دسته‌بندی نشده

ایده های فوق العاده برای تزیین دیوارهای سالن پذیرایی

چگونه دیوارهای سالن پذیرایی را تزیین کنیم ؟

یک راه ساده و جالب برای تزیین دیوار‌های خالی سالن پذیرایی استفاده از تابلو‌های زیبای نقاشی است. بسته به بودجه‌ای که دارید یک تابلو نقاشی، نقاشی مینیاتور، تابلو فرش یا آثار هنری دیگری خریداری کنید و روی یکی از دیو‌ارها با فضای مناسب نصب کنید.

اگر دوست دارید فضای پذیرایی را صمیمانه کنید و فرزند یا نوه دارید، آثار هنری کودکان را قاب بگیرید و با یک چیدمان زیبا روی دیوار‌ها قرار دهید. با این کار علاوه بر داشتن یک دکور خاص، به کودکان هم اعتماد به نفس می‌دهید.

نحوه ی تزیین دیوارهای سالن پذیرایی

1. تزیین دیوارهای سالن پذیرایی با روسری های رنگی

دو یا چند عدد از روسری های تان که رنگی هستند و دیگر از آن ها استفاده نمی کنید روی یک صفحه طلقی با دقت بچسبانید و برای تزیین دیوار از آن استفاده کنید. این ایده یک ایده جالب برای دکوراسیون سالن پذیرایی است.

تزیین دیوار پذیرایی با تابلو

تزیین دیوار پذیرایی با وسایل دور ریختنی

2. تزیین دیوار با طرح های سه بعدی

یک تکه (حدود 40 در 40 سانت) از کاغذ طرح دار سه بعدی را بریده و روی دیوار پذیرایی نصب کنید. این ایده برای پذیرایی بسیار مناسب است.

تزیین دیوار پذیرایی با وسایل ساده

ایده تزیین دیوار پذیرایی با تابلو

3. تزیین دیوار با ظروف چینی قدیمی

ظروف چینی قدیمی یکی از وسایلی هستند که برای تزیین دیوار سالن پذیرایی بسیار مناسبند. می توانید برای تزیین، آن ها را روی میزهای اتاق نشیمن و ناهار خوری قرار دهید.

ولی ایده بهتر و امن تر این است که با گیره های مخصوص دیواری آن ها را به دیوار سالن نصب کنید. این ایده برای دکوراسیون نشیمن و ناهار خوری بسیار مناسب است.

جدیدترین طراحی دیوار پذیرایی

تزیین دیوار پذیرایی با وسایل ساده

4. تزیین دیوار با گلدان های دیواری

گلدان های کوچک یکی از بهترین ایده ها برای تزیین دیوارهای ساده هستند. برای این کار پایه های دیواری گلدان را رنگ آمیزی کنید و روی دیوار نصب کنید.

دقت کنید هنگام نصب کردن این پایه های دیواری دقت کنید که به شکل منظم کنار هم قرار گیرند. روی این پایه ها هم می توانید از گلدان های مصنوعی و هم گلدان های طبیعی آپارتمانی استفاده کنید.

جدیدترین مدل دیوار پذیرایی

تزیین دیوار پذیرایی با گل

5. تزیین دیوار ساده با ساعت سه بعدی

ساعت های سه بعدی که اخیرا در دنیای دکوراسیون رواج پیدا کرده اند یکی از بهترین ایده ها برای تزیین دیوار پذیرایی است.

تزیین دیوار پذیرایی با چوب

آموزش تزیین سالن پذیرایی

6. تزیین دیوار ساده با بریده های تنه درخت

اگر دکوراسیون خانه شما بیشتر چوبی است، یکی از بهترین پیشنهادها برای تزیین دیوارهای ساده، تزیین با بریده های تنه درخت است. تنه درخت هایی که خشک شده را به نوارهای باریکی ببرید و به آن ها اسپری حشره کش بزنید و بگذارید 1 الی 2 روز در آفتاب بماند تا اگر حشره ای در آن وجود دارد از بین برود.

اگر هم درخت خشک شده در دسترس ندارید می توانید از مغازه هایی که کارهای دکوراسیون دیوار و کاغذ دیواری را انجام می دهند به صورت ورقه های متری خریداری کرده و با چسب و میخ به دیوار بچسبانید.

تزیین دیوارهای پذیرایی

آموزش تزیین دیوارهای پذیرایی

7. تزیین دیوار با قفسه‌ های چوبی

چند تخته چوب ساده تهیه کنید و با چند عدد میخ آن‌ها را به راحتی روی دیوار به شکل پله‌ای نصب کنید. می‌توانید از شلف‌ های آماده موجود در بازار هم استفاده کنید.

روی این قفسه‌ها را با گلدان‌ها و اقلام تزیینی کوچک تزیین کنید. کالا‌های سوغاتی یا یادگاری هم ایده خوبی برای قرار دادن روی این قفسه‌های دیواری است.

تزیین دیوار پذیرایی مدرن

تزیین دیوار پذیرایی ساده

8. تزیین دیوار با عکس

یک عکس خانوادگی یا عکس هنری از خودتان در سایز بزرگ چاپ کنید و روی دیوار اتاق آویزان کنید. یا اینکه دیوار را به آلبوم خاطرات تبدیل کنید و با چاپ کردن عکس‌های کوچک روی استند‌های چوبی و چیدمان هنری عکس‌ها روی دیوار، یک دکور جذاب بسازید.

می‌توانید عکس بزرگ را روی یک دیوار خالی که فقط جلوی آن یک کاناپه قرار گرفته است بگذارید و نمایی جالب درست کنید.

تزیین دیوار با عکس

تزیین دیوار پذیرایی با عکس های قدیمی

9. تزیین کردن دیوار با آینه

دیوار رو به روی پنجره را با آینه تزیین کنید و نور و فضای بیرون را به داخل اتاق نشیمن بازتاب دهید. با این کار اتاق روشن‌تر و جذاب‌تر می‌شود. با انتخاب آینه در شکل‌های فانتزی و مدرن می‌توانید دکوراسیون جالب تری برای دیوار پیاده سازی نمایید.

نکته: با آویزان کردن سینی‌های آلومنیومی یا نقره‌ای هم می‌توانید نور را به اتاق بازتاب دهید، اما دیگر تصویری در آن نمی‌بینید. زیرا نقره و آلومنیوم مات است و تصویر را بازتاب نمی‌کند.

تزیین دیوار پذیرایی با هزینه کم

آینه کاری دیوار پذیرایی

ایده هایی فوق العاده برای تزیین دیوار خانه تان

تزیین دیوار با کم ترین امکانات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا