دسته‌بندی نشده

بهترین هتل های رشت برای اقامت در بهار ۱۴۰۱ کدام است؟

هتل های رشت به واسطه قرارگیری در شهری که طبق آمار، سومین شهر توریستی و گردشگری ایران به شمار می روند، کیفیت و خدمات بسیار خوبی دارند. سفر به رشت بخاطر آب و هوای عالی، منظره ها و جاذبه های گردشگری متنوع بسیار محبوب است. البته غذاهای سنتی و محلی رشت نیز به اندازه کافی لذیذ و متنوع هستند که بهانه خوبی برای سفر به این شهر باشد. یکی از هزینه هایی که در سفر به شهر رشت باید در نظر بگیرید، هزینه رزرو هتل های رشت است. به همین منظور ما لیستی از بهترین هتل های رشت را از نگاه گردشگران آماده کرده ایم. در نهایت بهترین سامانه رزرواسیون هتل در کشور را نیز معرفی خواهیم کرد.

لیست هتل های رشت؛ انتخاب از بین بهترین ها

هتل های رشت بسته به خواسته و سلیقه گردشگران در طی سالیان اخیر تنوع بیشتری پیدا کرده اند و بازسازی های زیادی هم داشته اند. در این بخش هتل هایی از شهر رشت را خواهید دید که براساس انتخاب مسافران و امتیازی که گرفته اند لیست شده اند.

هتل های پنج ستاره رشت

تنها هتل 5 ستاره رشت، هتل کادوس بزرگ رشت است که در بهترین نقطه شهر از لحاظ دسترسی به فرودگاه، جاذبه های گردشگری، مراکز تفریحی و تاریخی قرار دارد. این هتل 5 طبقه با 96 دو و سه تخته پذیرای گردشگران عزیز از سراسر کشور است. هتل کادوس بزرگ رشت دسترسی عالی و نزدیک به عمارت کلاه فرنگی، باغ قدیمی محتشم، دبیرستان شاهپور، مسجد چله خانه، آرامگاه میرزا کوچک خان و سایر جاذبه های تاریخی و گردشگری دارد. هتل کادوس از هتل های لوکس رشت بوده و تمامی اتاق ها با امکانات کامل در اختیار شما خواهند بود.

هتل کادوس از حیث امکانات کلی و کادر مجرب و حرفه ای جزو هتل های درجه یک رشت به حساب می آید. برخی از مهمترین امکانات این هتل شامل رستوران 200 نفره کادوس با طبخ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، گیاهی و فست فود، پارکینگ با گنجایش 100 خودرو، اینترنت رایگان در لابی، تاکسی سرویس، فضای سبز، زمین تنیس، پارک کودک، خدمات CIP یا تشریفات ویژه، کافی نت، کافی شاپ، آسانسور، چایخانه سنتی، خدمات پزشکی و غیره هستند. اگر به دنبال رزرو هتل های لاکچری رشت هستید، هتل 5 ستاره کادوس انتخاب شایسته ای برای شماست.

آدرس: بلوار آزادی، خیابان منظریه

هتل های چهار ستاره رشت

اگر بهترین هتل های 4 ستاره رشت را می خواهید، هتل شبستان برای شما مناسب است. این هتل با مساحت 1500 متر مربعی در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده و با دسترسی عالی و راحت به تمام نقاط شهر بین مسافران بسیار محبوب است. هتل شبستان از هتل های شیک رشت محسوب می شود که دارای 19 اتاق دو نفره تیپ A تا C در 6 طبقه است. اتاق های A تا C از نظر متراژ، نوع امکانات و چشم انداز با همدیگر تفاوت دارند. اتاق های تیپ B در طبقات اول تا سوم هستند که آسانسور و اینترنت برای آنها در نظر گرفته نشده است.
هتل شبستان جزو هتل های برتر رشت در کنار هتل کادوس محسوب می گردد که با جاذبه های گردشگری مثل بقعه خواهر امام، مسجد چله خانه، موزه رشت، بقعه دانای علی، پارک سبزه میدان، عمارت کلاه فرنگی، آرامگاه میرزا کوچک خانه جنگلی و غیره کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد. امکانات اتاق های هتل شبستان رشت شامل روم سرویس، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی و غیره است. از جمله امکانات کلی هتل می توان به رستوران شبستان با ظرفیت 50 نفر، پارکینگ با گنجایش 10 خودرو، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس اختصاصی، جکوزی، کافی شاپ، لاندری و غیره اشاره کرد.

آدرس هتل شبستان رشت: فلکه گلسار، ابتدای خیابان بنت الهدی

هتل های رشت

هتل های سه ستاره رشت

از بین هتل های 3 ستاره رشت، هتل صبوری مناسبترین گزینه است که در سال 1394 افتتاح شده است. هتل صبوری از هتل های معروف رشت است که با قیمت مناسب و دسترسی عالی به کلیه جاذبه های تاریخی و مذهبی خاطره ای خوب برای شما رقم خواهد زد. این هتل 7 طبقه با 12 اتاق و سوئیت آپارتمان 2 تا 5 نفره پذیرای گردشگران در تمامی طول سال است. هتل صبوری از هتل های خوب در رشت به حساب می آید که قیمت هر شب اقامت در آن با بودجه بسیاری از مسافران تناسب دارد.

از امکانات هتل سه ستاره صبوری رشت می توان به رستوران حرفه ای با امکان سرو انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فست فود با ظرفیت 30 نفر، پارکینگ با گنجایش 20 خودرو، اینترنت نامحدود و رایگان، چایخانه سنتی، رستوران بام، کافی شاپ، پارک کودک، تاکسی سرویس اختصاصی، اتاق چمدان، نمازخانه، فضای سبز، ترانسفر رفت و برگشت و خدمات تور اشاره کرد. این خدمات باعث شده که نه تنها هتل صبوری از هتل های خوب رشت باشد بلکه کاملا فراتر از یک هتل سه ستاره ظاهر شود.

آدرس هتل صبوری رشت: خیابان رسالت، پشت پمپ بنزین خطیبی، روبروی پارک شهید گلستانی

هتل های دو ستاره رشت

هتل های 2 ستاره رشت برای کسانی که به دنبال اقامت مقرون به صرفه هستند و به هر دلیلی چندان قصد اقامت در هتل را ندارند و بیشتر به گشت و گذار و لذت از طبیعت اهمیت می دهند بهترین انتخاب به شمار می روند. در ادامه 2 مورد از بهترین هتل های مناسب رشت را معرفی کرده ایم:

هتل غدیر از هتل های رشت شمال که در سال 1394 بازسازی شده تا کیفیت و تنوع خدمات به استانداردهای روز دنیا نزدیکتر باشد. هتل غدیر در منطقه کوچصفهان قرار دارد که با رشت 15 کیلومتر فاصله است. با رزرو هتل غدیر به سایر شهرهای رشت مثل آستانه اشرفیه و لاهیجان هم دسترسی خوبی خواهید داشت. هتل غدیر 1 طبقه است و با 17 اتاق 2 و سه تخته میزبان شما خواهد بود.

اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار هستند و انتظارات شما را از اقامت در یک هتل 2 ستاره برآورده خواهند ساخت. رستوران صبحانه خوری هتل غدیر ظرفیت 100 نفر را دارد که می توانید انواع غذاهای سنتی و ایرانی را سفارش دهید. پارکینگ این مجموعه اقامتی گنجایش 50 خودرو را داشته و اینترنت در لابی رایگان و نامحدود است. از امکانات کلی هتل غدیر که از هتل های زیبای رشت محسوب می شود می توان به فضای سبز اختصاصی، تاکسی سرویس سفارشی، پارکینگ و خدمات خانه داری اشاره کرد.

آدرس هتل غدیر رشت: کوچصفهان، کمربندی امام رضا، نرسیده به میدان امام رضا(۱۵ کیلومتری رشت)

هتل های رشت

  • هتل اردیبهشت رشت

یکی دیگر از هتل های دو ستاره رشت که قدمت بسیار زیادی دارد و در سال 1395 بازسازی شد، هتل اردیبهشت است. این مجموعه اقامتی دارای 31 اتاق 2 و 4 تخته در دو طبقه است. دسترسی به نقاط مختلف شهر و جاذبه های تاریخی کاملا مناسب است. هتل اردیبهشت رشت فاقد رستوران اختصاصی و آسانسور است. پارکینگ این مجموعه اقامتی گنجایش 15 خودرو را داشته و اینترنت رایگان در تمامی نقاط در دسترس است. امکانات هتل اردیبهشت رشت کاملا مناسب بوده و امکانات کلی هتل شامل فضای سبز، تاکسی سرویس، خدمات تور و تورلیدر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و خدمات خانه داری است.

آدرس هتل اردیبهشت رشت: میدان شهدای ذهاب، جنب مخابرات

هتل های ارزان قیمت رشت

هتل های ارزان قیمت رشت شامل خانه مسافر مهر و اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار هستند. خانه مسافر رشت در واقع یک ویلای دوبلکس با 2 اتاق و ظرفیت 4 نفر است که قرارگیری آن در بهترین نقطه شهر، دسترسی سریع و راحتی را برای شما مسافران عزیز و ارجمند فراهم خواهد ساخت. امکانات کلی این ویلا به همراه امکاناتی که در هر یک از اتاق ها قرار داده شده کاملا مورد رضایت مسافرانی خواهد بود که اقامت مقرون به صرفه و ارزان می خواهند. این ویلای دوبلکس در خیابان معلم، بالاتر از میدان سرگل، جنب نمایشگاه جهانبخش، کوچه گلریزان ۲ قرار دارد.

اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار رشت نیز به سبک سنتی با معماری گیلکی ساخته شده و گنجایش 4 نفر را دارد. این اقامتگاه دارای 2 اتاق در 2 طبقه است. توجه داشته باشید که حمام و سرویس بهداشتی به شکل مشترک در محوطه است به همین دلیل برای اقامت خانوادگی مناسبتر است. دسترسی مناسب به تمامی نقاط شهر رشت و امکانات قابل قبول شما را به یک اقامت ارزان و مقرون به صرفه دعوت می کنند. این اقامتگاه بومگردی در خمام, کمربندی, میدان ولیعصر, روستای مرزدشت, ابتدای خیابان امامزاده قرار گرفته است.

رزرو آنلاین هتل های رشت

از هتل های لوکس و 5 ستاره گرفته تا هتل های دو ستاره، خانه مسافر مهر رشت و اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار را با اقامت 24 تجربه کنید. سامانه رزرواسیون ملی اقامت 24 در تمامی طول سال تخفیف های ویژه و دائمی قرار داده تا اقامتی مقرون به صرفه و ارزان را در بهترین هتل های شمال کشور تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا