دسته‌بندی نشده

این چیزها را در یخچال نگهداری نکنید

این چیزها را در یخچال نگهداری نکنید

این چیزها را در یخچال نگهداری نکنید

روغن را هرگز در یخچال قرار ندهید.

قهوه را در یخچال نگذارید چون رطوبت مواد دیگر را به خود جذب می کند بهتر است در بسته ای قرار داده و بیرون بگذارید.

گوجه فرنگی را باید از سرد کردن دور کردن چرا که مواد و خاصیتش از دست می رود .و بهتر است که گوجه فرنگی در کیسه ای و خارج از یخچال باشد .

این چیزها را در یخچال نگهداری نکنید

به مرور بر عطر و طعم سیب‌زمینی اثر منفی می‌گذارد، بنابراین بهتر است آن را در یخچال نگهداری نکنید. بهترین شرایط برای نگهداشتن سیب‌زمینی قرار دادن آن در سبد یا پاکت‌ها کاغذی است. سیب‌زمینی بیرون از یخچال سه هفته تازه می‌ماند.

موز را هرگز در یخچال نگذارید برای اینکه ماندگار و سبز تر بماند بهتر است خارج از یخچال باشد .

عسل هم بهتر است خارج از یخچال باشد .عسل در محیط بیرون و دمای محیط خراب نمی‌شود به شرطی که در شیشه آن را همیشه بسته نگه دارید و چیزی داخلش نریزد. به هیچ‌عنوان قاشق کثیف را داخل آن نزنید چون مواد دیگر مثل خامه، زود فاسد می‌شوند.

این چیزها را در یخچال نگهداری نکنید

اگر دوست دارید نان شما بیات نشود در یخچال نگذارید در فریزر قرار دهید .اگر نان را ظرف 4 روز مصرف می‌کنید، می‌توانید آن را بیرون از یخچال قرار دهید. البته این برای نان‌هایی است که در طبخ آنها از جوش‌شیرین استفاده نشده است.

تحقیقات نشان داده خربزه هم در هوای زیاد سرد نباشد بهتر است پس در یخچال قرارش ندهید .

سیر تا دوماه در دمای خانه حفظ میشود پس هرگز در یخچال قرارش ندهید .می‌توانید سیر له شده را در فریزر هم نگهداری کنید و تا مدت‌ها تازه خواهد ماند.

این چیزها را در یخچال نگهداری نکنید

از قرار دادن پیاز در یخچال خودداری نمایید .پیاز در هوای اتاق هم سالم می ماند و از کنار سیب زمینی گذاشتن هم اجتناب کنید تا پیاز نپوسد .

خیلی‌ها معتقدند نگهداری از باتری‌ها در یخچال باعث ماندگاری بیشتر آنها می‌شود. این عقیده درستی نیست. بهترین جا برای نگهداری باتری‌ها دمای اتاق است. گرما یا سرمای بیش ‌از حد می‌تواند عملکرد باتری‌ها را کاهش دهد و باعث فاسد شدن سریع‌تر آنها شود.

حبوبات ممکن است در یخچال بوی بدی به خود بگیرند.. اما اگر می‌خواهید حبوبات را خشک نگه‌ دارید، آنها را در دمای اتاق قرار دهید. بهتر است آنها را در پلاستیک یا ظروف دربسته نگهداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا