دسته‌بندی نشده

با چارتر دیگر نگران هزینه های سفر به کیش نباشید

سفر به کیش و لذت بردن از فضای آن به یکی از محبوب ترین تفریحات و برنامه های تعطیلاتی برای خانواده های ایرانی تبدیل شده است و بسیاری از افراد با این مسئله درگیر هستند. از آنجائی که کیش در جنوب ایران واقع شده و دسترسی بسیاری از استان‌ها به آن تقریبا سخت است، پیشنهادات مختلفی برای سفر به این جزیره وجود دارد. برخی از افراد ترجیح می دهند که از بلیط هواپیما چارتر استفاده کنند و برخی سفر زمینی را ترجیح می دهند. برخی سفر به کمک تور را ترجیح داده و برخی نیز به صورت شخصی اقدام می‌کنند ولی خیلی اوقات با حساب کردن هرینه های این سفر برنامه به کلی تغییر خواهد کرد !

در هر صورت سفر به کیش لذت خاص خود را دارد که به زحمات و هزینه های آن می ارزد. بنابراین در این مطلب ابتدا نکاتی در مورد روش های سفر به این جزیره ذکر خواهیم کرد و در نهایت راهکاری برای به دست آوردن بلیط هواپیما چارتر کیش از ارزان ترین کانال ممکن پیشنهاد می دهیم.

با چارتر دیگر نگران هزینه های سفر به کیش نباشید

سفر به کیش از راه زمین یا هوا؟

اولین چالشی که احتمالا برای شما وجود دارد این است که از راه زمینی به کیش سفر کنید یا از راه هوایی؟! جزیره کیش در یکی از جنوبی‌ترین نقاط ایران واقع شده است که طبیعتاً هرچه به سمت شمال ایران حرکت کنیم، فاصله ما تا جزیره بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال این جزیره در فاصله ۳۰۰ کیلومتری بندرعباس، در فاصله ۷۴۰ کیلومتری بوشهر و در فاصله ۶۷۰ کیلومتری چابهار است. خبر نگران کننده در مورد ساکنین تهران این است که از راه زمینی باید ۱۶۰۰ کیلومتر و از راه هوایی تقریبا هزار و ۵۵ کیلومتر تا جزیره کیش طی کنند.

برای کسانی که در استانهای نزدیک مانند جنوب و جنوب غرب هستند، سفر به کیش از راه زمین می‌تواند جذاب باشد که با سایر جاذبه های گردشگری در مسیر خود آشنا شوند و یک تجربه لذت بخش داشته باشد. اما اگر فاصله شما به صورتی است که برای این مسافرت زمان زیادی نیاز داشته باشید و هزینه بالایی به شما تحمیل شود، بهتر است راه هوایی را برای سفر به کیش انتخاب کنید و از بلیط هوایی کیش در این مورد بهره ببرید.لازم به ذکر است که در زمان پرواز هواپیما از تهران به کیش در حدود یک و نیم تا دو ساعت طول می کشد.

با چارتر دیگر نگران هزینه های سفر به کیش نباشید

از تور کیش استفاده کنم یا سفر شخصی؟

یکی دیگر از چالش هایی که قبل از سفر خود باید آن را حل کنید، سفر به صورت شخصی یا بهمراه تورهای مسافرتی است. کسانی که تجربه سفر دارند، با مزایا و معایب هر دو شیوه مسافرت آشنا هستند و می‌دانند که در هرکدام از این گزینه‌ها چه شرایطی در انتظار آنها خواهد بود.

اگر سفر شخصی انتخاب شما برای سفر به کیش باشد، طبیعتاً آزادی عمل بیشتری خواهید داشت و قرار نیست که خود را با توجه به قوانین و اصول تورهای مسافرتی هماهنگ کنید. در این شیوه شما می توانید به هر قسمتی از جزیره سر بزنید، زمانهای گردش خود را تنظیم کنید و از اقامتگاه ها و استراحتگاه های مطابق با دلخواه خود استفاده کنید. اما در هر صورت تمامی وظایف و سختیهای سفر بر عهده شما خواهد بود.

اما اگر تورهای مسافرتی را انتخاب کنید، باید مطابق با اصول و قوانین آنها حرکت کنید و از اقامتگاه های از پیش تعیین شده برای شما استفاده کنید. در ضمن حرکت شما به جاهای تفریحی و گردشگری باید با هماهنگی تور باشند و و شروع و پایان سفر هماهنگ با تورهای مسافرتی است. مطمئن بودن از زمان سفر و هتل و اقامتگاه رزرو شده از مزایای سفر به کیش به همراه تورهای مسافرتی است.

با چارتر دیگر نگران هزینه های سفر به کیش نباشید

چه زمانی برای سفر به کیش مناسب است؟

مناسب بودن زمان سفر بر اساس معیارهای مختلفی سنجیده می شود و باید بپذیریم که نمی‌توان یک معیار مشخص و استاندارد برای آن در نظر گرفت. ساده ترین مثال، سفر به مناطق سردسیر در فصل زمستان برای انجام ورزش های زمستانی است. طبیعتاً افراد عادی ترجیح می دهند که در فصل سرد به مناطق گرمسیر و در فصل گرم به مناطق سردسیر سفر کنند.

پس اگر حالت طبیعی و معمول در بین افراد جامعه را در نظر بگیریم، بهترین زمان سفر به کیش، ماه ها و فصول سرد سال است که هوای مطبوع و دلچسب نصیب شما می کند. در این برهه زمانی امکانات جزیره به طور کامل در اختیار شما قرار می گیرند و امکانات مختلفی مانند بلیط چارتر کیش یا سایر روش های مسافرتی به وفور یافت می شود. اما گاهی می بینیم که برخی از افراد به شکل عمدی فصل گرم سال را برای سفر به جزیره کیش انتخاب می کند. به نظر شما چرا این افراد هزینه بلیط هواپیمایی کیش را با این شرایط قبول می کنند؟

بلیط چارتر کیش یا بلیط سیستمی؟

خب! حالا فرض می کنیم که شما راه هوایی را برای سفر به کیش انتخاب کرده‌اید.اولین سوالی که برای شما به وجود می آید این است که بلیط چارتر کیش را انتخاب کنید یا از بلیط های سیستمی بهره ببرید. بلیط چارتر به بلیط هایی گفته می شود که از قبل توسط برخی شرکتها رزرو شده و شما از وجود چنین بلیط مطمئن هستید. این بلیط ها قطعی هستند و امکان لغو یا کنسل برای آنها در نظر گرفته نشده است. از دیگر مزایای بلیط چارتر کیش، پایین بودن هزینه آنها نسبت به بلیط های سیستمی است. البته در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد.

بلیط سیستم به حالت طبیعی گرفتن بلیط پرواز هواپیمای کیش گفته می‌شود که همانند گرفتن بلیط برای اتوبوس است و شما آن را برای چند روز آینده رزرو میکنید.بلیط سیستمی انعطاف پذیری بیشتری نسبت به بلیط چارتر دارد و برای شخص این امکان وجود دارد که در صورت بروز مشکل، بلیط خود را لغو کند. البته به خاطر داشته باشید که قیمت بلیط سیستمی تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند و ثابت است.

اگر از ما در مورد سفر به کیش و رزرو بلیط هواپیما کیش بپرسید، مطمئناً بلیط چارتر کیش را پیشنهاد می دهیم، زیرا:

  • شما با اطمینان کامل از زمان و نحوه پرواز خود خبر دارید؛
  • برای سفر خود از قبل برنامه ریزی می کنید؛
  • احتمال پیدا کردن یک بلیط ارزان قیمت در آن زیاد است؛
  • تمامی مراحل سفر قابل پیش بینی و قابل برنامه ریزی است.

تمامی پرواز های چارتری مربوط کیش را می توانید در سایت چاتر.ای ار که همان طور که از نامش پیداست مرجع تمام بلیط های چارتر و بلیط هواپیما می باشد از طریق این آدرس ببینید ، بلیط تهران کیش چارتر .

با چارتر دیگر نگران هزینه های سفر به کیش نباشید

چه زمانی برای گرفتن بلیط هواپیما کیش مناسب است؟

احتمالاً این سوال برای شما به وجود آمده است که گرفتن بلیط هواپیما کیش چه تفاوتی با زمان مناسب برای سفر به کیش دارد؟ زمان مناسب به وقتی گفته می‌شود که فرد از سفر به محل مورد نظر لذت ببرد.اما گاهی معیار ما برای گرفتن بلیط هواپیما به فاکتورهای دیگری نیز بستگی دارد و این باعث می شود که زمان گرفتن بلیط تحت تاثیر قرار گیرد.

اگر احساس می‌کنید که در هیچکدام از زمینه‌های زمانی و مالی محدودیتی ندارید، بهتر است از بلیط چارتری کیش و در فصل سرد سال استفاده کنید. اما اگر قیمت بلیط برای شما اهمیت دارد و می خواهید یک سفر اقتصادی و ارزان داشته باشید،توصیه ما این است که سفر خود را به فصل گرم سال و زمانی که تقاضا برای سفر به کیش کمتر است، واگذار کنید. در این زمان شما می توانید بلیط چارتری کیش را حتی با نصف قیمت واقعی گیر بیاورید و سفری راحت و بی دردسر داشته باشید.

بلیط هواپیما کیش را از کجا تهیه کنم؟

راهکارهای مختلفی برای خرید بلیط هواپیما کیش وجود دارد که به امکانات شما بستگی دارد. اگر در یک شهرستان یا شهر قرار دارید که دسترسی شما به آژانس های هواپیمایی کم است، می توانید از وب سایت های معتبر در زمینه فروش بلیط هواپیما و فروش بلیط چارتر استفاده کنید که یکی از معروف ترین و محبوب ترین آنها، وب سایت چارتر است.

وب سایت چارتر به دلیل فعالیت ۵ ساله خود در زمینه فروش و عرضه انواع بلیط های سیستمی و چارتری، کم ترین و بهترین قیمت ها را در بین سایت های ارائه دهنده بلیط چارتر ارائه می دهد. در ضمن وب‌سایت جدید Charter.ir ساختار و ظاهر جدید و متفاوتی دارد که از لحاظ تجربه کاربری برای خرید بلیط بسیار مناسب است.

سهولت در فرایند خرید و اعتبار بالا به دلیل فعالیت طولانی مدت در این حوزه، همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته و برخورداری از یک تیم پشتیبانی بسیار پیگیر و حرفه ای از دیگر ویژگی های وبسایت چارتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا