دسته‌بندی نشده

آنر پد ۸: صفحه نمایش غول پیکر در ترکیب با پردازشگر اسنپ دراگون!

کمپانی آنر روز گذشته در رویدادی بزرگ از محصولات خود رونمایی کرد که یک تبلت جدید با نام آنر پد 8 نیز در بین این محصولات بود. این تبلت در واقع نسل جدیدی از مدل پد V7 که سال گذشته معرفی شد محسوب می‌شود که به همراه ویژگی‌هایی همچون یک صفحه نمایش غول پیکر 12 اینچی، یک چیپست Qualcomm، و قابلیت پشتیبانی از کیبورد جانبی عرضه خواهد شد.

تبلت آنر پد 8

آنر پد 8 به یک صفحه نمایش IPS LCD با وضوح تصویر 2000x 1200 پیکسل تجهیز شده است. این صفحه نمایش در درون یک قاب قرار گرفته که این قاب میزبانی از یک دوربین پنج مگاپیکسلی را نیز بر عهده خواهد داشت. هر چند در طراحی پشت این تبلت نیز به کارگیری از یک دوربین پنج مگاپیکسلی دیگر نیز به چشم می‌خورد. چیپست اسنپ دراگون 680 مورد استفاده در پد 8 به همراه 4، 6، یا 8 گیگابایت رام همراهی می‌شود.

تبلت آنر پد 8

با این حال هر سه آپشن رام این تبلت در تنها یک آپشن حافظه 128 گیگابایتی عرضه می‌شوند. اگرچه کمپانی آنر در رابطه با وجود درگاه مایکرو اس دی صحبتی نکرده اما تصور می‌شود که این تبلت بدون درگاه مایکرو اس دی تولید خواهد شد. آنر پد 8 یک تبلت چند منظوره محسوب می‌شود و رابط کاربری Magic UI 6.1 این تبلت از قابلیت تقسیم صفحه نمایش برای بیش از 6,000 اپلیکیشن نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تبلت آنر پد 8

از جمله دیگر قابلیت‌های نرم افزاری این تبلت می‌توان به پشتیبانی از ویجت‌ها، پنجره‌های شناور، و توانایی اتصال تبلت به اسمارت فون‌های منتخب کمپانی آنر اشاره کرد. آنر پد 8 از طراحی زیبا به همراه 6.9 میلی متر ضخامت و تنها 520 گرم وزن بهره می‌برد. همچنین در طراحی قسمت پایین این تبلت نیز از یک درگاه USB-C بهره گرفته شده که این درگاه به منظور شارژ باطری 7,250 میلی آمپری این تبلت با توان 22.5 وات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تبلت آنر پد 8

علاقه مندان به خرید آنر پد 8 می‌توانند از بین سه رنگ سفید، آبی، و سبز نعنایی انتخاب کنند. قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت از 1,499 یوان چین یا 220 دلار آغاز می‌شود، هر چند کسانیکه زود‌تر از سایرین برای خرید این تبلت اقدام کنند می‌توانند این مدل را با قیمت 1,399 یوان چین یا 207 دلاری خریداری کنند.
تهیه و ترجمه اختصاصی: اویس فرجاد / مجله دلگرم

بیشتر بخوانید:

آنر X۴۰i با پردازنده جدید و دوربین پنجاه مگاپیکسلی از راه رسید!

با تبلت هشت اینچی نوکیا T۱۰ آشنا شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا