دسته‌بندی نشده

انتشار تصویر رندر جدید از گلکسی نوت ۹

شرکت سامسونگ در نظر داشته سال جاری نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود را به نام گلکسی نوت 9 معرفی کند. اسمارتفونی که هر روز شایعاتی پیرامون آن منتشر شده و تاکنون کره ای ها تایید یا تکذیبی نداشتند.

به تازگی دسته ای تصاویر رندر شده منتشر شد که گلکسی نوت 9 را شبیه تصاویر اخیر نشان داده و این گوشی هوشمند نیز در رنگ بندی مختلفی به فروش خواهد رسید. در سال های گذشته سامسونگ رنگ بندی محدودی داشته اما به نظر می رسد در نسل جدید باید شاهد رنگ بندی جذاب و بهتری باشیم.

از مشخصات این فبلت پرچمدار باید به صفحه نمایش 6.3 اینچی QHD+، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، پردازنده اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و چندی دیگر اشاره کرد.

www.delgarm.com

پرچمداری شایسته از شرکت ای با قدمت بزرگ

این مشخصات نشان می دهند در مقایسه با مدل پیشین باید شاهد طراحی مشابه و مشخصات سخت افزاری متفاوت باشیم. شرکت سامسونگ سخت در تلاش است تا سال جاری گلکسی نوت ارزشمندی را معرفی کند که اگرچه در بحث ظاهری تغییرات چندانی نداشته بلکه در بحث سخت افزاری بتواند عملکرد بیش از انتظاری را داشته باشد.

گلکسی نوت 9 جانشین گلکسی نوت 8 است. بدیهی است که سامسونگ المان طراحی مدل پیشین را در مدل جدید و مورد انتظار به کار گیرد. این اسمارتفون دارای ویژگی های قابل توجهی بوده و هر سال سامسونگ نسل جدیدی از سری گلکسی نوت را معرفی می کند. این گوشی هوشمند دارای ویژگی های جالب توجهی چون قابلیت بلوتوث در اس پن بوده که می تواند کنترل موسیقی، دوربین و چندی دیگر را در پی داشته باشد.

www.delgarm.com

سامسونگ سخت در تلاش است سری نوت را ه اسمارتفونهای جالب توجهی تبدیل کند تا افراد بیشتری تمایل به خرید آن پیدا کنند. بنابراین باید انتظار داشت بیشتر شایعات پیرامون گلکسی نوت 9 به حقیقت تبدیل شود و شاهد اسمارتفونی ارزشمند از شرکت کره ای باشیم.

پیش بینی می شود گلکسی نوت 9 فروش خوبی را برای سامسونگ در پی داشته باشد. تاکنون شایعات این اسمارتفون متعدد بوده و هیچ یک تایید نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا