دسته‌بندی نشده

برای خرید خانه در تورنتو چه آگاهی هایی لازم است؟

خرید خانه در تورنتو

اگر شما هم از مشتاقان مهاجرت به کانادا و سرمایه گذاری در این کشور رویایی هستید و می خواهید پس از طی شدن مراحل دریافت ویزا تورنتو را برای اقامت انتخاب کنید، اولین دغدغه شما خرید خانه در تورنتو خواهد بود. تورنتو پرجمعیت ترین شهر کانادا بوده و بخش های مختلفی دارد که پیش از تصمیم برای خرید باید بدانید کدام منطقه ها برای سکونت بهتر است؟ یا اینکه قیمت خانه ها در نواحی مختلف چگونه است؟ توجه داشته باشید که برای خرید خانه در تورنتو بودجه زیادی نیاز دارید و در صورتی که در روند معامله اشتباهی مرتکب شوید ضررهای جبران ناپذیری به بار می آید، به همین دلیل بهتر است از یک تیم مشاورباتجربه وخبره مسکن که ساکن تورنتو باشند استفاده نمایید.

 خرید خانه در تورنتو

خرید خانه در تورنتو چه شرایطی دارد؟

تورنتو پرجمعیت ترین شهر کانادا در استان آنتاریو واقع شده است و بازار خرید ملک و سرمایه گذاری در مستغلات در این شهر رونق زیادی دارد. از این رو قیمت خانه و ملک در این شهر پیوسته رو به افزایش است. به گونه ای که طی یک سال گذشته قیمت خانه در تورنتو 21.8 درصد رشد داشته است. پس به نظر می رسد بهترین کار برای سرمایه گذاری در شروع اقامت تورنتو، خرید خانه یاحداقل یک واحد آپارتمان در این شهر باشد.

خوشبختانه حتی اگر شهروند کانادا نیزنباشید مجازبه خرید خانه درهمه شهرهای کاناداهستید. قوانین خرید و فروش ملک در کانادا جدای از شهروند بودن یا نبودن به شما اختیار خرید خانه در هر جایی که بخواهید را می دهد. به همین دلیل تورنتواتباع خارجی بسیاری دارد که به دلیل سودآوری خرید خانه در تورنتو در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند.

برای خرید خانه در تورنتو چه کنیم؟

اگر قصد خرید خانه در تورنتو را دارید اما هنوز شهروند کانادا نیستید باید ابتدا با یک کارگزار وام مسکن صحبت کنید. توجه داشته باشید که برای خرید خانه در این شهر تنها با قیمت تمام شده خانه روبرو نیستید بلکه هزینه های جانبی دیگری مانند بیمه وام ومالیات هم به آن افزوده می شود. شما ملزم هستید برای خرید خانه در تورنتو مانند سایر شهرهای کانادا مالیات پرداخت کنید.

 خرید خانه در تورنتو

همانطور که اشاره کردیم بازار خرید و فروش ملک در تورنتو به شدت در نوسان است بنابراین اگر تصمیم به خرید خانه در تورنتو دارید بهتر است پولتان را آماده کنید تا پیش از آنکه قیمت ها بیشتر نوسان کند بتوانید هزینه های خرید خانه را بپردازید.

یکی از مسائل مهم در مورد خرید خانه این است که باید خانه را در برابر حوادث بیمه کنید. در این زمینه باید از متخصصان بیمه مشاوره دریافت کنید. یکی از کارهای دیگری که قبل از خرید خانه باید انجام دهید بازرسی کامل خانه است تا در صورت وجود عیب های احتمالی از آن خبردار شوید. در بسیاری از موارد افراد بعد از خرید خانه متوجه ایرادات آن شده اند و ناگزیر هزینه های زیادی برای تعمیرات پرداخت کردند.

وام خرید خانه در کانادا

در شهر تورنتو مانند سایر شهرهای کانادا می توانید وام مسکن بگیرید. شما با دریافت وام مسکن ملک تان را در گرو رهن بانک قرار می دهید. در این مدل از خرید خانه بخشی از بهای خانه را به صورت نقدی پرداخت می کنید و باقی مانده هزینه های آن را به صورت اقساط ماهانه بلند مدت طی ۲۵ تا ۳۰ سال پرداخت خواهید کرد.

اگر شهروند کانادا باشید و یا اینکه اقامت دائم کانادا را کسب کرده اید کمترین میزان پرداختی نقدی برای شما بین 5 تا 20 درصد خواهد بود که این میزان با توجه به قیمت تمام شده خانه متفاوت است. در صورتی که شهروند کانادا نباشید وام خرید خانه در کانادا به شما تعلق می گیرد با این تفاوت که مبلغ پرداخت نقدی شما بیشتر خواهد بود.

مبلغ پرداخت نقدی خرید مسکن برای افرادی که شهروندی کانادا را ندارند بین 35 تا 50 درصد از قیمت کل خانه است. البته تقاضای وام مسکن باید از یک بانک یا موسسه معتبر مالی کانادایی انجام شود و سایر بانک های خارجی در کانادا نمی توانند وام مسکن ارائه دهند. در ضمن روند پرداخت وام مسکن برای کسانی که شهروند کانادا نیستند پروسه سخت تری دارد و باید مدارک و شواهد زیادی ارائه دهند و در مصاحبه های زیادی حضور پیدا کنند.

 خرید خانه در تورنتو

بهترین مکانها برای خرید خانه در تورنتو

از آنجایی که مکان زندگی شما در تورنتو به طور مستقیم بر کیفیت زندگی تان تاثیر می گذارد باید در این انتخاب موقعیت جغرافیایی و همسایگی ها را در نظر بگیرید. تورنتو جمعیت زیادی از مردم با فرهنگ های مختلف را در خود جای داده است که در انتخاب محله گزینه های متفاوتی را پیش روی شما می گذارد.

مرکز شهر تورنتو مانند هر شهر دیگری بیشتر از اینکه مسکونی باشد ادارات، بانکها، مراکز خرید و فروشگاهها در آن تمرکز دارند اما مزیت خرید خانه در این مناطق دسترسی راحت به همه چیز اعم از رستوران و کافی شاپ و مراکز خرید ضروری است.

نورت یورک در شمال تورنتو

یکی ازمناطق ایرانی نشین شهرتورنتوبا تنوعی از آپارتمانها و خانه های بسیارکه میزبان انواع بیزنسها ورستورانهای ایرانی است، پلازای معروف ایرانی در این منطقه واقع شده است.

کازا لوما درجنوب تورنتو

اگر دنبال منطقه ای شیک و لاکچری برای زندگی می گردید این محدوده پر است از خانه های زیبا با معماری قدیمی والبته گران قیمت که دلیل گرانی آنها نزدیکی به مراکز تفریحی و چشم اندازهای تپه های زیبا و دیدنی است.

دانفورث گریکتون در شرق تورنتو

این منطقه پراز رستوران با محیطی زنده، مناسب برای تردد خانواده هاست. در حوالی این منطقه پارک رود دن Park River ValleyThe Don قراردارد و پاتوقی برای دوستداران فضای سبز و طبیعت است.

آنکس در غرب تورنتو

به دلیل اینکه دانشگاه تورنتو در این منطقه واقع شده بیشتر ساکنان آن دانشجویان و جوانان هستند. خوابگاه این دانشگاه هم در جنوب همین منطقه قرار دارد. البته مدتهاست با شکل گیری بیزینس های تازه در این محدوده خانواده های جوان هم برای زندگی این حوالی را انتخاب می کنند.

تورنتو به دلیل گوناگونی ساختار واقلیم ها، مناطق مختلفی برای زندگی دارد که به فراخور موقعیت تان می توانید آنجا را انتخاب کنید. اگر در تورنتو واحد آپارتمان خریداری کنید و مالک آن شوید به آن کاندو گفته می شود. کاندوها به دلیل اینکه نسبت به خانه های ویلایی ارزانتر هستند طرفداران بیشتری دارند.

برای اینکه در خصوص خرید خانه در تورنتو اطلاعات بیشتری کسب کنید به سایت https://matthomes.ca/ مراجعه کنید تا متخصصان ما درتورنتودرزمینه وام وخرید وسرمایه گذاری مسکن شرایط شما را بررسی کنند. خدمات مشاوره تیم متخصصان ما برای مشتریان خرید مسکن در تورنتو رایگان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا