دسته‌بندی نشده

بهترین هتل های آنتالیا ترکیه (آپدیت ۱۴۰۱)

آنتالیا جدا از تفریحات مهیج و زیبایی خیره‌کننده شهر، به داشتن هتل‌های شیک و مدرن معروف است. از هتل‌های پنج‌ستاره لوکس تا اقامتگاه‌های طبیعی میان کوه و جنگل یا هتل‌های مناسب خانواده، تنوع گزینه‌ها انتخاب را سخت می‌کند. قطعا جای هتل‌های زیادی در این فهرست خالی است؛ اما این شما و این برخی از بهترین هتل‌های آنتالیا.

۱. هتل پنج ستاره آکرا (Akra Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا ترکیه (آپدیت ۱۴۰۱)

از هرکسی درباره بهترین هتل‌های آنتالیا بپرسید، محال است اشاره‌ای به این هتل نکند. ۴۷۱ اتاق و سوئیت باشکوه در هتل آکرا با چشم‌انداز دریای مدیترانه و کوه‌های توروس، خستگی مسافران را با حس آرامش و شادابی جایگزین می‌کنند.

مهمانان این هتل به سالن سونا و اسپا، حمام ترکی، باشگاه اختصاصی، زمین بازی کودک، استخر روباز و سرپوشیده، زمین تنیس، استخر اختصاصی، چهار رستوران، ساحل خصوصی و وای‌فای رایگان دسترسی کامل دارند.

همچنین خدمه هتل با انواع خدمات ماساژ، آرایشگاه، لباسشویی، خشک‌شویی، صندوق امانات، واکس کفش، ترانسفر فرودگاهی، خدمات پرستاری از کودک و غیره از مهمانان پذیرایی می‌کنند تا اقامتی دل‌پذیر و به‌یاد‌ماندنی برای آنها رقم بزنند.

آدرس هتل: Lara Yolu Murapasa, 07100 Antalya, Turkey

۲. هتل آی سی ایرپورت (IC Hotels Airport)

بهترین هتل های آنتالیا ترکیه (آپدیت ۱۴۰۱)

هتل آی سی ایرپورت در فاصله ۸۰۰متری فرودگاه آنتالیا، طراحی شده تا مسافران شب قبل از سفر در یک عمارت آرام و راحت اقامت کنند. این هتل با مرکز شهر ۱۰ دقیقه فاصله دارد و از لوکس ترین هتل های آنتالیا به‌شمار می‌رود.

تمام اتاق‌ها با مبلمان چوبی دکور شده‌اند، تهویه مطبوع دارند و مجهز به میز کار، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند. مهمانان می‌توانند در رستوران آلاکارته بریستول واقع در محوطه هتل، خوراکی‌های محلی ترکی یا غذاهای بین‌المللی نوش جان کنند و هم‌زمان در سرتاسر هتل به وای‌فای پرسرعت دسترسی داشته باشند.

سالن اسپا، دو استخر اختصاصی، شاتل فرودگاهی و پارکینگ خصوصی از دیگر امکاناتی است که نظیر تمام هتل‌های پنج‌ستاره دنی، در اختیار مهمانان این هتل قرار می‌گیرد.

آدرس هتل: Guzelyurt Mevkii / Havaalani Yolu, 07980 Antalya, Turkey

۳. هتل آپارتمان ناکس سوئیت (Nox Suite)

بهترین هتل های آنتالیا ترکیه (آپدیت ۱۴۰۱)

ناکس سوئیت یکی دیگر از هتل‌های بی‌نظیر خیابان لارا آنتالیا و یکی از آرام‌ترین اقامتگاه‌های این منطقه است. در ۲۸ سوئیت و اتاق این هتل مجلل، زمان می‌ایستد و خبری از شلوغی و همهمه خیابان‌های آنتالیا نیست. هرچه هست، آرامش و سکون است.

هر واحد با درودیواری به رنگ‌های شاد آبی تیره و ارغوانی، تجهیزاتی نظیر تلویزیون، میز، نشیمن مبله، صندوق امانات، حمام خصوصی با بسته بهداشتی و آشپزخانه‌ای مدرن به سبک آمریکایی با اجاق گاز، یخچال، ماشین ظرف‌شویی و ماشین لباس‌شویی از مهمانان پذیرایی می‌کند.

اگر دسترسی به اینترنت برایتان اهمیت دارد، وای‌فای پرسرعت در تمام محوطه هتل در دسترس شماست. مهمانان می‌توانند از خدمات کرایه اتومبیل هتل استفاده کنند و در بوفه سرو صبحانه حلال رستوران، غذای دل‌خواه خود را نوش جان کنند.

آدرس هتل: Çağlayan mahallesi 2015 sokak Muratpaşa No 23, 07100 Antalya, Turkey

۴. هتل آکرا وی (Akra V Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا ترکیه (آپدیت ۱۴۰۱)

هتل آکرا وی برای آن‌دسته از مسافرانی که به‌دنبال یک اقامتگاه مجلل و دوست‌دار حیوانات (Pet Friendly) می‌گردند، یک گزینه عالی است. در این هتل ۵۸ اتاق با تجهیزات و وسایل درجه یک شامل تخت‌های بزرگ، امکانات تهیه چای و قهوه، تلویزیون صفحه‌تخت، دسترسی Wi-Fi از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

حتی برخی از اتاق‌ها بالکن مبله روی به دریا دارند تا خاطره دل‌چسبی از اقامت در یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا در ذهن مهمانان باقی بماند.

از همه اینها گذشته، مهمانان هتل می‌توانند از امکانات هتل آکرا واقع در فاصله ۱۰۰متری مجموعه بدون پرداخت هزینه اضافه بهره‌مند شوند. خدماتی مثل سالن اسپا، باشگاه بدن‌سازی، استخر سرپوشیده و روباز و ساحل اختصاصی در اختیار مهمانان خواهد بود.

آدرس هتل: Şirinyalı Mahallesi İsmet Gökşen Caddesi, Muratpaşa, 07100 Antalya, Turkey

۵. هتل پنج‌ستاره آپا بوتیک (APA Boutique Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا ترکیه (آپدیت ۱۴۰۱)

اگر دنبال کنج آرامی در دل این شهر شلوغ می‌گردید،‌ آپا بوتیک یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا ترکیه در این زمینه است که توانسته با ارائه امکانات رفاهی عالی، امتیاز خوبی از میهمانان دریافت کند. اینجا اگرچه در دل کوه‌ها و طبیعت سرسبز اقامت می‌کنید و از فعالیت‌های فضای باز لذت می‌برید، هم‌زمان به امکانات و تجهیزات هتل‌های مدرن مرکز شهر دسترسی دارید.

خدماتی همچون استخر روباز، فضای بازی دارت، کرایه دوچرخه و اتومبیل برای اقامت راحت‌تر مهمانان مهیاست. برای مناسبت‌های خاص مثل سالگرد ازدواج یا تولد عزیزانتان، پیشنهاد ما به شما رزرو کلبه‌های ییلاقی این هتل است.

محوطه جنگلی هتل موقعیت عالی برای پیاده‌روی، دویدن، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری، یوگا، رفتینگ و سافاری با جیپ فراهم می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت استفاده کنید.

آدرس هتل: Çağlarca Mah. 4433 sok no 16 Çağlarca Mah. 4433 sok no 16, 07070 Antalya, Turkey

۶. هتل دابل تری هیلتون (DoubleTree by Hilton Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا ترکیه (آپدیت ۱۴۰۱)

یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا درست در قلب این شهر و در فاصله چندقدمی ساحل و شهر قدیمی کالیچی واقع شده است. با وجود امکانات و تجهیزات لوکس این هتل نیازی به خروج از محوطه برای تفریح و سرگرمی نیست. هرچه می‌خواهید همین جا فراهم است.

این هتل با ۳۲۴ اتاق دارای دکوراسیون شیک، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی با بسته بهداشتی، وای‌فای رایگان و نمای جذابی از شلوغی شهر از مهمانان پذیرایی می‌کند. از استخر سرپوشیده یا روی پشت‌بام گرفته تا حمام‌های اختصاصی، از کافه‌ها و رستوران‌های مدرن تا سالن اسپا، از باشگاه تناسب‌اندام با مربی اختصاصی گرفته تا سونا و اتاق بخار، همه‌چیز در لحظه در اختیار شماست.

آدرس هتل: Etiler Mahallesi, Adnan Menderes Bulvari No 61 Etiler, 07010 Antalya, Turkey

۷. هتل سی لایف فامیلی ریزورت (Sealife Family Resort Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا ترکیه (آپدیت ۱۴۰۱)

اگر همراه با خانواده سفر می‌کنید، هتل سی لایف فامیلی ریزورت از لوکس ترین هتل های آنتالیا است که با ظرفیت ۲۴۰ از شما مهمانان عزیز استقبال می‌کند.

اینجا همه امکاناتی که برای سرگرم‌کردن کودتان می‌خواهید، از قبل فراهم است. می‌توانید فرزندان خود را به بخش نگهداری از کودکان یا کلوب کودکان بسپارید و خودتان در سالن اسپا، استخر روباز یا استخر سرپوشیده آب گرم هتل استراحت کنید.

همه اتاق‌های این هتل به تهویه مطبوع مجهز شده‌اند، بالکن اختصاصی با چشم‌انداز دریای مدیترانه دارند و تک‌تک آنها با رنگ‌های ملایم و مبلمان مدرن دکور شده‌اند.

آدرس هتل: Konyaalti Sahil Seridi, 07070 Antalya, Turkey

۸. هتل کرون پلازا (Crowne Plaza hotel)

بهترین هتل های آنتالیا ترکیه (آپدیت ۱۴۰۱)

بدون تردید یکی دیگر از بهترین هتل‌های آنتالیا هتل کرون پلازا در ساختمانی مجلل و پرزرق‌و‌برق و در چند قدمی ساحل معروف کنیالتی است. یک هتل پنج ستاره مجلل با ۱۹۴ اتاق، تجربه اقامت VIP را برای تک‌تک مسافران فراهم می‌کند.

این هتل برای آرامش خاطر مسافران یک استخر روباز بزرگ همراه با منطقه آفتاب‌گیر، یک استخر سرپوشیده آب گرم و دو مرکز اسپا تدارک دیده که انواع خدمات حمام بخار، سونا، آب‌درمانی، ماساژ و غیره را ارائه می‌کنند. حتی دو باشگاه اختصاصی با تجهیزات پیشرفته در محوطه هتل وجود دارند.

آدرس هتل: Gürsu, Akdeniz Blv. 304. Sokak, 07070 Konyaaltı/Antalya, Turkey

۹. هتل پورتو بلو (Porto Bello Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا ترکیه (آپدیت ۱۴۰۱)

پورتو بلو از جمله هتل‌های لوکس و پنج ستاره شهر آنتالیاست که ۳۴۶ اتاق بزرگ و مجلل برای مهمانانش تدارک دیده است.

در این هتل مجلل ۳ رستوران به سبک بوفه و آلاکارته غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌کنند. همچنین ۳ استخر روباز و سرپوشیده فضای خوبی برای استراحت و آرامش ارائه می‌کنند. تجهیزات اسپا، سونا و حمام ترکی نیز حاضر و آماده است.

اتاق‌های این هتل جادار و رنگارنگ طراحی شده‌اند و با تختخواب‌های بزرگ، تجهیزات تلویزیون، بسته بهداشتی، کمد لباس، میز کار و چشم‌انداز بی‌نظیر دریا در انتظار مهمانان هستند.

اگر برای یک اقامت ویژه برنامه‌ریزی کرده‌اید، سوئیت بزرگ‌سالان هتل را رزرو کنید. این واحد‌ها دکوراسیون لوکس‌تر، بالکن بزرگ‌تر و جکوزی اختصاصی دارند.

آدرس هتل: Liman Mah.1. Sok. Konyaalti, 07070 Antalya, Turkey

۱۰. هتل چهار ستاره لسلیون لاکچری (Leslion Luxury Hotel)

بهترین هتل های آنتالیا ترکیه (آپدیت ۱۴۰۱)

هتل لسلیون لاکچری، همان طور که از نامش پیداست، یک هتل مجلل تمام‌عیار است. ۳۰ اتاق مجلل با حال‌و‌هوای دوران عثمانی، تخت‌خواب‌های سلطنتی، پرده‌های لوکس و لوسترهای درخشان، حمام‌ سنگ مرمر با دوش‌های طلایی‌رنگ و آینه‌ها و سینک گچ‌بری‌شده، طعم دل‌پذیر سفر را مدت‌ها در ذهن مسافران زنده نگه می‌دارند.

از دیگر خدمات و امکانات این هتل چهار ستاره می‌توان به رستوران اروپایی، سرویس اتاق، وای‌فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، اتاق‌های خانوادگی و سالن اسپا اشاره کرد. از نظر خیلی از مهمانان، اینجا یک اقامتگاه منحصربه‌فرد و یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا است.

آدرس هتل: Sinan Mah.1262.Sok 7, 07100 Antalya, Turkey

سخن آخر

حالا که بعضی از هتل‌های لوکس آنتالیا را می‌شناسید، موقع انتخاب حتما هدفتان از سفر را در نظر بگیرید. منطقه زیبای کالیچی با خرابه‌های تاریخی جذاب و مسیرهای پیاده‌روی برای اولین سفر انتخاب خوبی است. اگر هدفتان تفریحات شبانه است، می‌توانید در بلک پرجنب‌و‌جوش اقامت کنید و اگر می‌خواهید اقامت‌تان را در آرامش بگذرانید، خیابان لارا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر تجربه اقامت در هریک از این هتل‌ها را دارید، خوشحال می‌شویم نظرتان را بشنویم. به‌نظرتان جای کدام هتل‌های دیگر آنتالیا در این فهرست خالی است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا