایشین در زمینه بازیگری و مدل تبلیغاتی فعالیت دارد. دنیز ایشین 7خرداد 71در ازمیر ترکیه به دنیا آمده است و تنها یک برادر دارد.
دنیز ایشین (Deniz Işın) 7 خرداد 1371 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد و تنها یک برادر دارد.پدر ، مادر و برادرش دارای پوست و مو های تیره اند و او تنها عضو خانواده است که پوستی روشن و چشم های رنگی دارد. دوران کودک خجالتی ، ساکت و کمی تودار بود ، او عاشق مهمانی در خانه شان بود چراکه علاقه زیادی به خاطره گویی پدر و مادر از دوران جوانی و ازدواجشان داشت.

نام: دنیز ایشین (Deniz Işın)
متولد: 28 می 1992 در استانبول
محل تولد:ازمیر
محل زندگی: استانبول
ملیت: ترکیه
پیشه : بازیگری و مدل
قد:169سامتی متر
وزن :54کیلو گرم

عکس دنیز ایشین

ترس از تئاتر تا کشف استعداد دنیز ایشین

دوران دبیرستان وقتی به کلوب تئاتر مدرسه می رفت با دیدن افراد روی صحنه به شدت استرس میگرفت و نمیتوانست تصور کند آنها چطور این کار را انجام میدهند او بعد از مدتی برنامه های اجتماعی اسکروپ و اینستاگرام را نصب کرد و کلیپ هایی از خود را در آنجا به اشترک گذاشت و توجه بسیاری را به خود جلب کرد ، در نیتجه به استعداد خود در تقلید و ایفای نقش پی برد.

از دانشگاه تا دوره تئاتر دنیز ایشین

دنیز ایشین بعد از دریافت لیسانس در رشته مهندسی شیمی ، تحصیلات خود را در مقطع فوق لیسانس رشته مهندسی مواد و متالوژی ادامه داد او سپس به استانبول نقل مکان کرد و در این دوران به مدت 2 سال در آکادمی تئاتر sahnetozu ازمیر و یکسال در استانبول دوره های بازیگری را گذراند.

از تئاتر تا جلوی دوربین دنیز ایشین

دنیز سال 2017 در 25 سالگی بعد از گذراندن دوره های بازیگری با نمایش «Lysistrata» بروی صحنه رفت سپس در تئاتر «you can’t take with you» نقش آلیس را بازی کرد او زمانی که در یک شرکت به عنوان مهندس مشغول به کار بود ، متوجه شد که دیگر نمیتواند این کار را ادامه دهد درنتیجه استعفا داد دنیز بدون اینکه به خانواده اش اطلاع دهد در کلیپ های تبلیغاتی متعددی حضور یافت و به گفته خود دنبال عشق واقعی اش یعنی بازیگری رفت.

(Deniz Isin) بازیگر ترکی

دنیز ایشین سال 2019 در 27 سالگی با سریال همه جا تو (Her yerde sen) برای اولین بار جلوی دوربین و با بازیگری خوب و چهره جذابش توسط بینندگان شناخته شد.
دنیز ایشین به تازگی در سریال معصومیت (Masumiyet) در نقش ایرم اورهان به خوبی بازی کرده است.

حتماً بخوانید:

اوج شهرت دنیز ایشین

حضور وی در سریال «در روز های خوب در روزهای بد» (iyi gunde kotu gunde) مورد توجه قرار گرفت , با سریال ihd دختر سفیر 2019 و معصومیت 2021 به شهرت رسید.

از نفلیکس تا موزیک ویدیو

دنیز ایشن سال 2019 بوسیله سریال محبوب و معروف آتیه (atiye) از سریال های اورجینال ترکی در نفیلکس با بازیگران مثل برن سآت و ، هازال تورسان حضور داشت او سال 2020 نیز در موزیک ویدو شب (Gece) خواننده مهشور مورات بوز بازی کرد.

بیوگرافی (Deniz Isin) بازیگر ترکی

روابط عاطفی دنیز ایشین

روابط عاطفی خانم بازیگر چندان مشخص نیست و او چندان در اینباره حرف نمیزند اما میتوان حدس زد که مجرد است و درحال حاضر با کسی در رابطه عاطفی قرار نیست. زمانی که حالم خوب نیست با دوست هایم درد و دل میکنم چون اگر 10 دقیقه از مشکلاتمان صحبت کنیم ، نیم ساعت میخندیم و مسخره بازی درمی آوریم این حالم را خوب میکند و تمام انرژی های منفی را از بین میبرد ، بازی با گربه ام واتسون را هم خیلی دوست دارم، ژانر کمدی را دوست دارم در پروژه هایی با ژانر کمدی حس آزادی و راحتی میکنم اما متاسفانه در ترکیه کمدی را فقط متعلق به مردان میدانند درحالی که زنان قوی و جسور زیادی در کارهای کمدی بسیار عالی عمل میکنند ، در این زمینه از تفکیک جنسیتی راضی نیستم.

حتماً بخوانید:

برنامه های آینده دنیز ایشین

نوشتن فیلمنامه ، بازی کردن در فیلم های موزیکال یا حتی کارگردانی جز برنامه هایم آینده ام به شمار میروند ، بازیگری بزرگ ترین آرزو من بود و در تمامی مراحلش به سایر آرزوهایم دست خواهم یافت.

 دنیز ایشین بازیگر ترکی

لبخند از ته دل
لبخند صمیمی و از ته دل مردان توجهم را به شدت جلب میکند ؛داشتن دست های مهربان نیز برای بسیار مهم است.

مورد علاقه هایش
در میان شهرهای دنیا آمستردام و در شهر های ترکیه ازمیر را بسیار دوست دارم ، بنظرم فیلم Dirty dancing به بهترین شکل ممکن عشق را تعریف کرد و به شدت روی من اثر گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا