دسته‌بندی نشده

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون – یکی از جذاب ترین زنان دنیا

اسکارلت جوهانسون کیست ؟

اسکارلت جوهانسون در 22 نوامبر 1984 در شهر نیویورک متولد شد. او در کودکی فعالیت خود را شروع کرد، نقش او در سن 13 سالگی در فیلم نجوای اسب تحسین برانگیز بود. موفقیت های بعدی او عبارت است از: گمشده در ترجمه، دختری با گوشواره مروارید، خاطرات پرستار بچه، ویکی کریستینا بارسلونا، ضربه مگا و انتقام جویان. جوهانسون در هیچکاک 2012 در یک فیلم زندگی نامه کارگردان مشهور ژانر وحشت آلفرد هیچکاک نقش ایفا کند. او به دلیل عشقش به موسیقی، اولین آلبوم خود را با نوازندگی پیت یورن در سال 2008 منتشر کرد. فیلم های اخیر او شامل کاپتان امریکا: سرباز زمستان 2014، انتقام جویان: عصر اولتران2015 ، و شب سخت 2017 بود.

زندگی نامه اسکارلت جوهانسون

Scarlett Johansson

اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون

اوایل زندگی در نیویورک

اسکارلت جوهانسون بازیگر در 22 نوامبر 1984 در نیویورک متولد شد. پدر بزرگ دانمارکی او به عنوان فیلمنامه نویس و کارگردان کار می کرد و مادرش به عنوان تولید کننده کار می کرد.
علاقه جوهانسون به بازیگری در سنین کودکی شکل گرفت. وقتی که 8 ساله بود، در برنامه برادوی سوفیستی با اتان هاوک حضور یافت. اسکارلت جوهانسون برای بازیگری به مدرسه تئاتر کودکان در منهتن که یک مدرسه خصوصی شناخته شده بود و فارغ التحصیلان معروفی همچون کری فیشر، روتا مورتو و سارا میشل گلار داشت به تحصیل پرداخت. تئاتر موزیکال یکی از اشتیاقات اسکارلت جوهانسون بود که او در PCS دنبال کرد.او به ووگا گفت: من یکی از بچه های گروه جاز بوده ام.
در طول دوران تحصیل ، جوهانسون گاها نقش هایی از جمله اولین فیلمش در 1994 در فیلم فانتزی شمال ،کار الیا وود، را بازی کرد. دو سال بعد اولین نقش اصلی او در مانی و لو که کمدی مستقل دراماتیکی بود به نماش گذاشته شد. جوهانسون خواهر کوچک یک نوجوان باردار را بازی می کرد که هردو پرستار کودک بودند. برادر دوقلو اسکارلت جوهانسون نیز در این فیلم بازی می کرد.

نقش آفرینی در نجواگر اسبان

اسکارلت جوهانسون در سال 1998 توجه بیشتری را با فیلم نجواگران اسبان به خود جلب کرد، همچنین با رابرت ردفورد و کریستسن اسکات توماس بازی کرد. نقش آفرینی این بازیگر جوان موجب شد که طرفداران بسیاری از جمله ستارگان سینما و کارگردانان پیدا کند. ردفورد در مورد بلوغ قابل توجه در بازی جوهانسون اظهار داشت، او 13 ساله ای است در حد 30 ساله. در 2001 این بازیگر توجهات مثبت بیشتری را با نقش موفقیت آمیزش در دنیای ارواح بدست اورد.

نقش آفرینی اسکارلت جوهانسون در فیلم گمشده در ترجمه

پس از فارغ التحصیلی از PCS در سال 2002، جوهانسون سریعا خود را به عنوان یک بازیگر برجسته در هالیوود معرفی کرد. او در 2003 دو نقش بازی کرد که هردو آنها نقدهای خوبی را به دنبال داشت. در گمشده در ترجمه، او نقش یک زن در توکیو را بازی می کرد که رابطه های ناخوشایندی با یک مرد خیلی بزرگتر از خود (بازی شده توسط بیل موری) داشت. جوهانسون همچنین عملکرد قابل توجهی در فیلم دختری با گوشواره مروارید در نقش یک دختر خدمتکار هنرمند مشهور (توسط کالین فرث) داشت.
اسکارلت جوهانسون پس از این موفقیت های اولیه در پروژه های گوناگونی شرکت کرد. او در سال 2006 با کارگردان برایان دی پالما در فیلم هیجان انگیز جنایی کوکب سیاه همکاری داشت. و در سال 2007 در کمدی خاطرات پرستار بچه بازی کرد. در همکاری مکرر با وودی الن، جوهانسون در چند فیلم او از جمله ویلی کریستسنا بارسلونا 2008 در کنار خاویر باردم و پنه لوپه کروز بازی کرد.

اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون

موسیق و تئاتر

اسکارلت جوهانسون پس از پیوستن به پته یورن برای انتشار یک آلبوم در 2007 به قلمرو جدیدی پا گذاشت. این دو در نهایت تلاش های خود را در سال 2009 در آلبوم Break Up و ترک های متعدد منتشر کردند. او به مجله نیویورک گفت: من آواز خوندن را در تمام زندگی ام می خواستم و وقتی بچه بودم می خواستم در برادوی باشم. در سال 2008 جوهانسون اولین آلبوم خود را به نام Anywhere I Lay My Head منتشر کرد که نسخه کاور برای آهنگ های تام ویتس بود.
اسکارلت جوهانسون خیلی زود با یک چالش حرفه ای جدید روبرو شد. در سال 2009 او اولین نمایش برادوی خود را در یک بازسازی درام آرتور میلر به نام بازدید از پل در مقابل لوئیس اسکریبر اجرا کرد. اسکارلت جوهانسون نظرات مثبتی را برای عملکرد قانع کننده اش به عنوان کاترین یک دختر نوجوان که توسط عمه و عمویش بزرگ شده است، دریافت کرد. برای این نقش جوهانسون جایزه ی تونی را برنده شد.

فیلم های اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون از نقش بیوه سیاه تا هیچکاک

اسکارلت جوهانسون در نقطه عطفی، نقش فوق العاده بیوه سیاه را در مرد آهنی 2010 مقابل داونی، جونیور و میکی رورک بازی کرد. این فعالیت درخشان او را به یکی از بمب های رسانه ای تابستانه بدل کرد.
هنگامی که زندگی شخصیش تیتر شده بود، جوهانسون در چند فیلم درخشید. او در سال 2011 فیلم برداری کمدی دراماتیک کامرون کرو و ما باغ وحش خریدیم مت دیمون را به پایان رساندو او نقش بیوه سیاه در مرد آهنی 2 بازی کرد. این فیلم شامل چند چهره بخصوص ابر قهرمان و شرور از مارول بود.
جوهانسون نقش برجسته خود را به عنوان بیوه سیاه برای رشته ای از فیلم های هیجانی ، از جمله کاپتان امریکا: سرباز زمستانی 2014، انتقام جویان 2014، عصر اولتران 2015 ادامه داد. او همچنین تصمیم دارد تا در آینده برای سری بعدی انتقام جویان : جنگ نامحدود 2018 و دنباله 2019 آن بازی کند.
در 2013 اسکارلت جوهانسون صدای متمایز خود را به کار گرفت و کاراکتر جاکوین فونیکس را آفرید. او با بازی نقش کمکی در کمدی دراماتیک جان فاورو در فیلم سرآشپز 2014 ادامه داد و به عنوان نقش اول در فیلم هیجان انگیز لوسی 2014 بازی کرد.
در سال 2017 اسکارلت جوهانسون در فیلم شل درخشید. بازی نقش سفید پوست او مورد انتقاد بود زیرا شخصیت اسکارلت جوهانسون ژاپنی بود. در همان سال او با بازی در شب سخت به کمدی بازگشت.
این بازیگر به تولید و بازی در The Custom of the Country که یک سریال تلویزیونی محدود بر اساس رمان ادیث وارتون 1913 به همان نام است، پرداخت. در مارس 2018 خبر ها حاکی از پیوستن او به فیلم خرگوش جیو به کارگردانی تکیلا واتیتی در نقش مادر یک پسر 10 ساله در آلمان نازی بود.

اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون

زندگی شخصی اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون با بازیگر کانادایی، رایان رینولدز در سپتامر 2008 در یک مراسم کوچک در بریتیش کلمبیا کانادا ازدواج کرد. این دو خانه ای را با هم در لس آنجلس خریدند اما در ماه دسامبر به جدایی اقدام نمودند.
پس از جدایی او و رینولدز، از لحاظ عشقی با سین پین در ارتباط بود. این زوج با هم به مکزیک سفر کردند و در مارس 2011 در عروسی بازیگر زن ریس ویترسون حضور یافتند.
در ماه سپمتامبر 2011 در معرض رسوایی قرار گرفت وقتی که عکس های برهنه اش با هک تلفن همراهش به صورت آنلاین انتشار یافت. اف بی آی تحقیقاتی را برای یافنتن افراد پشت پرده شروع کرد.
در سال 2013 اخباری مبنی بر ارتباط اسکارلت جوهانسون و روزنامه نگار معروف رومن دائوریاک منتشر شد که این دو از اواخر 2012 با هم بودند.
در 4 سپتامبر 2014 جوهانسون و دائوریاک صاحب یک دختر شدند ، این زوج در 1 اکتبر 2014 در فیلسبریگ مونتانا ازدواج کردند هرچند این خبر تا دسامبر اعلام نکردند. اسکارلت جوهانسون در سپتامبر 2017 طلاق گرفت.

عکس های اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون
عنوان

اسکارلت جوهانسون و رایان رینولدز

اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون و رایان رینولدز

اسکارلت جوهانسون در avengers

اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون در اونجرز
اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون در اونجرز
اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون در اونجرز
اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون در اونجرز

اسکارلت جوهانسون در فیلم her

اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون در فیلم her
 اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون در فیلم her

مبارزات اسکارلت جوهانسون در سری انتقام جویان


حالا که با بیوگرافی اسکارلت جوهانسون آشنا شدید چه نظری درباره این بازیگر موفق دارید ؟ شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا