دسته‌بندی نشده

آموزش نحوه استعلام سیم کارت از طریق کد های دستوری

کد استعلام سیم کارتهای به نام (همراه اول، ایرانسل و رایتل)

با چه کدی بفهمیم که سیمکارت به نام کیست؟ استعلام سیمکارتی که به نام‌مان است را چطور بگیریم؟ سیم کارت های به نام من کدامند؟ چگونه بفهمیم سیم کارت به نام کیست؟

اینها یکی از سوالات پر تکرار استعلام خطوط است. ما در این مطلب از مجله دلگرم به طور کامل به این سوال پاسخ می‌دهیم.

کد دستوری استعلام سیم کارت های به نام ایرانسل ( irancell )

روش استعلام سیم کارت های به نام ایرانسل ( irancell ) از طریق کد دستوری به این طریق این است . کلیه کاربران ایرانسل هم سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری می توانند با کد دستوری ستاره ۸۰ مربع ( # ۸۰ * ) نسبت به استعلام خطوط به نام خود اقدام کنند .

کد دستوری استعلام سیم کارت های به نام رایتل

روش استعلام سیم کارت های به نام رایتل از طریق کد دستوری به این طریق این است که کلیه کاربران ایرانسل هم سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری می توانند با کد دستوری ستاره ۲۱۱ مربع ( # ۲۱ * ) نسبت به استعلام خطوط به نام خود اقدام کنند .

زمان استعلام سیم کارتهای به نام (همراه اول، ایرانسل و رایتل)

تمامی روش های اعلامی برای استعلام سیم کارت هر 10 روز امکان مجدد درخواست را دارید . زمانی که 10 روز به پایان نرسیده نمی توانید استعلام بگیرید . زمانی که با هر یک از روش ها امتحان کردید و پیامک دریافت نکرده اید . می توانید به ایمیل mobilecount@cra.ir درخواست تان را بگویید .

با اطلاعات لازم کد رهگیری دریافت می کنید و تعداد سیم کارت برای شما پیامک می شود . مشترکین اپراتور های همراه اول و ایرانسل برای این که جلوگیری کنید از سلب امتیاز خط تلفن همراه خود سیم کارت های همراه اول کد ملی را به شماره (8980) و سیم کارت های ایرانسلی به شماره (272) پیامک دهید .

کد استعلام سیم کارتهای به نام (همراه اول، ایرانسل و رایتل)

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا