دسته‌بندی نشده

آموزش جامع گرفتن فال حافظ

چگونه فال حافظ بگیریم , را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

چگونه فال حافظ بگیریم

چگونه فال حافظ بگیریم؟

حتما طریقه گرفتن فال حافظ از دیوان او را می دانید و شاید از افرادی هستید که گاهی که دلتان می گیرد تفعلی می زنید. برای بعضی افراد نیز دیوان حافظ حکم رفیق گرمابه و گلستان شان را دارد و همیشه یک دیوان کوچک به همراه دارند.

برخی افراد را نیز از فرط علاقه به حافظ می توان مجموعه دار انواع دیوان حافظ در شکل و اندازه های مختلف دانست. به هر حال این چگونه یک بار دیگر طریقه گرفتن فال حافظ را برایتان می گوید.

چگونه فال حافظ بگیریم

برای گرفتن فال حافظ با دیوان او، اول باید یک دیوان حافظ تهیه کنید یا هدیه بگیرید!

چگونه فال حافظ بگیریم

برخی از کتب غزلیات حافظ اصلا برای گرفتن فال حافظ چاپ شده اند و در هر صفحه از کتاب غزلی چاپ شده و در ابتدای کتاب جدولی از اعداد که مربوط به شماره غزلی از کتاب است درج شده است؛ که شما می توانید با چشمان بسته یکی از اعداد را انتخاب کرده و غزل مربوط به آن عدد غزل فال شماست.

چگونه فال حافظ بگیریم

پیش از گرفتن فال حافظ بنابر اعتقادات دینی فاتحه ای نثار روح لسان غیب می کنیم. سپس نیت کرده و صفحه ای از دیوان را به تصادف می گشاییم. معمولا غزلی که ابتدای آن در صفحه سمت راست کتاب واقع شده باشد را به عنوان غزل فال در نظر می گیرند؛ مگر اینکه شما قاعده دیگری در نظر بگیرید.

چگونه فال حافظ بگیریم

معمولا یک غزل یا غزل هفتم بعد از غزل فال را شاهد فال حافظ در نظر می گیرند. که نظر خود حافظ و یا تاییدی بر فال محسوب می شود.

چگونه فال حافظ بگیریم

راه دیگر گرفتن فال حافظ در این روزها که به اینترنت دسترسی دارید این است که با یک جستجوی ساده و چند کلیک فال حافظ بگیرید. سایت های زیادی به شما کمک می کنند که تفعلی به غزلیات حافظ بزنید و فال حافظ بگیرید

اپلیکیشن های گوشی های اندرویدی هم که گرفتن فال حافظ در هر لحظه که اراده کنید ممکن می کنند؛ فقط کافی است یکی از آنها را روی تلفن همراه تان نصب کنید.

چگونه فال حافظ بگیریم

تشخیص و پذیرفتن خوب و بد از محتوای غزل، بستگی به وضعیت روحی، عاطفی و باور صاحب فال دارد. در هر صورت در هر غزل حافظ بیتی وجود دارد که صاحب فال آن را مناسب آرزو و نیت خود می یابد و همان را به عنوان وصف الحال و جواب حافظ می پذیرد و به آرامش خاطر دست می یابد.

چگونه فال حافظ بگیریم

روش ساده و عامیانه تر :

نیت کننده معمولاً در هنگام تفأل از دیوان حافظ، او را به عزیزترین کسانش یعنی به خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم می دهد.

این قسم معمولاً به این شکل ادا می شود:

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.

ضمن اینکه باید قبلش برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

نکات و هشدارها
گرفتن بیش از 3 بار فال حافظ، در یک زمان برای یک نفر، بی احترامی به حافظ تلقی می شود.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا