دسته‌بندی نشده

بهترین یا برترین سریال های خارجی تاریخ را بشناسید

برکینگ بد (Breaking Bad)

برکینگ بد (Breaking Bad)

ژانر : جنایی ، درام وضعیت : 5 فصل به پایان رسید بازیگران : Aaron Paul، Anna Gunn، Betsy Brandt کشور : آمریکا امتیاز : 9.5 از 10 از 1,329,039 رای برکینگ بد، نام سریال جذاب ، دیدنی و غیر قابل پیش بینی که توسط شبکه تلویزیونی AMC که طی سال های 2013 تا 2015 ساخته و پخش شده است می باشد سریالی به کارگردانی «ویسن گیلیگان» که توسط عموم و منتقدان یکی از برترین سریال های تاریخ شناخته می شود، این سریال موفق به دریافت جوایز بسیاری از جمله گلدن گلوب بهترین سریال درام و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است. برکینگ بد همچنین در وب‌سایت IMDB ( برترین سایت ویدیویی جهان ) در رتبه پنجم برترین محصولات تلویزیونی تاریخ قرار گرفته است.

داستان سریال برکینگ بد

این فیلم درباره یک معلم شیمی میانسال است که می فهمد به سرطان ریه مبتلا شده است و تنها مدت کوتاهی برای زندگی کردن باقی مانده است او دارای وضع مالی ضعیفی است و دارای همسر و یک پسر معلول است او به این فکر می افتد که باید قبل از مرگ خانواده خود را تامین مالی کند و با توجه به این که او معلم شیمی است به این فکر می افتد که می تواند با تولید و فروش مواد مخدر به درامد خوبی برسد….


گیم اف ترونز  Game of Thrones

گیم اف ترونز Game of Thrones

ژانر : جنایی ، درام وضعیت : 8 فصل ادامه دارد بازیگران : اکشن , درام , رمانتیک , فانتزی , ماجراجویی کشور : آمریکا و انگلیس امتیاز : 9.5 از 10 از 1,329,039 رای بازی تاج و تخت سریالی دیدنی محصول شبکه آمریکایی HBO اسـت. این سریال در 8 فصل «73» قسمت تولید شده و راوی چندین داستان در هفت اقلیم می باشد. این سریال یکی از سریال هایی است که مخاطبان بسیاری را جذب کرده است و شاید برخی افراد این سریال را به عنوان بهترین سریال تاریخ بشناسند.

داستان سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones

هفت خاندان اشرافی برای حاکمیت بر سرزمین افسانه ای «وستروس» در حال ستیز با یک دیگرند. خاندان «استارک»، «لنیستر» و «باراثیون» برجسته ترین آنها هستند. داستان از جایی شروع می شود که «رابرت باراثیون» پادشاه وستروس، از دوست قدیمی اش، «ادارد» ارباب خاندان استارک، تقاضا می کند که به عنوان مشاور پادشاه، برترین سمت دربار، به او خدمت کند. این در حالی است که مشاور قبلی به طرز مرموزی به قتل رسیده است، با این حال ادارد تقاضای پادشاه را می پذیرد و به سرزمین شاهی راهی می شود. خانواده ملکه، یعنی لنیستر ها در حال توطئه برای بدست آوردن قدرت هستند. از سوی دیگر، بازمانده های خاندان پادشاه قبلی وستروس، «تارگرین ها» نیز نقشه ی پس گرفتن تاج و تخت را در سر می پرورانند، و تمام این ماجراها موجب در گرفتن نبردی عظیم میان آن‌ها خواهد شد…


پیکی بلایندرز Peaky Blinders

پیکی بلایندرز (نقاب داران) Peaky Blinders

ژانر : جنایی ، درام وضعیت : 6 فصل بازیگران : جنایی، درام کشور : انگلیس امتیاز : 8.8 از 10 از 274,310 رای پیکی بلایندرز یک سریال مافیایی و درام محصول شبکه BBC انگلیس می‌باشد، داستان این سریال کـه در تمام جهان از جمله کشورمان طرفداران زیادی پیدا کرده، درباره شخصیتی بـه نام توماس شلبی اسـت کـه رئیس یک خانواده مافیایی مشهور می‌باشد. پیکی بلایندرز با بازی کیلیان مورفی و تام هاردی «فصل 2» یکی از بهترین گزینه ها برای طرفداران ژانر اکشن جنایی و مافیایی می باشد.این فیلم قرار بود در 5 فصل ساخته شود اما با توجه به استقبال مخاطبان به فصل 6 تمدید شد.

داستان سریال پیکی بلایندرز

پیکی بلایندرز (نقابداران) در سال 1919 و بعد از جنگ جهانی اول، یک گروه خانوادگی مستقر در بیرمنگام انگلیس است. داستان بر روی گروه رومانیایی پیکی بلایندرز و بلندپروازی‌ها و رئیسشان، تامی شلبی متمرکز است. کارآگاه ویژه چستر کمپل به دستور نیروی شهربانی سلطنتی از بلفست به بیرمنگام فرستاده می‌شود تا شهر را از وجود ارتش جمهوری خواه ایرلند، کمونیست‌ها، گروه‌های خرابکار و جنایتکاران پاک کند…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا