دسته‌بندی نشده

بهترین برند برای خرید تشویقی سگ و خرید کنسرو سگ

بهترین برند برای خرید تشویقی سگ و خرید کنسرو سگ اگر یک سگ در خانه‌تان داشته باشید، حتماً به فکر سلامت و شادابی آن خواهید بود. مهم‌ترین نکته در نگهداری از سگ‌ها، توجه به نوع تغذیه آن‌ها است. اگر بدانید از چه نوع کنسرو، غذای خشک و تشویقی برای سگ‌تان استفاده کنید، حتماً سگ سالم و شادابی خواهید داشت. در ادامه قصد داریم به بررسی نحوه خرید کنسرو سگ و خرید تشویقی سگ بپردازیم. اگر این موضوع برای شما نیز دغدغه ایجاد کرده و می‌خواهید بدانید چطور برای خرید کنسرو سگ و خرید تشویقی سگ اقدام کنید، با ما همراه شوید.

خرید کنسرو سگ

غذاهای خشک برای سگ‌های خانگی اهمیت زیادی دارد. در واقع به دلیل اینکه استفاده و نگهداری از غذاهای خشک آسان‌تر است، والدین تمایل دارند تا از غذای خشک بیشتری برای سگ‌های خود استفاده کنند؛ اما این کار درست نیست. مصرف بیش از اندازه غذای خشک باعث یبوست و خشکی بدن سگ‌ها می‌شود. بنابراین بهترین کار این است که هم از غذاهای خشک و هم از غذاهای مرطوب به سگ خود بدهید. کنسروها یکی از بهترین نوع غذاهای مرطوب برای سگ‌ها هستند. خرید کنسرو سگ ممکن است برای برخی از والدین چالش‌برانگیز باشد، بنابراین بهتر است در برای استفاده و خرید کنسرو سگ به نکات زیر توجه کنید:

  • کنسرو سگ به نسبت سایر غذاهای سگ طبیعی‌تر بوده و به حاوی گوشت بیشتری است. بنابراین این نوع غذا بسیار مورد علاقه سگ‌ها است. کنسرو سگ را می‌توانید در اکثر پت‌شاپ‌ها پیدا کنید. اما قبل از خرید، به نوع برند کنسرو سگ توجه داشته باشید و سعی کنید کنسرو سگ را در بین برندهای برتر انتخاب کنید.
  • سگ‌های بیمار، سگ‌های مسن یا سگ‌هایی که دندان ندارند، به مصرف غذای مرطوب و کنسرو بیشتری نیاز دارند.
  • در هنگام خرید کنسرو سگ، حتماً تاریخ تولید و انقضای کنسرو را چک کنید.
  • تا زمانی‌که درب کنسرو سگ باز نشده باشد، نیازی به نگهداری در یخچال ندارد.
  • زمانی که درب کنسرو سگ باز می‌شود، بهتر است همان دفعه اول تا انتها مصرف شود. باید بلافاصله پس از باز کردن کنسرو آن را به سگ‌تان بدهید و نگذارید غذا در معرض هوا قرار گیرد.
  • اگر سگ‌تان کنسرو را کامل نخورد، باید آن را در یخچال بگذارید.
  • حداکثر زمان نگهداری کنسرو سگ در یخچال، یک هفته است. اگر سگ پس از یک هفته کنسرو را تمام نکرد، آن را دور بریزید.
  • کنسرو سگ نیازی به جوشاندن ندارد.

توجه به نکات فوق باعث می‌شود تا در هنگام خرید کنسرو سگ، بیشتر دقت کنید. همچنین در هنگام مصرف کنسرو سگ نیز نکات امنیتی را رعایت کنید؛ چون دادن کنسرو مانده و خراب شده به سگ می‌تواند سبب بیماری و حتی مرگ آن‌ها شود.

بهترین برند برای خرید تشویقی سگ و خرید کنسرو سگ

بهترین برند برای خرید تشویقی سگ و خرید کنسرو سگ

خرید تشویقی سگ

تشویقی سگ جزو غذای اصلی این حیوان محسوب نمی‌شود. بنابراین نمی‌توان روی مواد مغذی تشویقی‌ها چندان حساب کرد. اما دادن تشویقی به سگ می‌تواند تأثیر بسیار مهمی روی تربیت این حیوان داشته باشد. در مصرف و خرید تشویقی سگ باید به موارد زیر دقت کرد:

  • دادن تشویقی به سگ‌ها می‌تواند رابطه عاطفی بین شما و سگ‌تان را بسیار بهبود دهد. تشویقی‌ها بسیار مورد علاقه سگ‌ها هستند؛ اما نباید در دادن تشویقی به سگ افراط شود؛ چراکه دادن تشویقی زیاد به سگ‌ها سبب اضافه وزن و چاقی آن‌ها می‌شود.
  • تشویقی‌ها باید نهایتاً 10 درصد از رژیم غذایی و کالری دریافتی رژیم غذایی سگ رو در بر بگیرند.
  • تشویقی‌ها اگرچه به‌عنوان غذا مطرحیت ندارند، اما حاوی ویتامین هستند و مصرف مقدار مناسب آن برای سگ‌ها مفید است.
  • در هنگام خرید تشویقی، به نوع تشویقی دقت کنید؛ چراکه تشویقی‌ها انواع مختلفی دارند و سگ شما ممکن است یک نوع خاص از تشویقی‌ها را دوست داشته باشد.
  • تشویقی‌ها (به‌خصوص تشویقی‌های جویدنی) باعث تمیز شدن دندان سگ‌ها می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید سگ شما دندان‌های تمیزی داشته باشد، می‌توانید خرید تشویقی‌های جویدنی را امتحان کنید.

موارد فوق سبب می‌شود تا هم در هنگام خرید تشویقی سگ و هم در هنگام استفاده از آن، دقت بیشتری داشته باشید. اگر سگ شما از یک نوع تشویقی خاص خوشش نیامد، نوع دیگری را امتحان کنید. خوشبختانه تشویقی‌ها دارای تنوع بالایی هستند و توسط برندهای متفاوتی هم عرضه می‌شوند. برند رفلکس، تشویقی‌های بسیار باکیفیتی برای سگ‌ها دارد که در بازار داخلی کشورمان نیز یافت می‌شود.

بهترین برند برای خرید تشویقی سگ و خرید کنسرو سگ

خرید تشویقی سگ رفلکس

شما می‌توانید در هنگام خرید تشویقی سگ در فروشگاه‌های معتبر، تشویقی‌های برند رفلکس را مشاهده کنید. رفلکس یک برند معتبر ارائه دهنده غذای حیوانات خانگی است که در زمینه تولید تشویقی برای سگ‌ها نیز فعالیت دارد. تشویقی سگ رفلکس دارای چنین ویژگی‌هایی است:

  • قابل استفاده برای تمام نژادها به عنوان جایزه
  • فاقد رنگ و طعم دهنده مصنوعی
  • دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • لذیذ و خوشمزه

تشویقی سگ رفلکس به‌گونه‌ای طراحی و فرموله شده که مورد علاقه بسیاری از سگ‌ها است. با این وجود باز هم ممکن است سگ‌هایی وجود داشته باشند که از تشویقی رفلکس خوششان نیاید. بنابراین بهتر است تشویقی سگ رفلکس را خریداری کنید و اگر سگ شما از آن خوشش آمد، برای همیشه آن را در لیست تهیه غذای سگ‌تان قرار دهید.

بهترین برند برای خرید تشویقی سگ و خرید کنسرو سگ

خرید غذای سگ رفلکس

رفلکس (Reflex) یک برند معتبر تولید غذای حیوانات خانگی است که در ترکیه فعالیت دارد. محصولات مختلف این برند مانند انواع غذای سگ گربه، تشویقی و سایر انواع خوراکی‌های حیوانات خانگی به کشور ما وارد می‌شود. از مزایای خرید غذای سگ رفلکس می‌توان می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • روغن‌های همچون امگا ۳ و امگا ۶ موجود در غذاهای رفلکس به درخشان شدن و نرم شدن پوست و موی سگ کمک می‌کند. زیبایی ظاهری سگ برای والدین اهمیت زیادی دارد و غذاهای رفلکس در این زمینه چاره‌اندیشی کرده است.
  • غذاهای سگ رفلکس دارای یک مجموعه کامل از ویتامین‌های مورد نیاز بدن این حیوان است.
  • داشتن پودر آب پنیر و ویتامین‌های C,E در ترکیبات غذاهای رفلکس، سیستم دفاعی و گلبول‌های سفید بدن سگ را تقویت کرده و سبب می‌شود سگ در برابر بیماری‌های مختلف مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
  • ویتامین A موجود در ترکیبات غذاهای رفلکس از ضعیف شدن چشم‌های سگ (بخصوص در دوران پیری) جلوگیری می‌کند.
  • فیبر‌های گیاهی موجود در غذاهای سگ رفلکس، هضم غذا را برای این حیوان آسانتر کرده و از ایجاد یبوست در سگ پیشگیری می‌کند.
  • ویتامین D3 که در ترکیبات غذاهای خشک رفلکس وجود دارد، جذب کلسیم را به‌شدت افزایش داده و بافت‌های عضلانی و استخوانی سگ را بسیار محکم و قوی می‌کند.
  • غذاهای رفلکس دارای ظاهر و بوی مناسب هستند، به همین خاطر بسیاری از سگ‌ها به آن علاقه زیادی دارند.

بیشتر غذاهایی که توسط برند رفلکس تولید می‌شود، دارای خواص فوق است. بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی از طریق فروشگاه‌های معتبر برای خرید غذای سگ رفلکس اقدام نمایید.

بهترین برندها برای خرید غذا و تشویقی سگ‌ها

برخی از برندها جزو برندهای برتر تولید غذای حیوانات خانگی هستند که استفاده از آن‌ها سبب می‌شود سگ شما همیشه سرحال و سالم باشد. متأسفانه برخی از والدین با خرید غذای حیوانات در برندهای ناشناس و بی کیفیت، سلامت حیوان خانگی خود را به خطر می‌اندازند. برخی از بهترین برندهای تولدی کننده غذای حیوانات خانگی شامل رفلکس، رویال کنیم، جوسرا و مفید هستند. شما می‌توانید در بین این برندها غذای سگ خود را انتخاب کنید. خوشبختانه هم غذای سگ رفلکس و هم غذای سگ در سایر برندها در فروشگاه دیجی پت یافت می‌شود.

بهترین برند برای خرید تشویقی سگ و خرید کنسرو سگ

بهترین برند برای خرید تشویقی سگ و خرید کنسرو سگ

خرید غذا و تشویقی سگ رفلکس در «دیجی پت»

اگر شما نیز مانند بسیاری از والدین دیگر به غذاها و تشویقی‌های رفلکس علاقه دارید و می‌دانید که محصولات رفلکس مورد علاقه سگ شماست، می‌توانید برای خرید غذا و تشویقی سگ رفلکس با قیمت مناسب به فروشگاه دیجی پت مراجعه نمایید. «دیجی پت» در زمینه ارائه مایحتاج حیوانات خانگی فعالیت داشته و سعی در عرضه بهترین برندهای تولید کننده غذای حیوانات خانگی دارد. شما می‌توانید علاوه بر غذا و تشویقی سگ، دیگر لوازم مورد نیاز سگ مانند پوشاک، لوازم بازی و سرگرمی و سایر موارد را نیز ازدیجی پت سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل به شما تحویل داده شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا