دسته‌بندی نشده

بندر پورتوفینو ایتالیا کجاست ؟

بندر پورتوفینو ایتالیا

در قلب ریویرای ایتالیا ، در دریای لیگوریا ، یک شهر ساحلی با بندر هلال مانند و آرام با تپه هایی از باغ های زیتون و تاکستان های کوچک قرار دارد که به آن “پورتوفینو” گفته میشود.

بندر زیبای پورتوفینو یکی از عاشقانه ترین مکان های ایتالیا است. منظره های نفس گیر ، چشم اندازهای دیدنی از سواحل و دریای مدیترانه، غذاهای بی نظیر، شراب های شگفت انگیز و هتل های لوکس و خیره کننده همه در این بندر زیبا وجود دارند، اگر قصد دارید ماه عسل یا تعطیلات عاشقانه خود را در ایتالیا سپری کنید ، پورتوفینو میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این گوشه کوچک بهشت ​​که در حومه ایتالیا واقع شده است فاصله بسیار کمی با جنوا دارد.

پورتوفینو کجاست؟

جاذبه های دیدنی بندر پورتوفینو

با سفر به این بندرگاه می‌توانید از خانه های پاستیلی رنگ، بوتیک ها، کافه و رستوران های دنج و طبیعت بکر و خیره کننده این دهکده که تنها ٥٠٠ نفر ساکن دائمی دارد، دیدن فرمائید. ساکنان این بندر با ماهی‌گیری، هتلداری و رستوران‌ داری امرار معاش می‌کنند و بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند، و محیطی آرام و امن را برای گردشگران مهیا می‌کنند.
اگر از تفریحات این بندر بپرسید باید به فعالیت هایی مثل غواصی، قایق سواری، پیاده روی، شنا، خرید جواهرات شیشه ای و خوردن غذاهای ایتالیایی، اشاره کنم.

تنها با بالا رفتن از چند پله بلند و آسان از بندرگاه به قلعه سنت جورج که در اواسط دهه 1500 ساخته شده است ، که می‌توان گفت به فراموش نشدنی ترین منظره پورتوفینو است می‌‌رسید.
بندر پورتوفینو در خود آثار باستانی و تاریخی زیادی نیز دارد مانند قلعه کاستلو براون که متعلق به قرن 16 است و یا کلیسایی زیبا و دیدنی به نام سنت مارتین که متعلق به قرن یازده می‌باشد.

تصاویر بندر پورتوفینو ایتالیا

بهترین زمان سفر به بندر پورتوفینو

فصل مناسب سفر به این بندر بهار و پاییز است. در طول تابستان ،این شهر کوچک کمی شلوغ می‌شود ، به خصوص در آخر هفته ها این در حالی است که در زمستان‌ها هوا بیش از حد سرد می‌شود و کمتر کسی به این بندر می‌رود.
افراد مشهور بسیاری در این دهکده بکر و زیبا صاحب ویلا هستند که از جمله آنها می‌توان به “رکس هریسون” بازیگر مشهور انگلیسی اشاره کرد.

تصاویر بندر پورتوفینو ایتالیا

منبع : کاریز آنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا