دسته‌بندی نشده

آموزش ساخت اکانت PSN در PS۴

همه چیز درمورد ساخت اکانت پلی استیشن

اولین و مهم ترین نکته برای ساخت اکانت پلی استیشن این مورد است: کشور گیفت کارت و کشور اکانت ps شما باید یکسان باشد.

برای ساخت اکانت پلی استیشن، ریجن (region) دستگاه PS4 یا PS3 شما مهم نمی باشد. برای استفاده از خدمات سایت playstation و دانلود و یا خرید بازی ها و آنلاین بازی کردن با تمام پلیرها و بازیکن های دنیا نیاز است که شما اکانتی در این سایت بسازید.

بعد از آن می توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن و یا خرید پلی استیشن پلاس از امکانات سایت پلی استیشن استفاده کنید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن

ساخت اکانت پلی استیشن پلاس psn از طریق سایت playstation.com صورت می گیرید.

بعد از اطمینان از آی پی خود، وارد این سایت شوید. از آن جایی که گیفت کارتی برای کشور ایران در نظر گرفته نشده است ملزم هستیم از کشوری استفاده کنیم که دارای گیفت کارت باشد.

به همین منظور آی پی خود را هم با اکانت و گیفت کارت یکسان کنید بعد از این که وارد صفحه ی اصلی سایت پی اس ان شدید طبق تصویر بر روی گزینه ی Sign in کلیک کنید.

اگر از قبل دارای اکانت پلی استیشن 4 Account هستید که کادر نام کاربری و پسورد را کامل نموده و بر روی گزینه Sing in کلیک کنید. اگر اکانت پلی استیشن پلاس ندارید بر روی گزینه ی Create New Account کلیک نمایید.

در صفحه باز شده، روی دکمه استارت کلیک کنید. در صفحه ثبت نام پلی استیشن ایمیل و پسورد در نظر گرفته شده برای ساخت اکانت پی اس ان را وارد نموده و در کادر اخر مجدد پسورد را وارد کنید.

یکی از اصلی ترین و مهم ترین قسمت ساخت اکانت پلی استیشن psn اضافه کردن آدرس است. حتما به این نکته توجه داشته باشید که در آینده نمی توان کشور اکانت را تغییر داد.

پس ابتدا اطمینان حاصل کنید که می خواهید اکانت خود را بر روی چه کشوری بسازید. (معمولا کاربرها ایالات متحده امریکا را انتخاب می نمایند.) در ابتدایی ترین کادر کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس زبان مورد نظر و در اخر سال/ روز/ ماه تولد را وارد نمایید.

در صورتی که سن شما کمتر از ۱۸ سال می باشد به شما اجازه داده نمی شود که از تمامی بازی های سایت استفاده نمایید، پس می توانید جهت استفاده از تمامی بازی های پلی استیشن و استفاده از پلی استیشن پلاس و بازی آنلاین سن خود را بالاتر ثبت نمایید.

دومین مرحله از انتخاب آدرس برای پلی استیشن بر می گردد به وارد کردن شهر و ایالت و زیب کد / پستال کد / یا همان کد پستی. اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. توجه کنید که آدرس منتخب باید واقعی و صحیح باشد.

برای برداشتن آدرس می توانید به گوگل مپ مراجعه کنید.

بر روی گزینه ی Im not robot کلیک کرده و بعد هم Continue را بزنید. حال اطلاعات شما وارد شده و برای ثبت نهایی بر روی گزینه ی Agree and Create Account کلیک کنید.

آخرین مرحله ی آموزش ساخت اکانت پلی استیشن psn و وریفای ایمیل شما صورت می گیرد. کد ارسالی به ایمیل شما توسط تیم پشتیبانی play station را در کادر وارد کنید.

حال شما می توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن از سایت giftcard.ir با هزینه ی دلخواه و شارژ اکانت پلی استیشن خود و یا ردیم گیفت کارت در اکانت پلی استیشن پلاس، از تمامی امکانات کنسول پلی استیشن استفاده نمایید.

تا این مرحله اکانت شما ساخته شده است و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

آموزش ساخت اکانت PSN در PS4 در آپدیت جدید سونی

در ابتدا باید بگوییم که برای شروع ساخت یک اکانت جدید در PSN چند روش وجود دارد که ما پیشنهاد می کنیم ابتدا کلید PS روی دسته کنسول را فشار داده و نگهدارید سپس در صفحه ای که باز می شود از گزینه POWER قسمت Switch User را انتخاب کنید. در این صفحه، قسمت New User را انتخاب می کنیم.

برای ساخت اکانت جدید گزینه Create User را انتخاب می کنیم (اگر قبلا اکانت را ساختید و فقط می خواهید آن را به PSN متصل کنید اموزش را کامل بخوانید تا متوجه بشوید)

در اینجا سونی قوانین را توضیح می دهد، Accept کنید. Next را انتخاب کنید. گزینه New to PlayStaition Network? Create an Account را انتخاب کنید.

گرینه Sign Up Now را انتخاب کنید، بسته به سرعت اینترنت شما این مرحله ممکن است کمی طولانی شود.

پیشنهاد می کنیم در این قسمت کشور رو حتما United States انتخاب کنید. Language هم روی English باشه و Date Of Birth هم تاریخ تولید هست که باید وارد کنید، دقت کنید از تاریخ تولد واقعی خود یا تاریخی که فراموش نمی کنید استفاده کنید

چرا که در صورت فراموشی کلمه عبور اکانت خود و نیاز به بازیابی آن، سونی این تاریخ را از شما سوال خواهد کرد همچنین از تاریخی که در اینجا مشخص می کنید باید 18 سال گذشته باشد، در نهایت گزینه Next بزنید.

نکته مهم: دوستان ریجن کنسول شما هیچ اهمیتی در عملیات ساخت اکانت ندارد و شما در اینجا هر کشوری که دوست داشته باشید می توانید انتخاب کنید البته همچنان توصیه ما انتخاب کشور آمریکا می باشد حالا کنسول شما از هر ریجنی که باشد.

در این صفحه در قسمت Postal Code عدد 32118 را وارد کنید، مشاهده می کنید که وقتی گزینه بعدی یعنی City را انتخاب می کنید همه گزینه ها به شکل خودکار تنظیم می شوند و نیازی به وارد کردن آن ها نیست. پس Next را انتخاب کرده و به صفحه بعد بروید.

در کادر اول یک ایمیل معتبر که به آن دسترسی دارید را وارد کنید و در قسمت Password باید یک کلمه عبور وارد کنید و در قسمت Confirm Password باید همان کلمه عبور را دوباره وارد کنید. پیشنهاد می کنیم از یک کلمه عبور قوی با ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و علامت ها استفاده کنید.

تیک گزینه های پایین را برداشته و Next را انتخاب کنید. در قسمت Online ID شما باید یک شناسه برای خودتون انتخاب کنید. دوستان و مشترکین دیگر در psn network شما رو با این ID شناسایی خواهند کرد.

شناسه نباید قبلا استفاده شده باشد و یا تکراری باشد. در قسمت First Name هم نام کوچکتون و در قسمت Last Name هم فامیلی خودتون رو وارد کنید و Next را انتخاب کنید. در سه صفحه بعدی Confirm را انتخاب کنید.

با قوانین جدید آشنا شوید و Accept را انتخاب کنید. در اینجا سونی ایمیلی برای تایید به آدرس ایمیلی که وارد کرده اید می فرستد شما باید ابتدا توسط رایانه یا هر وسیله دیگری مانند موبایلتان وارد ایمیل خود شده و روی گزینه Verify Now کلیک کنید، سپس در این صفحه Already Verified را انتخاب کنید.

گزینه Continue را انتخاب کنید. در سه صفحه بعدی گزینه Do This Later را انتخاب کنید . Next را انتخاب کرده و به مرحله بعد بروید. در اینجا باید Skip را انتخاب کنید. OK را انتخاب کنید. کار تمام است، psn به شما خوش آمد می گوید.

بیشتر بخوانید:

گیفت کارت چیست و چگونه میتوان از آن استفاده کرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا