دسته‌بندی نشده

آیا خرما قند دارد ؟

آیا خرما قند دارد

هر روز خرما بخورید چون این میوه بی نظیر است.

آیا خرما قند دارد

*–* خرما برای افرادی که از یبوست رنج می برند مفید است.بهتر است یک شب در اب خیس کنید و بعد بخورید تا اثر خود را بیشتر بگذارد

*–*برای روده بسیار مناسب است و به سلامت روده ها کمک می کند .

*–*بخشی از رژیم غذایی سالم است . آنها از قند ، چربی ها، پروتئین ها و همچنین بسیاری از ویتامینهای ضروری تشکیل شده است یک کیلوگرم خرما شامل تقریبا به 3،000 کالری است . این کالری به تنهایی کافی برای دیدار با نیازهای روزانه بدن انسان هستند.

*–*خرما در حفظ قلب خود را در شرایط سالم بسیار مفید است . هنگامی که تمام شب را خیس و خرد در صبح و مصرف کنید ، از آنها به اثبات می شود بسیار سودمند برای قلب ضعیف است. و برای کمک به تقویت قلب ،سودمند است.

*–*خرما حتی برای افزایش استقامت جنسی در بدن انسان مفید است.

*–*خرما رسیده حاوی پتاسیم هستند. پتاسیم برای کنترل اسهال مفید است . به راحتی قابل هضم است ، که کمک می کند تا به مقابله با مشکلات اسهال.

*–*علاوه بر آن برای اعصاب و روان نیز بسیار مفید است و سبب ارامش اعصاب است .

*–*5 خرما در روز بخورید ، آن را یک منبع خوبی از آهن است.علاوه بر آن فسفر زیادی هم دارد که به ارامش و اسودگی اعصاب کمک می کند.

*–*خرما برای درمان سرطان شکم مفید هستند . آنها به عنوان تونیک مفید برای تمام گروه های سنی مفیداست. آنها به عنوان بهتر است به عنوان دارو کار می کنند ، و طبیعی هستند و هیچ گونه عوارض جانبی در بدن راایجاد نمی کند . به راحتی هضم می شود و برای تامین انرژی اضافی و مورد نیاز استفاده می شود .

البته کسانی که دارای بیمار ی قند هستند سعی کنند از این میوه زیاد استفاده نکنند چراکه برایشان مضر است .
در ضمن قبل از مصرف خرما بشویید واز تمییزی اش مطمئن شوید.

برگردان : مجله اینترنتی دلگرم

مترجم : نرگس زارعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا