دسته‌بندی نشده

با خرید مستقیم از کارخانه فرش کوروش ۲۰% ارزانتر از لیست قیمت فرش خرید کنید

قیمت فرش یکی از معیارهایی بوده که برای خریداران اهمیت دارد و بر اثر عوامل مختلفی همچون مدل، شانه، تراکم و سایز می‌تواند دچار تغییر شود اما مسئله مهم این است که وجود واسطه‌ها تا چه اندازه در افزایش هزینه تاثیر می‌گذارد؟

اگر بتوان به‌صورت مستقیم از کارخانه، فرش مورد نظر را خریداری کرد بدون شک این کار در کاهش هزینه‌های شما تاثیر زیادی دارد و از طرفی نسبت به کیفیت کار نیز اطمینان دارید.

قیمت فرش به عواملی بستگی دارد؟

باید به این مسئله دقت داشته باشید که خرید فرش همیشه با چالش‌هایی همراه بوده و در سال‌های اخیر نیز با افزایش تورم، توجه به قیمت این محصول یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خریداران است.

با خرید مستقیم از کارخانه فرش کوروش ۲۰% ارزانتر از لیست قیمت فرش خرید کنید

در همین راستا قیمت فرش نیز با توجه به معیارهای مختلفی تعیین می‌شود که افراد باید در زمان خرید به تمامی آن‌ها توجه کنند تا متناسب با بودجه خود، انتخاب بهتری داشته باشند. برخی از این مشخصه‌ها عبارت‌اند از:

  • شانه: ظرافت بافت از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند قیمت نهایی فرش را تعیین کند که این مورد با توجه به تعداد گره‌ها در واحد عرضی مشخص می‌شود و درحال‌حاضر نمونه‌های مختلفی به‌صورت 700، 1200 و 1500 شانه به بازار عرضه می‌شوند.
  • تراکم: یکی دیگر از شاخص‌های موثر در تعیین قیمت نهایی فرش تعداد گره‌هایی است که در هر واحد طولی بافته می‌شود.
  • طرح و مدل: فرش افشان، طلاکوب، وینتیج، مدرن و کلاسیک از جمله نمونه‌هایی است که در بازار عرضه می‌شود و در بین متصاضیان نیز طرفداران زیادی دارد که هر کدام با توجه به طرح، هزینه خاصی را به خود اختصاص می‌دهند.
  • ابعاد: آیا قیمت فرش 12 متری بیشتر است یا قیمت فرش 9متری؟ بدون شک هرچه اندازه بزرگ‌تر باشد شما باید هزینه بیشتری برای خرید این محصول بپردازید.

با حذف واسطه‌ها قیمت فرش کم‌تر می‌شود

زمانی که شما برای خرید فرش، یکی از فروشگاه‌های سطح شهر را انتخاب می‌کنید بدون شک فروشندگان سود خود را نیز در نظر می‌گیرند و این مسئله باعث افزایش قیمت فرش می‌شود.

به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که با حذف واسطه‌ها و خرید مستقیم از کارخانه تولیدکننده، قیمت کم‌تری را بپردازید و تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

در ضمن برخی از افراد سودجو فرش‌های بی‌کیفیت را با قیمت بالایی به افراد می‌فروشند و این مورد نیز یکی دیگر از دلایل مهمی است که باعث می‌شود افراد نسبت به خرید مستقیم از کارخانه و حذف واسطه‌ها ترغیب شوند.

مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه

علاوه‌بر اینکه حذف واسطه‌ها و خرید مستقیم از کارخانه می‌تواند باعث کاهش قیمت نهایی فرش شود، انتخاب این روش مزایای دیگری نیز برای خریداران به‌دنبال دارد که به شرح زیر هستند.

تنوع بالای فرش با خرید مستقیم از کارخانه

برخی از شهرهای کوچک امکان دسترسی به تنوع بالای فرش را فراهم نمی‌کنند یا اینکه برای مشاهده انواع طرح‌ها مجبور هستید به چندین فروشگاه مختلف سر بزنید.

این در حالی است که کارخانه‌های تولیدکننده بالاترین تنوع طرح، رنگ و مدل را دارند که با هر نوع سلیقه و بودجه‌ای سازگار خواهد بود که در این حالت دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

دسترسی بهتر به طرح‌ها و مدل‌های جدید فرش

زمانی که شما برای خرید فرش به کارخانه‌ها مراجعه می‌کنید معمولا جدیدترین مدل‌ها و طرح‌های بافته‌شده در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید به‌روزترین مدل‌ها را به‌راحتی و با بهترین قیمت فرش انتخاب کنید.

اطمینان بیشتر نسبت به کیفیت فرش

وقتی از میان بهترین برندهای فرش به کارخانه تولیدکننده مراجعه می‌کنید، این اطمینان خاطر برای شما ایجاد می‌شود که فرش مورد نظر از نظر کیفیت کاملا تضمین‌شده است.

برخی از کارخانه‌جات نیز فرش‌های خود را به‌صورت ضمانتی و با ارائه گارانتی به مشتریان عرضه می‌کنند، در این حالت می‌توان انتظار داشت که در صورت بروز هرگونه مشکلی امکان تعویض وجود داشته باشد.

از چه روشی برای خرید مستقیم فرش از کارخانه استفاده کنیم؟

مراجعه حضوری شیوه‌ای است که از گذشته برای خرید فرش در نظر گرفته می‌شود و افراد می‌توانند با حضور در دفاتر نمایندگی فروش نسبت به انتخاب فرش مورد نظر خود اقدام کنند.

در طول سال‌ها کاشان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شهرها در زمینه تولید فرش‌های ماشینی شناخته می‌شود که کارخانه‌جات متعددی را برای این منظور دارد، به همین دلیل بسیاری از افراد برای خرید فرش کاشان به‌صورت حضوری به این شهر سفر می‌کنند.

در هنگام مراجعه حضوری شما می‌توانید با اطمینان بیشتری خرید خود را نهایی کنید اما باید این را در نظر گرفت که اگر فاصله شما تا شهر محل تولید زیاد باشد ممکن است هزینه‌های رفت‌وآمد خیلی به‌صرفه به‌نظر نرسد.

از طرفی با گسترش استفاده از اینترنتی امکان دسترسی آسان‌تر به خرید کالاهای مختلف برای متقاضیان فراهم شد و افراد می‌توانند از این طریق قیمت فرش با طرح‌ها و مدل‌های مختلف را به‌راحتی مقایسه کنند و خریدی مستقیم از کارخانه داشته باشند.

در وب‌سایت‌های فروش آنلاین نیز تنوع بالایی از فرش‌ها با تمام اطلاعات لازم در رابطه با طرح، رنگ، تراکم و شانه در معرض دید خریداران قرار می‌گیرد تا افراد بتوانند به‌راحتی فرایند مورد نظر را انجام دهند.

با کارخانه فرش کوروش، ارزان‌تر خرید کنید

کارخانه کوروش به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فرش کاشان شناخته می‌شود که امکان دسترسی به بهترین قیمت فرش را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا با حذف واسطه‌ها، هزینه کم‌تری برای تهیه این کالا بپردازند.

با خرید مستقیم از کارخانه فرش کوروش ۲۰% ارزانتر از لیست قیمت فرش خرید کنید

کارخانه فرش کوروش با ارائه تخفیف ویژه 20درصدی به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب هر کدام از فرش‌های طوسی، وینتیج، مدرن و افشان با تراکم و شانه‌های مختلف خریدی ارزان و به‌صرفه را تجربه کنید.

شما می‌توانید برای خرید حضوری و آنلاین انواع مدل‌های فرش، این کارخانه معتبر را انتخاب کنید و از مزایای خرید مستقیم بهره‌مند شوید و از طرفی مطمئن باشید که محصولی باکیفیت بالا و برند اصل در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با خرید مستقیم از کارخانه فرش کوروش ۲۰% ارزانتر از لیست قیمت فرش خرید کنید

جمع‌بندی

قیمت فرش می‌تواند با توجه به معیارهای مختلفی مانند طرح، ابعاد، شانه و تراکم تغییر کند که در این بین امکان دارد به‌دلیل وجود واسطه‌های زیاد شما مجبور باشید تا هزینه بیشتری را برای خرید این محصول بپردازید.

از همین رو خرید مستقیم از کارخانه فرش باعث می‌شود تا شما فرش‌هایی را خریداری کنید که از نظر قیمت بسیار به‌صرفه‌تر باشد. دیگر مزایای خرید مستقیم شامل دسترسی به تنوع بالا، مشاهده جدیدترین مدل‌ها و اطمینان از کیفیت محصول است. این مقاله رو هم از دست ندهید امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا