دسته‌بندی نشده

اسامی واقعی سلبریتی های ایرانی را بدانید !

نام اصلی هنرمندان ایرانی

آیا می دانستید برخی خوانندگان و یا بازیگران ایرانیاز نام مستعار استفاده کرده و می کنند .

شاید برای شما جالب باشد بدانید که استفاده از اسم مستعار داشتن هنرمندان نه تنها در ایران بلکه در خیلی از کشورهای دنیا امری طبیعی است .

در این مطلب از دلگرم شما را با 5 هنرمندای آشنا می کنیم که از نام مستعار استفاده کرده اند.

نام اصلی هنرمندان ایرانی

ثریا قاسمی با نام واقعی مولود ملاقاسم در 28 آذر سال 1319 در تهران متولد شد. او دختر مرحومه حمیده خیرآبادی بازیگر معروف ایرانی است. او اوایل دهه 1340 با گویندگی رادیو کار حرفه ای خود را شروع کرد و سپس به تئاتر رو آورد.

جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر جرقه ای بود تا ثریا قاسمی به فکر ایفای نقشهای دیگر هم بیفتد. که نتیجه آن بازی در شام آخر و بخصوص دختر شیرینی فروش بود.

نام اصلی هنرمندان ایرانی

بیتا فرهی با نام واقعی بیتا لهارخانی دینبلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران متولد ١ فروردین ۱۳۳۷ در تهران است. بیتا فرهی تک فرزند بوده و خواهر و برادری هم ندارد.

بیتا فرهی در سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم «هامون» به کارگردانی داریوش مهرجویی فعالیت خود را در سینما آغاز کرد. فرهی به همراه خسرو شکیبایی یکی از مشهورترین زوج‌های هنری دههٔ ۷۰ را تشکیل دادند.

نام اصلی هنرمندان ایرانی

قدرت زمان وفادوست معروف به شهلا ریاحی متولد 1305 در تهران بازیگر و اولین کارگردان زن سینمای ایران است.

نام خانوادگی قبلی او شربت چی و همسر اسماعیل ریاحی کارگردان سینما است. او دارای دو فرزند به نام های منوچهر و پریچهر است.

نام اصلی هنرمندان ایرانی

مهدی هاشمی با نام واقعی میرمهدی هاشمی قرمزی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 16 آذر 1325 در لنگرود متولد شد.

مهدی هاشمی سال 1352 وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و تحصیلاتش را در رشته هنرهای نمایشی ادامه داد و در این رشته فارغ التحصیل شد و فعالیت جدی در دنیای هنر را از حدود سال 48 در تئاتر آغاز کرد.

مهدی هاشمی سال 59 زندگی مشترکش را با گلاب آدینه بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرد.

هفتم تیرماه سال 98 بود که مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از ازدواجش با مهدی هاشمی داد اما این خبر با حواشی زیادی همراه شد.

نورا دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه خبر ازدواج پدرش را تکذیب کرد اما مهدی هاشمی با انتشار یک متن ازدواج با مهنوش صادقی را تایید کرد.

نام اصلی هنرمندان ایرانی

حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد ، متولد 1 بهمن 1370 در روستای ملک میان چابکسر گیلان خواننده سنتی و پاپ تلفیقی ایران است. هیراد در حالت کلی نامی پسرانه با ریشه فارسی بوده و به معنی خوش خنده و خوش رو و کسی است که چهره ای خوشحال و شاد دارد.

حمید هیراد از سن 6 سالگی به خوانندگی علاقه پیدا کرد و در سن 15 سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه سرایی آشنا شد و پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد و در کنار آن نیز به ترانه سرایی پرداخت. سپس با چند کار نیمه حرفه ای با گروهی موسوم به داروگ فعالیت هنری خود را ادامه داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا