دسته‌بندی نشده

اسکیمر یکی از سرویس های اینترنتی گوگل

اسکیمر از سرویس های اینترنتی گوگل

اسکیمر

با سرويس اينترنتي اسكيمر (Schemer) كارهاي جديدتر و جالب تري انجام دهيد. سرويسي از گوگل كه با توجه به شبكه دوستانتان،محل زندگي و علاقه منديهاي شما براي هر لحظه از روز، برنامه هاي شاد، كلاسيك و هيجان انگيزي به شما معرفي مي كند.
احتمالا اين پرسش براي شما پيش بيايد كه اين همان كاري است كه شبكه هاي اجتماعي نيز انجام م يدهند.

شبكه هاي اجتماعي اغلب براي ثبت رويدادهايي كه قبلا اتفاق افتاده اند يا درحال روي دادن هستند، به كار مي آيند. فيسبوك به شما اين امكان را مي دهد كه افكار،ايده ها و تصاوير خود را با دوستانتان به اشتراك بگذاريد و فوراسكوير ميتواند براي ثبت مكاني كه از آن ديدن كرده ايد استفاده شود.

گوگل اسكيمر كمي با اين موارد متفاوت است. اين سرويس به شما اجازه مي دهد كه براي آينده خود برنامه ريزي كنيد. اين بدان معني نيست كه فهرستي از كارهايي كه بايد به طور روزمره انجام دهيد را بتوانيد بسازيد. بلكه میتوانيد فهرستي تهيه كنيد كه شامل كارهايي شود كه دوست داريد انجام دهيد؛ فعاليت هاي سرگرم كننده، روياها، ماجراجويي ها و… اين سرويس دسته بندي كاملي از طر حهايي است كه در ذهن داريد.

يك طرح، هركاري است كه ممكن است بخواهيد انجام دهيد؛ از تركيب مواد مختلف گرفته تا رفتن به صحرا و گشت و گذار در تپ ههاي شني.

هرگاه كه طرحي به ذهن شما خطور كرد كافي است آن را از طريق اپليكيشن موبايل اسكيمر يا وب سايت ثبت كنيد. خواهيد ديد كه همواره كاري براي انجام دادن در آستين خود داريد؛ چه بخواهيد در خانه بمانيد يا گشت و گذاري در شهر داشته باشيد. اين سرويس حتي مي تواند براي لحظه حال شما نيز پيشنهاداتي داشته باشد.

اسکیمر

سرويس اسكيمر ميتواند در راههاي مختلفي مورد استفاده قرار بگيرد. اولين شيوه استفاده، همانطور كه در بالا اشاره شد تهيه فهرستي از كارهايي است كه مي خواهيد در آينده انجام دهيد .

اين سرويس با استفاده از موقعيت جغرافيايي كه در آن قرار داريد كارهايي كه ممكن است در آن مكان قابل انجام باشند را به شما نشان ميدهد. پس هرچه دايره دوستان شما بزر گتر باشد، استفاده از اسكيمر جذاب تر و كاربردي تر خواهد بود. حتي اگر در شهر جديدي هستيد و ميخواهيد به رستوراني رفته و غذا بخوريد مي توانيد يك جستجوي سريع انجام دهيد تا به سرعت متوجه شويد افرادي كه در آن حوالي هستند چه جاهايي را براي غذا خوردن ترجيح م يدهند.

علاوه بر آن كه مي توان از اسكيمر براي پيدا كردن ايده درباره كارهايي كه مي توان در منطقه خاصي انجام داد استفاده كرد، اين سرويس مي تواند همانند يك فهرست كارهاي روزانه نيز عمل كند. هرچيزي را كه در آن اضافه كنيد مي تواند در يك فهرست نشان داده
شود كه در زمان مقرر به شما اطلاع م يدهد. تنها كاري كه لازم است براي خاموش كردن و علامت زدن آن به عنوان كار تمام شده انجام دهيد اينست كه با انگشت روي آن بزنيد يا كليك كنيد.

برنامه ريزي اجتماعي

جنبه اجتماعي اسكيمر چيزي بيش از توانايي در به اشتراك گذاري طرح ها با دوستان است. همان طور كه شما مي توانيد در طرحهايي كه توسط ديگران و دوستان خود به طور عمومي قرار داده شده اند جستجو كنيد، ديگران نيز مي توانند فهرست شما را ديده و اگر موردي در آن به نظرشان جالب آمد، به فهرست خود اضافه كنند. همين مساله باعث مي شود كه انگيزه بيشتري به شما داده شود.

از آنجا كه اين سرويس يك محصول گوگل است اصلا نبايد غافلگيركننده باشد كه بگوييم يكپارچگي بسيار زيادي با گوگل پلاس دارد. اگر شخصي را پيداكرديد كه در بسياري از موارد با شما هم عقيده بوده و به كارهاي مشابهي علاقه دارد ميتوانيد بسادگي آن را در دايره دوستان خود اضافه كنيد. بسته به نوع كارهايي كه در فهرست خود اضافه م يكنيد ممكن است متوجه شويد كه به اشتراك گذاري آنها با دوستانتان ميتواند شما را به انجام دادن كاري تشويق كرده يا حتي ميتوانيد از آن براي انجام نوعي تبليغ ساده در پيدا كردن يك همكار
به منظور انجام يك پروژه استفاده كنيد.

البته نبايد نگراني به خود راه بدهيد، چرا كه اين سرويس بدون اجازه شما هيچ چيز را به هيچ كس نشان نمیدهد!

صرفنظر از اين مساله كه اين سرويس از ايده هاي شبكه هاي اجتماعي مختلف استفاده كرده، اما كپي برداري از هيچ شبكه اجتماعي ديگري نيست، بلكه ايده هايي را از شبكه هايي مانند فوراسكوير، نرم افزارهاي ساده فهرست كارهاي روزانه، فيسبوك و… گرفته و با گردآوري همه آنها در يكجا، ابزاري خارق العاده را ايجاد كرده است. برنامه تحت وب اين سرويس به دلايل مختلفي بسيار مفيد است،
چون زماني كه در خانه روبه روي سيستم خانگي خود نشسته ايد مي توانيد طرح هاي خود را مديريت كرده و از آنجا كه تمامي اطلاعات موجود در آن همگام سازي شده اند از دستگا ههاي مختلفي استفاده كنيد.

اسكيمر يك راه فوق العاده براي پيدا كردن همكار براي انجام انواع پروژ هها، پيگيري اهداف و… ارائه كرده است. مفيد، سرگرم كننده و اجتماعي، صفاتي كه باعث شده تا اسكيمر رويكرد متفاوتي براي شبكه هاي اجتماعي به وجود آورده رويكردي كه بخوبي در دنياي
امروزي جوابگوست.

آموزش تنظیمات بایوس – قسمت اول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا