دسته‌بندی نشده

ارائه خدمات یاردیم در کشور ترکیه

ممکن است این سوالات برای کسانی که قصد اقامت، تحصیل و خرید خانه در ترکیه را داشته باشند پیش بیاید. ما در اینجا به همه این سوالات و سوالاتی که در ذهن شما در ارتباط با دریافت اقامت و خرید خانه در ترکیه می گذرد پاسخ می دهیم.

چرا باید کشور ترکیه را انتخاب کنیم؟

ترکیه یکی از بهترین مقاصد توریستی دنیا می باشد که سالیان سال مورد توجه ایران بوده است. افراد به دلایل مختلفی از جمله سفر، کسب و کار، تحصیل، سرمایه گذای و… به ترکیه سفر می کنند.

در هر یک از این موارد با حضور در کنار تیم تخصصی یاردیم احساس امنیت و آرامش خواهید داشت و با نظارت دقیق در کار شما مانع هدر رفتن وقت و سرمایه شما خواهیم شد. تیم تخصصی و حرفه ای یاردیم با بیش از 5 سال تجربه در زمینه های اقامت، تحصیل و فروش ملک در ترکیه فعالیت می کند.

سرمایه گذاری در ترکیه

اگر از سرمایه گذاری در ایران و افت و بی ارزش شدن سرمایه خود نگران هستید کشور ترکیه یک گزینه عالی برای یک سرمایه گذاری پر سود با کمترین هزینه برای شماست.

برای سرمایه گذاری ارزی در ترکیه حتما با مشاورین یاردیم مشورت کنین متخصصین ما با آشنایی به تمام قوانین سرمایه گذاری به افزایش و رشد سرمایه شما در ترکیه کمک خواهند کرد.

خرید خانه در ترکیه

بهترین روش سرمایه گزاری در ترکیه برای اخذ اقامت خرید خانه یا ملک تجاری در این کشور می باشد. ولی شما برای یک خرید مطمعن املاک مسکونی یا تجاری نیاز به مشاوران و متخصصینی دارید تا بتوانند به صورت قانونی و در کمترین زمان اقدامات مربوط به خرید ملک شما را انجام دهند.

ما در یاردیم با ارائه بیش از 100 فایل خرید و اجاره خانه، ویلا، سوئیت یا حتی ملک تجاری آماده ارائه خدمات ملکی به شما مشتریان عزیزمان هستیم.

مشاورین یاردیم با تهیه اسناد و مدرک لازم برای معامله با فرد خارجی و پیگیری مراحل اداری شما را تا آخرین لحظه یاری می کنند. و از اولین مرحله یعنی ارائه فایل ملک مورد نظر تا سبت سند و تحویل کلید در کنار شما هستند تا خرید مطمعن و آرامش بخشی را تجربه کنید.

برای استفاده از خدمات یاردیم در خصوص خرید یا اجاره ملک می توانید یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

  • خرید یا اجاره ویلا در ترکیه
  • خرید یا اجاره آپارتمان
  • خرید یا اجاره سوئیت
  • خرید یا اجاره ملک تجاری

برای خرید هر یک از این موارد باید نکاتی را در نظر بگیرید تا در این مسیر با کمترین مشکل مواجه شوید. برای خرید خانه باید بودجه مورد نظر، شهر، محله، امکانات و… را در نظر بگیرید.

خرید ویلا در ترکیه معمولا با قیمت بالاتری انجام می شود. خرید آپارتمان نیز در مجتمع های بزرگ انجام می شود که دارای امکانات رفاهی زیادی است. در حال حاضر یاردیم با کادری مجرب جهت خرید خانه به ارائه خدمات می پردازد.

ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و جاذبه های گردشگری و توریستی خود جزو مهاجر پذیرترین کشورهای آسیایی قراره گرفته است. دریافت اقامت ترکیه نیز در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است.

اگر برای اقامت موقت یا دائم ترکیه اقدام می کنید بهتر است از شرایط زندگی و کار در ترکیه آگاهی کامل داشته و سپس برای اقامت ترکیه اقدام کنید.

مشاورین ما در یاردیم با تسلط بر تمام قوانین و شرایط مورد نیاز برای اخذ اقامت ترکیه شما را تا پایان این مسیر راهنمایی خواهند کرد. ما در یاردیم تمام شرایط موجود را بررسی می کنیم و در کمترین زمان ممکن تمام اقدامات مربوط به اخذ تابعیت و شهروندی شما را انجام می دهیم.

گرفتن اقامت ترکیه روش های بسیار زیادی دارد که راحت ترین روش آن اجاره یا خرید خانه در ترکیه است. از روش های دیگر آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرمایه گذاری در ترکیه
  • تحصیل در ترکیه
  • ثبت شرکت در ترکیه
  • ازدواج یا تولد در ترکیه

تحصیل در ترکیه

بهبود سریع کیفیت آموزش عالی، ترکیه را به عنوان مکانی عالی برای دانشجویان بین المللی از جمله دانشجویان ایرانی تبدیل کرده است. ترکیه با ویژگی‌های طبیعی، معنوی، حمل‌ونقل و فیزیکی خاص شهرهایش، مرکز جذب دانشجویان در جهان است.

همچنین تحصیل در ترکیه یکی از کم هزینه ترین روش های اخذ اقامت است. شما می توانید با شرکت در آزمون های مختلف در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اقامت تحصیلی دریافت نمایید

پیشنهاد می شود متقاضیان تحصیل در ترکیه قبل از هرگونه اقدام با مشاورین معتبر یاردیم مشاوره داشته و با کسب اطلاعات بیشتر نسبت به مهاجرت اقدام نمایند.

اخذ پاسپورت ترکیه

کشور ترکیه یکی از معتبر ترین پاسپورت ها را در بین کشور های پیشرفته دنیا دارد که با استفاده از این پاسپورت به اکثر کشور ها سفر کنید اما برای گرفتن این پاسپورت نیاز به آشنایی با قوانین کامل این کشور در خصوص اخذ پاسپورت دارید.

این اطلاعات و شرایط و ظوابط را از وکلا و مشاورین ما بخواهید و با ارائه مدارک مورد نیاز به مشاورین یاردیم در کوتاه ترین زمان صاحب پاسپورت ترکیه شوید.

افتتاح حساب در ترکیه

با افتتاح یک حساب بین المللی می توانید در سطح جهانی خدمات تجاری مربوط به کسب و کار خود را انجام دهید و درامد قابل توجهی از معاملات تجاری خود کسب کنید.

برای افتتاح حساب در بانک زراعت یا ایش بانک با مشاورین ما تماس بگیرین تا در کمترین زمان اقدام به افتتاح حساب برای شما کرده و بتوانید فعالیت تجاری خود را در سطح بین المللی آغاز کنید.

هر شخصی اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و پیگیری از طریق مشاورین یاردیم می توانند فرایند افتتاح حساب در کشور ترکیه را انجام دهند.

ارائه خدمات یاردیم در کشور ترکیه

دلایلی برای انتخاب یاردیم

  • تیم ما مشاوره تخصصی و رایگان در خصوص خدمات ترکیه به شما ارائه می دهد.
  • ما نیازهای شما را ارزیابی کرده تا خانه هایی طبق سلیقه و بودجه شما پیدا کنیم.
  • دانش کاری ما از بازار سرمایه گذاری در ترکیه به شما کمک می کند تا پر سود ترین سرمایه گذاری ممکن را انجام دهید.

یاردیم ارائه دهنده انواع خدمات در کشور ترکیه تا رسیدن به هدف نهاییتان در کنار شماست تا تمام مسائل مهاجرتی، سکونت، تجاری و سرمایه گذاری شما را در کوتاه ترین زمان و به صورت کاملا قانونی با مجوز رسمی انجام دهد.

ما در یاردیم مفتخر هستیم با همکاری بهرترین مشاوران و متخصصین در حوزه آشنایی کامل با قوانین ترکیه در تمام مراحل مهاجرت از ابتدا همراه شما باشیم و احساس آرامش و اطمینان را به شما عزیزان هدیه دهیم.

تنها با تماس با یاردیم می توانید از خدمات و حتی مشاوره و پشتیبانی رایگان ما بهره ببرید و تمام امور اداری و حقوقی خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا