دسته‌بندی نشده

بیوگرافی تایریس گیبسون

تایریس گیبسون کیست ؟

تایریس گیبسون در سال 1978 در کالیفرنیا بدنیا آمد. او استعداد موسیقی خود را بواسطه شرکت در برنامه های استعداد یابی که در اطراف کالیفرنیا برگزار میشود، پیدا کرد. مدتی بعد در یک تبلیغ تلویزیونی ظاهر شد. پس از حضوری کوتاه در تلویزیون در سال 2001 با فیلم Baby Boy توجه ها به سوی او جلب شد اما موفقیت بزرگ او زمانی رقم خورد که در فیلم “تبدیل شوندگان” در سال 2007 دیده شد. همچنین بصورت مداوم او را در سری فیلم های سریع و خشن میبینیم.

زندگی نامه تایریس گیبسون

Tyrese Gibson

اوایل زندگی و موفقیت های او در موسیقی

تایریس گیبسون در 30 دسامبر سال 1978 متولد شد. او یکی از سه فرزند خانواده خود است که مادرشان آن ها را پس از ترک شوهرش در سال 1983 به تنهایی بزرگ کرد. او در 17 سالگی برای چند برند شروع به مدلینگ کرد و توانست یک قرارداد کاری را به امضا برساند. اولین آلبوم موسیقی او باعث شد تا یک نامزدی “گرمی” را دریافت کند و بیش از 1 میلیون نسخه از آن بفروش رسید. قبل از اینکه به عرصه بازیگری وارد شود وی دو آلبوم دیگر به نام های 2000 Watts و I Wanna Go There منتشر کرد.

تایریس گیبسون
تایریس گیبسون

“تبدیل شوندگان” و “سریع و خشن”

او در سال 2003 در فیلم 2 Fast 2 Furious در کنار پاول واکر و ایوا مندس در نقش رومان پیرس حضور یافت و پس از آن در فیلم های Four Brothers 2005 و Waist Deep 2006 دیده شد.
موفقیت های او پس از بازی در سری فیلم های تبدیل شوندگان که از سال 2007 شروع شد، آغاز گردید.
در ادامه تایریس گیبسون را در فیلم های قهرمانی دیگر مانند Death Race 2008 و Legion 2010 دیدیم. همچنین اندکی بعد او در سری فیلم های سریع و خشن به بازی پرداخت.
همچنان که تایریس گیبسون به کار خود در هالیوود ادامه میداد، در سال 2006 آهنگ Alter Ego و در سال 2011 آلبوم Open Invitation را نیز منشتر کرد که یک نامزدی “گرمی” دیگر را برای او به ارمغان آورد.

زندگی شخصی تایریس گیبسون

تایریس گیبسون در سال 2012 کتابی با عنوان How to Get Out of Your Own را منتشر کرد و در سال بعدش نیز کتاب Manology: Secrets of Your Man’s Mind Revealed را با همراهی Rev. Run نوشت که هر دوی این کتاب ها جزو پرفروش ترین کتاب های لیست “نیویورک تایمز” بودند.
تایریس گیبسون در سال 2002 با “نورما میچل” که یک دانشجوی ساکن لندن بود آشنا شد و در سال 2007 ازدواج کردند. این زوج قبل از طلاق پر سر و صدایی که در سال 2009 داشتند صاحب یک دختر شدند.
گیبسون در دسامبر سال 2016 رابطه خود را با “سامانتا لی” بصورت عمومی اعلام کرد و در آپریل 2018 خبر داد که او و سامانتا بزودی یک دختر کوچولو خواهند داشت.

تایریس گیبسون
تایریس گیبسون

شما تا حالا کدوم فیلم های تایریس گیبسون را دیده اید ؟ شما میتوانید نظرات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا