دسته‌بندی نشده

ایده هایی خاص و شیک برای تزیین برد مدرسه

تزیین برد مدرسه

همانطور که می دانید در سالن و حیاط مدارس تابلوهای اعلاناتی وجود دارد که علاوه بر مضمون و محتویات خوب باید از ظاهر زیبایی نیز برخوردار باشد. به همین دلیل تزیین این تابلوها مسئله ای مهم در مدارس است.

این تابلوها بر اساس موضوعات مختلف طراحی می شوند، به طور مثال برخی از آن ها مخصوص مسائل بهداشتی هستند و باید تزیین آن ها نیز مرتبط با مسائل بهداشتی باشد.

در این مقاله از مجله اینترنتی دلگرم ایده هایی برای تزیین برد مدرسه ارائه خواهیم داد تا به راحتی بتوانید این تابلوها را طراحی و تزیین کنید.

تزیین تابلو اعلانات مدرسه

1. تزیین برد مدرسه با موضوع بهداشت

همانطور که ذکر شد بهتر است تابلو اعلانات را بر اساس موضوع مورد نظر تزیین و طراحی نمود. یکی از مهم ترین و پرکاربردترین برد در مدارس، برد بهداشت است. برای تزیین این برد می توانید از نمادهای بهداشتی مثل مسواک، دندان، سیب سلامت و … استفاده کنید.

می توانید مانند تصویر زیر با استفاده از مقوا و کاغذ رنگی سیب سلامت درست کنید و روی آن ها مطالب بهداشتی بنویسید.

تزیین برد مدرسه

تزیین برد بهداشت مدرسه

2. تزیین برد مدرسه با جانوران رنگی

معمولا کودکان به حیوانات و جانوران علاقمند هستند و دیدن آن ها می تواند برای کودکان جذاب باشد. پس می توانید برای تزیین برد مدرسه از جانوران کاغذی استفاده کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، می توانید شکل مورد نظر را با کاغذ رنگی درست کرده و روی تابلو اعلانات نصب کنید.

تزیین تابلو اعلانات مدرسه

تزیین برد مدرسه ابتدایی

3. تزیین تابلو پرورشی مدرسه

یکی از تابلوهایی که می تواند دانش آموزان را به خود جذب کند، تابلو اعلانات پرورشی است. این تابلو می تواند حاوی محتویات تربیتی و سرگرمی باشد. می توانید برای این برد از اَشکال و تصاویر جذاب استفاده کنید.

همچنین مانند تصویر زیر می توانید از چوب بستنی استفاده کنید و به عنوان قاب مطالب آن ها را روی برد مدرسه بچسبانید.

تزیین برد مدرسه

طرح تزیین تابلو اعلانات مدرسه

4. طرح تزیین تابلو اعلانات عمومی مدرسه

برای تابلو اعلانات عمومی می توانید از طرح های ساده تر استفاده کنید. بکار بردن دایره هایی با کاغذ رنگی می تواند ظاهر زیبایی به برد مدرسه ببخشد. می توانید به همین سادگی تابلو اعلاناتی ساده و در عین حال زیبا برای دانش آموزان درست کنید.

تزیین برد مدرسه

مدل تزیین تابلو اعلانات مدرسه

5. تزیین تابلو اعلانات دفتر مدرسه

تزیین تابلو اعلانات دفتر مدرسه با سایر تابلوها متفاوت است و نمی توانید طرح هایی که برای دانش آموزان بکار می برید را برای دفتر مدرسه نیز بکار ببرید. بهتر است مانند تصویر زیر برای برد دفتر مدرسه از طرح های ساده استفاده کنید.

تزیین تابلو اعلانات مدرسه

تزیین برد دفتر مدرسه

6. تزیین برد مشاوره مدرسه

یکی دیگر از تابلوهای اعلاناتی که دانش آموزان علاقه زیادی به آن دارند، تابلو اعلانات مشاوره است. بهتر است برای این تابلو از طرح های خیلی شلوغ استفاده نشود. این برد دارای مباحث فرهنگی است و طرح هایی که برای تزیین آن بکار می رود به موضوع خاصی اختصاص ندارد.

تزیین برد مدرسه

تزیین تابلوی اعلانات مدرسه

7. تزیین برد مدرسه با ریسه های گل

اگر فرصت کافی برای تزیین برد مدرسه ندارید و به دنبال طرحی جذاب هستید، ما به شما ریسه ی گل را پیشنهاد می کنیم. برای این کار می توانید با استفاده از کاغذ رنگی یا مقوا گل هایی در سایزهای مختلف درست کنید و آن ها را به شکل ریسه در کنار هم بچسبانید.

تزیین برد مدرسه

تزیین برد دبیرستان

8. تزیین برد مذهبی مدرسه

اکثر مدارس در مناسبت های مذهبی تابلوهای اعلانات خود را طراحی می کنند. به طور مثال می توان همانند تصویر زیر نمادی از معصوم بزرگوار (ع) درست کرد و سپس زندگینامه ای مختصر از ایشان ذکر نمود.

تزیین برد مدرسه

تزیین برد حجاب مدرسه

9. تزیین تابلو اعلانات با جملات انگیزشی

دانش آموزان نیاز به انگیزه و امید دارند و چه چیزی بهتر از جملات انگیزشی برای آن ها ؟ می توانید جملات انگیزشی و انرژی بخش را با خطی خوش بر روی طرح های متنوع بنویسید و آن ها را روی تابلوی اعلانات در ورودی سالن مدرسه نصب کنید تا دانش آموزان به محض ورود آن ها را مطالعه کنند.

تزیین برد مدرسه

تزیین برد ورودی مدرسه

10. تزیین برد مدرسه با طرح های کودکانه و شاد

اگر به دنبال ایده ای بینظیر برای تزیین برد مدرسه هستید، می توانید طرح ها و عکس های کودکانه چاپ کنید و آن ها را برش بزنید و مانند تصویر زیر روی تابلو اعلانات مدرسه بچسبانید. با این کار دانش آموزان به تماشای این تابلوها جذب می شوند.

تزیین تابلو اعلانات مدرسه

تزیین پانل مدرسه

امیدواریم از این ایده ها بهره کافی را برده باشید و بتوانید به نحو احسن تابلوهای اعلانات را تزیین نمایید.

همچنین بخوانید:

10 ایده شگفت انگیز برای تزیین کلاس با مقوا

10 روش ساده و راحت برای تزیین کلاس با کاغذ رنگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا