دسته‌بندی نشده

بهترین شغل برای متولدین اسفند ماه کدام است ؟

شغل مناسب اسفند ماهی ها

شغل برای متوادبن اسفند: شما به راحتی می توانید از قدرت منحصر بفرد خود استفاده کنید و در کار یا روابط اجتماعی تان در محیط کاری بدرخشید. شما ترجیح می دهید در محیطی کار کنید که به شما انگیزه دهد. موزه داری، طراح گرافیست و منتقد فرهنگی از مشاغلی است که با روحیه شما سازگاری دارد.

خصوصیات اسفند ماهی ها

آن‌ها صاحب سرشتی ملایم، معتدل و خوشایند هستند. اسفندی ها طبیعتا گرایشی به سمت اخروی بودن دارند و واقعیات زندگی این جهان را به‌همان شکل که هستند، می‌پذیرند.

متولدین اسفند ماه مایلند که در عالم رؤیا فرو روند و از همه کناره‌گیری کنند، چون در آنجا می‌توانند از نظر فکری و ذهنی خشنود شوند، ولی به طور اجتناب ناپذیری نیز به‌ دنبال کسب شهرت، آوازه و ثروت هستند.

نماد متولد اسفند

خصوصیات اخلاقی مرد متولد اسفند

به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته‌ای دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی نشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌ای ابراز نمی‌دارد.

متولدین این ماه اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرک و فهیم هستند. در انجام کار‌ها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه می‎کنند.

خصوصیات اخلاقی زن متولد اسفند

ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. از بسیاری جهات بی نظیر است. ناراحت‌ترین مرد‌ها در جوار زن اسفند احساس آرامش می‌کنند. سخت رویائی و خیالباف است، به کودکان خویش عشق می‌ورزد.

متولدین این ماه، زنانی نیک گفتار، امانتدار، نسبتاً صبور، کمی خودبین و مغرور و دارای قدی نسبتاً متوسط هستند. اینان افرادی غریب دوست و مهمان نواز هستند، اما خود از جانب دوستان و خویشان، کمتر محبت می‎بینند. اغلب این زنان در شوهرداری استادند و تا حد امکان همسر را از خود راضی نگاه می‎دارند.

separator line

بیشتر بخوانید:

بهترین شغل برای متولدین آبان ماه کدام است ؟

بهترین شغل برای متولدین بهمن ماه کدام است ؟

بهترین شغل برای متولدین دی ماه کدام است ؟

بهترین شغل برای متولدین آذر ماه کدام است ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا