دسته‌بندی نشده

بیوگرافی ابراهیم چلیککول (İbrahim Çelikkol) بازیگر سریال ترکی چوکوروا

ابراهیم چلیککول، از جذاب ترین های سینما و تلویزیون ترکیه

ابراهیم چلیککول ( Ibrahim Celikkol) بازیگر، مدل و بسکتبال ۳۶ ساله سابق ترک است. در این مطلب از دلگرم قصد داریم تا بیوگرافی کاملی از ابراهیم چلیککول و عکس های خانوادگی او را تقدیمتان کنیم.

خانواده ابراهیم چلیکول

مادر ابراهیم اصالتی یونانی داشته و پدر او عرب است. او یک خواهر آصلی چلیککول دارد. ابراهیم چلیککول در ۱۴ فوریه ۱۹۸۲ در ازمیت ترکیه بدنیا آمد. او هنگامی که ۱۸ سال داشت پدر خود را از دست داد. ابراهیم به‌هیچ عنوان فکر نمی‌کرد به عرصه بازیگری قدم بگذارد.
او آرزوی تبدیل شدن به یک مدل حرفه‌ای را داشت و از سوی دیگر به ورزش، بخصوص بسکتبال علاقه زیادی داشت.

ابراهیم چلیککول

بیوگرافی و عکس های جدید ابراهیم چلیککول

او پس از تلاش‌های بسیار عضو تیم بسکتبال ملی جوانان شد و پس از آن با کارگردان ترک، عثمان سینا و آشنا شد.

ورود به عرصه بازیگری ابراهیم چلیکول

زندگی ابراهیم چلیککول در سال ۲۰۰۸ بکلی تغییر کرد. قبل از این سال، ابراهیم بعنوان مدل و بازیکن حرفه‌ای لیگ بسکتبال ترکیه فعالیت می‌کرد. پس از آشنایی تصادفی ابراهیم با عثمان سیناو، سیناو از وی درخواست کرد تا شانس خود را در زمینه بازیگری امتحان کند.
فیلم ها و سریال های ابراهیم چلیککول او پیشنهاد بازی نقش کاپیتان شامیل باتورایا در فیلم Pars:Narkoteror را به ابراهیم داد. او این پیشنهاد را قبول کرد و بازی فوق‌العاده‌ای در این فیلم از خود به‌نمایش گذاشت. ابراهیم پس از بازی در این سریال پیشنهادات زیادی را برای بازی در نقش‌های مختلف دریافت کرد.
ابراهیم چلیککول همچنین در فیلم fetih 1453 که پر‌هزینه‌ترین فیلم در تاریخ سینمای ترکیه لقب گرفته است به‌ ایفای نقش پرداخته است.
جدیدترین بازی ابراهیم چلیککول مربوط به سریال خانه ی تو سرنوشت تو در سال ۲۰۲۰ است. نقش های اصی این سریال را ابراهیم چلیککول و دمت اوزدمیر بر عهده دارند.

ابراهیم چلیککول و همسرش

بیوگرافی و عکسهای ابراهیم چلیکول و همسرش

همسر و روابط خصوصی ابراهیم چلیکول

بر‌خلاف موفقیت‌های بسیار ابراهیم چلیککول در عرصه بازیگری، اخبار خوبی از زندگی خصوصی وی به‌گوش نمی‌رسد. او دو سال با دنیز چاکیر، بازیگر ترک دوست بود که پس از مدتی به وی خیانت کرد و وارد رابطه با سینم کوبال شد.

حتماً بخوانید:

ابراهیم پس از مدتی رابطه خود را با سینم به هم زد و بار دیگر به سراغ دنیز بازگشت. او درباره این موضوع توضیحی به رسانه‌ها نداد و دنیز نیز ادعا کرد که آن‌ها رابطه خود را به هم نزده بودند و با یکدیگر قرار می‌گذاشتند درحالیکه چنین نبوده است.
ابراهیم پس از مدتی دوباره از دنیز جدا شده و وارد رابطه با یاسمین کای آلن شد. رابطه این دو پس از مدتی به پایان رسید و ابراهیم در سال ۲۰۱۷ با میهره موتلو که معمار ترک است ازدواج کرد. ابراهیم در‌حال حاضر ساکن استانبول است. این زوج در سال ۲۰۱۹ صاحب پسری بنام علی شدند.

(İbrahim Çelikkol) بازیگر سریال ترکی چوکوروا

قد و وزن ابراهیم چلیککول

ابراهیم چلیککول دارای قدی ۱.۸۷ سانتی متری و وزنی ۸۰ کیلویی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا