دسته‌بندی نشده

اکبر پدر بابک خرمدین کیست ؟

اکبر خرمدین کیست ؟

اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین کارگردان معروف مردی 81 ساله با اندامی لاغر و قدی بلند است که در دادگاه با آرامش و خونسردی کامل به قتل پسرش اعتراف کرده و بابت کارش پشیمان هم نیست .

اکبر خرمدین با همدستی همسرش بابک را به قتل رسانده و حالا بابت کارش خدا رو شکر می کند .

فرزندان اکبر خرمدین

اکبر خرمدین علاوه بر بابک، سه فرزند دیگر هم دارد .

آزیتا ، آرزو ، افشین و بابک چهار فرزند اکبر خرمدین هستند.

حتماً بخوانید:

آزیتا در نزدیکی پدر و مادرش در اکباتان زندگی می کند . افشین نیز کارمند یک شرکت هواپیمایی است . آرزو هم به بیماری ام اس مبتلاست و در خارج از کشور زندگی می کند.

اکبر خرمدین کیست / پدر بابک خرمدین کیست

اعترافات اکبر در مورد قتل بابک خرمدین

قتل این کارگردان سینما ، در هاله ای از ابهام است .

در بابک خرمدین در اعترافاتش گفت: پسرم استاد دانشگاه بود و با توجه به شیوع کرونا به صورت آنلاین کلاس هایش را برگزار می کرد اما در هفته ۳ روز دخترانی را به بهانه اینکه دختران دانشجو و از شاگردانش است به خانه می کشاند و به اتاقش می برد و ما باید به پسرمان خدمات می دادیم.

وی افزود: پسرم از کودکی ما را اذیت می کرد و تا روز حادثه یک روز راحت از دست او نداشتیم و جانمان را به لبمان رسانده بود که دیگر تصمیم به قتل او گرفتیم و حالا پس از قتل به آرامش رسیدیم و بخاطر این اتفاق خدارو شکر می کنم.

این پدر ادامه داد: پسرم بارها با من و مادرش درگیر شده بود و حتی یکبار قصد داشت با صندلی به سر مادرش بزند که من خودم را به آشپزخانه رساندم و مانع کار او شدم .

اکبر ۸۱ ساله ادامه داد: دیگر به تنگنا رسیده بودم و روز جمعه با بابک برای ورزش بیرون خانه بودیم و برای او خط و نشان کشیدم و گفتم حاضرم خودرویم را بفروشم و ارث تو را از خانه بدهم تا برای خودت یک خانه اجاره کنی و دیگر کاری به ما نداشته باشی که بابک با لبخند عنوان کرد که من هیچ جایی نمی روم و جسدم از خانه تان بیرون می رود.

وی افزود: خسته شده بودم و بابک را تهدید کردم که اگر نروی به یک نفر ۱۰ میلیون تومان می دهم که تو را ناپدید کنم که بابک ادعا کرد که من بابکم و کسی نمی تواند کاری بکند.
قتل فجیع بابک خرمدین در یک عکس عجیب

اکبر در خصوص چگونگی قتل گفت: وقتی به خانه آمدیم به همسرم گفتم که بابک رفتنی نیست که مادرش گفت او را بکشیم و من هم پذیرفتم.

وی افزود: ظهر جمعه بود، ناهار آبگوشت مرغ داشتیم که همسرم غذا را آماده کرد و برای بابک غذا ریخته بود و به همسرم به اتاقم آمد گفت داخل ظرف غذا بابک قرص های خواب آور ریخته است. از آن زمان دیگر هوشیار بودم که نقشه را عملی کنم. بابک کلاس داشت و ناهار نخورد و شب هم گفت که غذا در بیرون خانه خورده و میل به غذا ندارد و فردا ظهر ناهارش را بابک داغ کرد و خورد و بعد از آن روی مبل نشست.

اکبر خرمدین کیست ؟

پدر بابک خرمدین ادامه داد: عصر بود که بابک نیمه بیهوش بود که از اتاق بیرون آمد، بابک از روی صندلی به زمین افتاد و چهار دست و پا به سمت آشپزخانه رفت و در کنار یخچال بود که پای او را با بند پوتین بستم و سپس بست کمربندی را دور گردنش انداختم و با کشیدن آن و قفل کردن بست کمربندی تلاش کردم تا او خفه شود و در این زمان با برداشتن چاقو ۳ ضربه به سینه اش زدم .

وی افزود: همسرم شاهد صحنه قتل بود که پس از قتل به کمک همسرم جسد را به داخل حمام بردم و با چاقو و ساطور شروع به تکه تکه کردن جسد بابک کردم چون نمی توانستم جسد را از خانه بیرون ببرم.

اکبر ادامه داد: تکه های جسد را داخل ۸ کیسه زباله بسته بندی کردم و تعداد ۶ بسته را داخل ۳ چمدان و ۲ بسته دیگر را در همان کیسه های زباله بود. نزدیک به ۷ ساعت تکه تکه کردن و بسته بندی جسد پسرم طول کشید و بعد از آن همراه همسرم بسته ها را داخل آسانسور گذاشتیم و با هم به پارکینگ رفتیم.

این پدر ۸۱ ساله گفت: ۳ چمدان داخل صندوق عقب گذاشتم و ۲ بسته دیگر روی صندلی عقب خودرو گذاشتم و در ابتدا به سمت اکباتان رفتم و یکی از بسته ها را داخل سطل زباله انداختم و سپس به سمت آریاشهر رفتم و در ادامه به سعادت آباد رفتیم و بسته های دیگر را داخل سطل زباله انداختم و در آخر وقتی به شهرک اکباتان بازگشتم آخرین بسته را که داخل چمدان بود در فاز سوم شهرک اکباتان به داخل سطل زباله انداخته و به خانه بازگشتیم.

پدر بابک خرمدین در خصوص اینکه عذاب وجدان دارد و پشیمان است یا نه گفت: عنوان کرد که پشیمان نیستم و خدا را شکر می کنم و از لحظه ای که پسرم را کشتم به آرامش رسیدم و آرام شدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا