دسته‌بندی نشده

برون فکنی یا فرافکنی اثیری چیست؟

روش هایی ساده برای برون فکنی(خروج روح از بدن)

فرافکنی اثیری (به انگلیسی: Astral Projection) از نظر برخی معتقدان به نهان‌شناسی یا طرف‌داران عصر جدید، حالتی از خودآگاهی است که در آن انسان آگاهی اش را از کالبد فیزیکی به کالبد اثیری منتقل می‌کند و در این حالت دنیای اثیری را تجربه می‌کند.

برونفکنی یا تجربه خروج از بدن، تجربه‌ای با احساس جدا شدن روح از بدن فیزیکی است که به آن برون فکنی اثیری (Astral Projection) نیز گفته می‌شود. در واقع نوعی حالت خاص بین خواب و بیداریست که ۱۰ درصد مردم چنین حالتی را تجربه و البته درصد کمی به اختیار خود این کار را کرده‌اند. برونفکنی اثیری اغلب به عنوان بخشی از تجربه نزدیک به مرگ (NDE) به‌شمار می‌آید. اما این به معنی مرگ یا در معرض خطر مرگ قرار گرفتن نیست. کسانی که چنین تجربه‌ای داشته‌اند جزئیاتی را مشاهده کرده‌اند که پیش از آن برایشان ناشناخته بوده‌است.با دلگرم همراه باشید.

روش هایی ساده برای برون فکنی(خروج روح از بدن)

برون فکنی چیست؟

این حالت معمولاً در خلسه عمیق و در حالت ریلکسیشن رخ می‌دهد، بعضی مواد توهم‌زا نیز می‌توانند باعث رخ دادن این تجارب شوند. در بعضی موارد نیز این تجربه به صورت خود به خود یا در اثر حادثه مانند تصادف یا تجاربی که شخص باور کند لحظه مرگش فرا رسیده‌است رخ می‌دهد. به این نوع تجربیات تجربه نزدیک به مرگ هم گفته می‌شود. ولی معمولاً زمانی که شخص به اراده و با آگاهی کامل از حالت آگاهی فیزیکی به آگاهی اثیری وارد شود به این رویداد فرافکنی اثیری می‌گویند.

با اینکه دانشمندان چیز کمی درباره این پدیده می‌دانند اما از نظر برخی معتقدان به نهان‌شناسی یا طرف‌داران عصر جدید، فرافکنی اثیری حالتی از خودآگاهی است که در آن انسان آگاهی‌اش را از کالبد فیزیکی به کالبد اثیری منتقل می‌کند و در این حالت دنیای اثیری را تجربه می‌کند.مسأله برون فکنی روح پدیده‌ای جدید و نادر نیست که در یک دوره خاص به وجود آمده باشد. بلکه پدیده‌ای اصیل و واقعی است که در تمام دوران زندگی بشر برای افراد خاص وجود داشته است.

این مسأله در اقوام مصر قدیم، چین و هند به عنوان یک باور وجود داشته است و گفته می‌شود یک توانایی طبیعی برای نوع بشر است و هر انسانی قادر به تجربه آن می‌باشد. “شاله” ‎(chally)‎ می‌گوید: از دیدگاه انسان ابتدایی، روان (روح) به بدن پیوندهای ویژه‌ای دارد و خود می‌تواند به طور مستقل سرچشمه اعمال و کارهایی گردد. به هنگام زنده بودن جسم می‌تواند بدن را ترک نموده و منشا اثراتی خارجی گردد. در حالی که در همان هنگام نیز قادر است نوعی عمل حضور را بر بدن انجام دهد.

روش هایی ساده برای برون فکنی(خروج روح از بدن)

روش های انجام برون فکنی

تا این جا که همش مقدمه بود از این جا به بعد یه کم عملی تر میشیم!.برای برون فکنی روش های زیادی وجود داره که کامل ترینشون کتاب برون فکنی در 30 روز)هست که متونید برید بخرید. ولی این کتاب به درد بعضی ها نمیخوره،چون 30 روز برای اون هاخیلی زیاده ! مثل خود من! که اصلا حوصله ندارم 30 روز صبر کنم.من هم گفتم اگه اون کتابوبنویسم(که بعدا همشو اینجا میزارم) هیش که حوصله ی خوندن نداره،حتی مقدمه های بالا رو هم 99 درصدتون نخوندین! خودمم بودم میومدم از همین جا میخوندم!

اما روش های برون فکنی بهتره که یه دعایی قرآنی آیه الکرسی یه چیزی بخونید که اتفاقی نیافته):

1-وقتی که خوابتون میاد به سقف نگاه کنید،آرامش داشته باشید ، حالا دستاتون رو طوری که خسته نمیشید بالا نگه دارید(میتونید از آرنج به بعد رو بالا نگه دارید)حالا کم کم خسته تر میشید و کم کم میرید تو خواب ولی تا میخواد خوابتون ببره،دستتون خود به خود میافته و شما با اون ضربه بیدار میشید،تا بیدار شدید دوباره دستتون رو به حالت قبلی برگردونید و دوباره همون اتفاق قبلی میافته.یعنی شما میخواید بخوابید،ولی بیدار میشید. انقدر این کارو بکنید که دیگه کاملا برید تو حالت خواب و بیداری،بعد از یه مدت احساس میکنید که بدون بالا نگه داشتن دست هم میتونید خودتون رو در حالت خواب و بیداری نگه دارید.

(تا وقتی که مطمئن نشدید،دستتون رو نخوابونید) حالا شما نه دستتون بالاست نه تو خوابید اگه اول با دست کاری نکنید،به احتمال100 درصد به خواب میرید ولی الان دیگه به مرحله ای رسیدید که بین حالت خواب و بیداری هستید و این حالتو با جسمتون انجام نمیدین،با تمرکز هست که شما در این حالت باقی موندین.حالا چشماتون رو ببندین،به بین دو ابرو تمرکز کنید البته نه تمرکزی که آرامشتون رو به هم بزنه و از حالت خواب و بیداری کاملا بیدار شید.

(کلا بذارید بگم که وقتی بیدارید،در جا به خواب نمیرید و اول از حالتی عبور میکنید ، بعد به خواب میرید،این حالت همون حالت خواب و بیداری هست،ما هم میخوایم که در این حالت به خواب نریم و همین طوری در حالت خواب بیداری باشیم،چون برون فکنی در این حالت رخ میده،حالا متوجه شدید؟!) دوباره برمیگردیم به همون تمرین به ناحیه ی بین دو ابرو تمرکز کنید،حدودا تا وقتی که احساس کنید خیلی به این ناحیه تمرکز کردید.حالا چشماتون رو باز کنید(از این جا به بعد میتونید یکی از روش های زیر رو انجام بدین چون تا اینجا فقط یاد گرفتین که چطور به حالت خواب و بیداری برید.

توجه کنید که در روش های زیر هیچ عکس العمل فیزیکی انجام ندین و فقط تصور کنید)

1-احساس کنید که سقف اتاق داره به شما نزدیک میشه.

2-یک طناب رو جلوتون تصور کنید و از اون بالا برید.

3-احساس کنید روی یک جای داغ قرار گرفتین و میخواید از اون جا بلند شید.

4-تصور کنید که دستتون رو گذاشتین رو تخت و بلند شدین.

5-احساس کنید روی آب هستین و مشن طور شناور شدن و سبک تر میشید.

6-احساس کنید که هیچ وزنی ندارید و سبک شدید،حالا به طرف بالا حرکت میکنید.

7-تصور کنید که از حالت دراز کش،میشینید و سپس بلند میشید.

8-تصور کنید که سر روحتون رو میچرخونید و همین طر کل روح رو در جسم میچرخونید و همین طور میاید بیرون از جسم.

این روش ایی که گفتم روش هایی هستن که با سرعت زیاد شما رو به برون فکنی میرسونن فقط تنها نکته که باید در 8 روش بالا دقت کنید،اینه که فکر کنید شما روح هستید و در یک جسم گیر افتادید و میخواهید از شرش خلاص شید،حالا هر تصوری رو انقدر روش فکر کنید که بالاخره از جسم خارج شید.شاید الان پیش خودتون بگید که اینا سختن و تمرکز جواب نمیده باید بگم که وقتی در حالت خواب و بیداری هستید به قدر این ها آسون و سریع انجام میشن که خودتون هم تعجب میکنید. اگه اطمینان ندارید به حرفم وقتی که به حالت خواب و بیداری رفتید،بگید چه قدر سردمه،همون موقع سردتون میشه در صورتی که قبل از این فکر اصلا احساس سرما درونتون وجود نداشت تلقین در بین حالت خواب و بیداری،99 درصد بهتر از حالت بیداری انجام میشه.

این هم روش های برون فکنی. دیگه وقتی از روحتون خارج شدید جسمتون رو میبینید که روی تخت هست ولی شما یکی دیگه هستید!! این همون برون فکنی هست که بعد از یک بار انجام اون چنان بهتون حال میده که دوست دارید اصلا بیدار نشید!!. فقط اگه در دیدن جسمتون بترسید،کار یکم خراب میشه این تمرینا رو 90 درصد از کسانی که بهشون گفتم در شب اول جواب داده! شما هم میتونید در شب اول این کار رو انجام بدین تنها قسمت مهم این تمرین،رفتن به حالت خواب و بیداری هست که مهم ترین بخشه برون فکنی اینه و البته باقی موندن در این حالت هم موثره با یرون فکنی میتونید به خواب دیگران هم برید روشش اینجوریه: وقتی از جسدتون اومدید بیرون،اراده کنید که برید تو خواب فلان کس ! همین!!

نظر شما چیه ؟ یعنی ادم با این کارا میتونه جسم خودشو به وسیله روحش ببینه ؟

خواهشمنديم اگر سوال يا نکته‌اي براي مطلب برون فکنی

در ذهن شما باقي مانده است، آن‌را در قسمت نظرات با ما و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

منبع:تبیان،ویکی پدیا،بیتوته

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا