دسته‌بندی نشده

بیوگرافی حاج حسن جمالی مداح سرشناس + علت اصلی فوت

حاج حسن جمالی مداح اهل بیت متولد مشهد است که در هیئت های مذهبی و مراسم اعیاد و دسته های عزاداری به روضه خوانی و مداحی می پرداخت در ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ بر اثر سانحه رانندگی درگذشت

از او روضه خوانی ها و کلیپ های مداحی اهل بیت در ایام م حرم و صفر و مولودی خوانی ایام مذهبی و ولادت امامان بر جای مانده است. گفتنی است او شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ مراسمی به مناسبت شهادت حضر رقیه در یکی از محلات مشهد داشت که عمرش کفاف نداد و دار فانی را وداع گفت .

محمود شریفی (کمیل) از شاعران و مداحان کاشان در این خصوص نوشت:
«روح ذاکر با اخلاص اهل‌بیت (حاج حسن جمالی) به ملکوت اعلی پیوست تا بر شاخسار طوبی در محضر اربابش امام حسین علیه‌السلام بخواند.

حاج حسن جمالی

ماجرای تصادف و درگذشت حاج حسن جمالی

خودروی حامل این ذاکر اهل بیت(ع) چهار سرنشین داشته که پس از واژگونی، مرحوم جمالی در دم فوت می کند و دو نفر دیگر هم اکنون در بیمارستان بستری هستند، حال نفر چهارم مساعد گزارش شده است.

این مداح اهل بیت که برای شرکت در یکی مجالس عزاداری به کاشان سفر کرده بود، در مسیر بازگشت از شهر نیاسر دچار سانحه شد و دعوت حق را لبیک گفت.

بیوگرافی حاج حسن جمالی

سال های فعالیت حسن جمالی مداح

حاج حسن نوحه‌ خوانی را از دوران کودکی در مشهد مقدس آغاز کرد و با شاگردی در مکتب علما و بزرگان ذاکری آداب نوکری را به خوبی فرا گرفت

و در هیات های مذهبی چون ریحانه الحسین و مکتب الحسین و … برنامه داشت

زندگینامه مهدی رسولی : بیوگرافی حاج مهدی رسولی و همسرش

بیوگرافی حاج محمود کریمی مداح معروف از بنایی تا نوحه خوانی

بیوگرافی میثم مطیعی مداح معروف کشور + عکس و فیلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا