دسته‌بندی نشده

آیا قرص ب 2 مرفین دارد ؟

امروزه مواد مختلفی حامل مواد مخدر هستند. از طرف دیگر دسترسی مستقیم به انواع و اقسام مواد مخدر نیز بسیار آسان شده است. موارد بیان شده نشان‌دهنده این مورد هستند که اعتیاد در جامعه امروزه به مواد مختلفی نظیر قرص بوپرنورفین یا قرص ب 2 بسیار افزایش یافته است.

با افزایش میزان اعتیاد افراد گرفتار به سوءمصرف مواد مخدر و خانواده‌های آن‌ها به دنبال راه‌حلی مناسب برای این مشکل به استفاده از خدمات کلینیک‌های ترک اعتیاد روی آوردند. این دسته از کلینیک‌ها در تمامی شهرها یافت می‌شوند. زمانی که فرد تصمیم به ترک اعتیاد می‌گیرد موارد مختلفی در مصمم باقی ماندن وی بر این تصمیمش تأثیرگذار هستند.

ازجمله این عوامل داشتن روحیه‌ای بالا و استفاده از روشی مناسب برای ترک سوءمصرف جزو عوامل بسیار مهم به‌حساب می‌آیند. کلینیک‌های ترک اعتیادی که تحت نظارت و دارای مجوز فعالیت هستند، مراکزی معتبر و قابل‌اطمینان برای مراجعه شما و یا عزیزانتان برای ترک سوءمصرف مواد مختلف به شمار می‌روند.

تأسیس این کلینیک‌ها و ارائه خدمات تحت عنوان کلینیک‌های ترک اعتیاد امروزه جزو یکی از پرسودترین فعالیت‌ها به شمار می‌رود. همین امر باعث شده است تا افرادی سود جود دست به فعالیت غیرقانونی در این زمینه بزنند. این فعالیت غیرقانونی باعث شده است تا اعتماد به مراکز موجود سخت‌تر صورت بگیرد.

اگر افراد به‌جای مراجعه به کلینیک‌های معتبر به مراکز غیر معتبر و فاقد مجوز مراجعه کنند ممکن است به دلیل عدم استفاده از کادری مجرب و روش‌های مناسب، مراجعه آن‌ها نه‌تنها سودبخش نباشد بلکه باعث وارد شدن آسیب‌های مختلفی به افراد شود.

سوءمصرف مواد و ترک آن

امروزه مخدرهای مختلفی در جامع موجود هستند. ازجمله برخی از این مواد مخدر می‌توان به مواردی نظیر تریاک، مرفین، شیشه و کراک اشاره کرد. اگر فردی از هر یک از مخدرهای موجود در سطح جامع استفاده کنند و به سوءمصرف از آن‌ها دچار شود برای ترک آن و بازگشت به زندگی سلامت و آغوش گرم جامعه اقدام به ترک سوءمصرف کند. در ترک سوءمصرف مواد مخدر داروهای مختلفی تحت نظارت پزشک در کنار روش‌های مختلف دیگر در کلینیک‌های ترک اعتیاد معتبر تجویز می‌شوند.

برخی از این داروها دارای موادی هستند که درد ناشی از عدم مصرف مواد مخدر را کاهش می‌دهند و یا به فرد مصرف‌کننده در روند ترک کمک می‌کنند. این داروها، داروهای مخدر به‌حساب نمی‌آیند بلکه جزو دسته‌بندی داروهای نیمه مخدر هستند. قرص ب 2 یکی از رایج‌ترین این داروها به‌حساب می‌آید.

قرص ب 2

همان‌طور که از ابتدای مطلب قابل‌درک است، قرص ب 2 با نام قرص بوپرنورفین نیز شناخته می‌شود. قرص ب 2 به‌صورت کلی بر اساس خشخاش ساخته می‌شود. ازآنجایی‌که خشخاش دارای مرفین است، پس درنتیجه قرص بوپرنورفین نیز دارای مقداری مرفین خواهد بود.

همان‌طور که گفته شد این قرص به هنگام ترک اعتیاد و معمولاً در ابتدای روند ترک توسط پزشک مجرب بر اساس فاکتورهای مختلفی با دوزی مشخص برای برخی افراد تجویز می‌شود. اگر استفاده از این داروی نیمه مخدر از چهارچوب‌های مشخص شده ازنظر دوز و مدت‌زمان استفاده بدون نظر پزشک تخطی کند، اعتیاد به ب 2 به وجود خواهد آمد. در پی رخ دادن چنین اتفاقی فرد باید دوره‌ای برای ترک قرص b2 سپری کند. برای ترک بوپرنورفین نیز به‌مانند سایر مخدرها بهترین راه مراجعه به مراکز معتبر ترک اعتیاد است.

کلینیک ترک اعتیاد پیام https://www.clinicpayam.com با دارا بودن کادری بسیار مجرب و محیطی مناسب خدمات مختلفی را درزمینه ترک اعتیاد به افراد مختلف ارائه می‌دهد. اگر شما یا شخصی از بین عزیزانتان درگیر مصرف مواد مختلفی نظیر پتیدین، کلونیدین، ال اس دی، کتامین، دیازپام و یا سایر قرص‌های آرام بخش، نیمه مخدر و مواد مخدر هستید، این کلینیک در ترک سوءمصرف این مواد به شما کمک شایانی خواهد کرد.

در کنار موارد گفته‌شده، این کلینیک در زمینه‌های مختلفی نظیر ارائه مراقبت‌های پس از ترک اعتیاد، رفتاردرمانی شناختی در درمان اعتیاد، خانواده‌درمانی، تست اعتیاد، خدمات روان‌پزشکی و خدمات روان‌شناسی ترک اعتیاد در حال فعالیت است. ارائه خدماتی گسترده با بهترین کیفیت در کنار محیطی آرام و مناسب برای افراد آسیب‌دیده کلینیک پیام را به یکی از بهترین مکان‌های ممکن برای مراجعه و بهره‌مندی از خدمات باکیفیت و تأثیرگذار تبدیل کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا