دسته‌بندی نشده

اندروید ۴.۴ با نام KitKat خواهد بود

اندروید ۴.۴ با نام KitKat خواهد بود

اندروید 4.4 با نام کیت کت

ساندار پیچای رئیس بخش اندروید در شرکت گوگل، عکس بالا را در گوگل پلاس منتشر کرده و خبر از دو مورد جدید درباره آینده اندروید داده.

اول اینکه نسخه بعدی این سیستم عامل اندروید ۵ نخواهد بود و اندروید ۴.۴ است. دوم اینکه بر خلاف تصور قبلی ما Key Lime Pie نام نخواهد داشت، بلکه KitKat نام گرفته.

شما می توانید با مراجعه به صفحه مخصوص این نسخه از اندروید در سایت اندروید، یک خط سیر از چگونگی پیشرفت نسخه های مختلف اندروید از گذشته تا به حال و رسیدن آن به کیت کت را مشاهده کنید.
اندروید ۴.۴ با نام KitKat خواهد بود

هنوز درباره اینکه اندروید کیت کت چه زمانی عرضه خواهد شد خبر خاصی وجود ندارد. ولی این حقیقت که بالاخره نام نسخه جدید اندروید عوض شده و فقط اعداد نسل آن افزایش نیافته، می تواند نوید بخش بهبودهای جدی تر در پر فروش ترین سیستم عامل موبایل امروزی در دنیا باشد.

نظر شما در این باره چیست؟

اندروید ۴.۴ با نام KitKat خواهد بود

به روز رسانی: Nestlé صاحب برند شکلات KitKat در مقابل استفاده تیم اندروید از این نام برای نامگذاری اندروید ۴.۴ که نوعی تبلیغ رایگان شکلات های آن به شمار می رود، برای گوگل و محصولات سری نکسوس، بر روی بسته بندی های خود تبلیغ خواهد کرد تا به این صورت یک بازی برد-برد برای هر دو شرکت شکل گرفته باشد و در حوزه های نفوذ یکدیگر تبلیغ کرده باشند. داخل بعضی از این بسته بندی ها گیفت کارت گوگل پلی خواهد بود و حتی شانس برنده شدن نکسوس ۷ نیز وجود دارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا