دسته‌بندی نشده

بهترین سایت خرید لباس مردانه را بشناسید + 6 سایت خرید لباس

این روز ها فروشگاه‌های اینترنتی رونق زیادی گرفته‌اند، فروشگاه های اینترنتی لباس نیز از این قاعده مستثنا نبوده اند. به مرور زمان و با فراهم کردن بستر مناسب برای خرید، کاربران زیادی به سمت خرید سایت های خرید لباس سوق پیدا کرده اند. اگر تا به حال از سایت های فروش لباس، خرید نکردید یا حوصله ی رفتن به فروشگاه‌ها و پاساژها برای خرید را ندارید، همراه ما باشید تا در این مطلب شما را با بهترین سایت‌های خرید لباس مردانه آشنا کنیم.

بهترین فروشگاه اینترنتی لباس مردانه

قطعا اگر از افراد مختلف خواسته شود تا برترین سایت های لباس را معرفی کنند، هر یک انتخاب های گوناگونی خواهند داشت. ما سعی کردیم با در نظر گرفتن برخی ویژگی ها مثل استفاده از تصاویر با کیفیت در سایت، هزینه ارسال، امکان مرجوعی، سایز بندی دقیق و… سایت های معتبر خرید لباس را در لیست خود قرار دهیم.

دیجی استایل (DigiStyle)

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی لباس ایران است که زیر مجموعه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است و به صورت تخصصی و حرفه‌ای در عرصه فروش پوشاک و انواع اکسسوری مشغول به فعالیت می باشد.

شما در این فروشگاه می‌توانید انواع محصولات مانند اکسسوری، ساعت مچی، کفش، پیراهن، کت، عینک آفتابی، کیف و… را خریداری کنید. همچنین این فروشگاه تخفیفات ویژه ای را در مناسبت های مختلف برای کاربران خود در نظر می‌گیرد.

دیجی استایل (DigiStyle)

دیجی‌استایل هفت روز ضمانت بازگشت کالا دارد؛ البته ضمانت بازگشت شامل زیورآلات، اکسسوری‌ها، لباس زیر و لوازم آرایشی و بهداشتی نمی‌شود. اگر قصد دارید برای آقایان خرید کنید، دیجی‌استایل یک امکان ویژه در اختیار شما قرار داده است: کارت هدیه! می‌توانید این کارت‌ها را تهیه کنید و به فرد موردنظر هدیه دهید. او می‌تواند تا سقف ارزش کارت هدیه از دیجی‌استایل خرید کند.

گفتنی است علاوه بر وب‌سایت می‌توانید از طریق اپلیکیشن دیجی‌استایل نیز از این مجموعه خرید کنید.

بانی مد (Banimode)

فروشگاه بانی مد یکی دیگر از مشهورترین و بهترین سایت های خرید لباس است که فعالیت خود را در زمینه پوشاک و عرضه لباس به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۳ به عنوان تنها فروشگاه رسمی و معتبر برند جین وست شروع کرد.

انتخاب محصول در این سایت نیز به مانند دیجی استایل ساده است: دسته لباس موردنظر خود را انتخاب کنید و با استفاده از فیلترهای موجود (شامل رنگ، سایز، برند و قیمت)، نتایج را براساس سلیقۀ خود شخصی‌سازی نمایید. روند خرید هم ساده است: ثبت‌نام خود را انجام دهید؛ سپس محصول موردنظر را باتوجه‌به اطلاعات هر محصول و عکس‌های آن انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید؛ در پایان، ثبت سفارش را نهایی کنید.  علاوه‌بر وب‌سایت، از طریق اپلیکیشن بانی‌مد نیز می‌توانید محصول موردنظر را سفارش دهید.

بانی مد (Banimode)

فروشگاه اینترنتی بانی مد در حال حاضر هم به جز فروش لباس و انواع مختلف پوشاک، محصولات دیگری نظیر سلامت، زیبایی و محصولات مختلف مربوط به خانه را در سایت خود به فروش می‌رساند.

یکی از ویژگی های خوب بانی مد، در نظر گرفتن 15 روز ضمانت بازگشت کالا در صورت نارضایتی از محصول خریداری شده است.

مدیسه (Modiseh)

سومین سایت فروشگاهی لباس که آن را در لیست قرار دادیم، مدیسه است. این فروشگاه در سایت مدیسه این چنین معرفی شده :

فروشگاه مدیسه در مرداد ماه 1394 تاسیس و در فضای اینترنت رونمایی شد. اعتماد به مدیسه با یکی از بزرگترین و معتبرترین گروه های اقتصادی کشورمان پیوند خورده که در طول بیش از نیم قرن اخیر ارائه‌کننده برترین برندهای ایرانی و بین‌المللی بوده ‌است. مدیسه در طول فعالیت خود با جمع‌آوری ده ها هزار کالای موجود در سایت تلاش کرده سلایق متنوع مخاطبان خود را پوشش دهد. پرسنل حدود 100 نفری مدیسه متعهد به خدمت‌رسانی سریع، دقیق و رضایت‌بخش به شما هستند.

عمده فعالیت این فروشگاه در زمینه پوشاک است. از کلاه تا جوراب را می‌توانید در مدیسه تهیه کنید. تنوع برندها و مدل‌ها اجازه نمی‌دهد شما دست‌خالی از مدیسه بروید. در مقابل، راهنمای سایز چندان دقیق نیست، اما امکان بازگشت هفت‌روزۀ کالا باعث شده است که در این مورد، دغدغه چندانی برای کاربران وجود نداشته باشد.

این فروشگاه علاوه بر پوشاک و لوازم گوناگون، محصولات دیگری مانند پت شاپ، ادکلن و عطر، لوازم خانگی لوازم الکتریکی و… را در اختیار مخاطبین و کاربران پرطرفدار خود قرار داده . فروشگاه مدیسه همواره و در همه حال از سال ۸۴ تا کنون در تلاش است تا محصولاتی به روز و با کیفیت را به خریداران و کاربران اینترنتی خود ارائه دهد.

دایان شاپ (Dayanshop)

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه ، با پایبندی به سه اصل کلیدی ، پرداخت در محل ، 3 روز ضمانت بازگشت کالا و ارایه بهترین کیفیت ، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان ، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. تمرکز فروشگاه فروشگاه اینترنتی دایان شاپ بر روی 5 دسته اصلی شامل محصولات مردانه ، زنانه ، اکسسوری ، لوازم خانه و دیجیتال می باشد.

برای آن دسته از افراد که میخواهند با قیمت پایین، انواع لباس را خریداری کنند ، دایان شاپ یک انتخاب مناسب است.

شیکسون  (Shixon)

فروشگاه اینترنتی شیکسون، سبد متنوعی از لباس‌های مردانه و زنانه برندهای مختلف در بازار را همچنین به کاربران خود عرضه داشته است. تنوع قیمت یکی از ویژگی‌های درخورتوجه شیکسون است. با خرید از منوی «زیر قیمت بازار» می‌توانیم تا حد قابل‌توجهی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم. این فروشگاه ضمانت تعویض سفارش‌ها تا ۱۰ روز را دارد؛ بنابراین کاربران دغدغه‌ای برای خرید لباس مردانه نخواهند داشت و پس از دریافت، چنانچه محصول موردپسندشان نبود، با استفاده از این امکان و قوانین مربوط به آن می‌توانند محصول را تعویض کنند.

گراد (Gerad)

حتما نام برند گراد را شنیده اید، این برند در سایت خود ، همه ی آنچه که در فروشگاه ها و نمایندگی هایش در سراسر کشور عرضه میکند را در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند. این فروشگاه عنوان یکی از بهترین سایت‌های خرید لباس زنانه و مردانه و حتی کودکان شناخته شده . این برند مطرح با هدف رضایت کامل مشتری و برطرف کردن نیاز پوشاک برای طیف گسترده با سلایق متنوع کاربران محصولات متنوعی مثل پیراهن مردانه ، کت و شلوار، شلوار، کت زنانه و… را در وبسایت خود به فروش می‌رساند.

یکی از امکانات این سایت فروش لباس، مجهز بودن به تور مجازی است. می‌توانید به راحتی پشت کامپیوترتان بنشینید و چرخی در فروشگاه و محصولاتش بزنید. همچنین این سایت ارسال رایگان نیز دارد.

تیپ ست (Teepset)

آخرین وب سایتی که به ما معرفی می کنیم. یک سایت تازه تاسیس در حوزه پوشاک است. تیپ ست به صورت تخصصی پا به عرصه مد، پوشاک و سبک زندگی گذاشته. در تیپ ست می‌توانید همه آنچه مرتبط با مد و پوشاک از انواع لباس زنانه، لباس مردانه و لباس بچگانه گرفته تا کیف و کفش و اکسسوری را با تخفیف ویژه از 70+ برند مطرح ایرانی خرید کنید.

سخن آخر

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم، در پایان از شما میخواهیم تا در کامل کردن این لیست به ما کمک کنید و بهترین سایت های خرید لباس از نظر خود را برای ما کامنت کنید

منبع : gerad.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا