دسته‌بندی نشده

بهترین برند لپ تاپ 2013

دنیای مدرن شاهد پیشرفت عظیم تکنولوژیست، آنچنان که حتی تصورش هم برای گذشتگان دشوار بوده است. هر روز که سپری می شود دنیای تکنولوژی شاهد ورود یک شاهکار جدید پیشرفته تر می باشد. لپ تاپ ها که امروزه خیلی از احتیاجات بشر را تامین می کنند تبدیل به جزئی اساسی در زندگی انسان ها شده اند به خصوص برای افرادی که با دنیای مدرن زیاد سروکار دارند. از یک دانش آموز معمولی گرفته تا یک تاجر و به صورت تخصصی تر کارشناسان و مهندسین فناوری اطلاعات همه و همه کارشان به نوعی گیر لپ تاپ است. اخیرا، انواع و اقسام برند لپ تاپ وارد بازار شده که به شدت با یکدیگر در رقابت هستند. به منظور جلب رضایت مشتری هر کدام از این برندها در صددند تا بهترین و به روز ترین امکانات را به مشتریان خود عرضه کنند تا محبوب تر شوند. قابلیت حمل آسان لپ تاپ، خوش دست بودن آن، وزن لپ تاپ، کارت گرافیکی، طول عمر باتری و ویژگی های حافظه ای این لپ تاپ ها از جمله ویژگی هاییست که با یکدیگر در رقابتند.

در این مقاله مجله دلگرم بر آن است تا ده لپ تاپ برتر سال 2013 را از نظر برتری سخت افزاری، کیفیت نرم افزاری، گارانتی محصولات، قابل اعطمینان بودن و خوش دست بودن آن ها برسی کند.

بهترین مارک لپ تاپ

بهترین برند لپ تاپ 2013

10. برند دِل (Dell)
از لحاظ شهرتT لپ تاپ های دل مشهورترین لپ تاپ ها هستند.برند دل همواره در تلاش بوده تا جدیدترین تکنولوژی درا در اختیار کاربران خود قرار دهد. سری XPS لپ تاپ دِل از شهرت بالایی برخوردار است. با این وجود برند دِل به دلیل داشتن ایرادهای جزئی نتوانسته به جایگاه برتری در این لیست دست پیدا کند.یکی از این ایرادات عدم توانایی دِل در کارکرد مناسب در شرایط آب و هوایی گرم می باشد. با این وجود قیمت لپ تاپ دل مناسب است و می توان گفت برند بسیار پر مشتری و خوش دستی می باشد.

بهترین برند لپ تاپ
9. اِیسر(Acer)
لپ تاپ های اِیسر جایگاه نهم برترین لپ تاپ دنیا را از آن خود کرده اند.اِیسر به گونه ای نماد زیبایی و دلفریبی است. لپ تاپ های اِیسر بیشتر مُد گرا هستند تا فن آوری گرا. می توان گفت قیمت لپ تاپ اِیسر تا حدودی بالاست و هر کسی توانایی خرید آن را ندارد. مدل Iconia یکی از بهترین تولیدات این برند می باشد.

بهترین برند لپ تاپ
8. توشیبا(Toshiba)
توشیبا این برند ژاپنی که پیشرو در نوآوریست از قدیم در دل کاربران خود جا باز کرده است به نوعی که هر کسی توشیبا دارد خیالش راحت است که جنسی قابل اطمینان و ماندگار خریداری کرده است.

بهترین برند لپ تاپ
7. اِچ پی (HP)یا هیولت پاکارد( Hewlett Packard)
اِچ پی برند قابل اعتمادیست که در زمینه نوآوری بسیار فعال است. نوت بوک های اِچ پی از نظر ظاهر و پیشرفتگی در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی را پیدا کرده است.

برترین لپ تاپ دنیا
6. سونی( Sony)
دهه های متمادیست که سونی در دنیای تکنولوژی کاربران زیادی را جذب خود کرده است.تلویزیون، موبایل، سیستم های صوتی و لپ تاپ های سونی به طور خارق العاده ای توجه مشتریان را به خود جلب می کنند چرا که هم ماندگارند و هم پیشرفته. ویژگی متمایز لپ تاپ های سونی کیفیت تصویر فوق العاده ایست که لپ تاپ های برند سونی دارند.

برترین لپ تاپ دنیا
5. گیت وی(Gateway)
گیت وی یکی از شرکت های نوپا در زمینه تکنولوژی می باشد.اگرچه بدلیل برخورداری از کیفیت بالا و ویژگی های منحصر بفرد محصولات گیت وی توانست خیلی زود به بازار رقابتی که برندهایی چون دِل، سونی، اِچ پی و… در آن به چشم می خورند وارد شود و گوی سبقت را برباید. شرکت مادر این کمپانی همان اِیسر است. گیت وی در بازار آمریکا مشتریان زیادی دارد.

برترین لپ تاپ دنیا
4. الین ور (Alienware)
شاخه ای از برند دِل، الین ور است که بدلیل قیمت های فوق العاده خوب، بازی ها و برنامه های چند رسانه ای که در خود گنجانده است از شهرت بالایی برخوردار است. کاربرانی که اساسا لپ تاپ را به منظور بازی کردن و یا استفاده از اپلیکیشن های چند رسانه ای خریداری می نمایند الین ور گزینه ی فوق العاده مناسبی برایشان می باشدکیفیت لپ تاپ های این برند فوق العاده است.

برترین لپ تاپ دنیا
3. ایسوز(Asus)
ایسوز با شعار ‘نوآوری امید بخش-کمال مداوم’ برندیست آسیایی که در حدود 20000 کارمند دارد. لپ تاپ های ایسوز در سطح جهانی از شهرت بالایی برخوردارند چرا که تجهیزات سخت افزاری پیچیده، نرم افزارهای ابتکاری، کیفیت تصویر خوب، بازی ها و سیستم چند رسانه ای خاص آن هر روز بر مشتریان این برند می افزاید. گذشته از همه این تعریفات لپ تاپ های ایسوز بسیار خوش دست می باشند.

بهترین برند لپ تاپ 2013
2. لنووو (Lenovo)
پس از دریافت سه دوره متوالی لوح تقدیر، به راستی می بایست جایگاه دوم برترین لپ تاپ را به لنوو داد. کیفیت فوق العاده خوب و نوآوری های این برند از دید کاربران پوشیده نیستند. در اصل لنووو برندی چینیست اما مرکز کاری هم در آمریکا دارد.

برترین لپ تاپ دنیا
1. اپل (Apple)
اپل آمد و روی دست تمام برندهای رقیب خود بلند شد. تلفن های هوشمند، iPhone، لپ تاپ و در کل محصولات اپل آنقدر با کیفیت و قابل اعتماد هستند که به یکباره طرفداران زیادی را به سمت خود کشاندند. لپ تاپ های اپل نه تنها نماد ظرافت و زیبایی هستند بلکه آنقدر ویژگی های منحصر به فرد دارند که رتبه اول برترین لپ تاپ سال 2013 را ار آن خود کرده اند.

برترین لپ تاپ دنیا

برگردان توسط مجله دلگرم
(اعظم بهادر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا