دسته‌بندی نشده

آشنا شوید با مکان های دیدنی شهر دالیان چین

مکان های گردشگری شهر دالیان چین

دالیان چین یک شهر بندری است، معماری دالیان که توسط روسها در دهه ۱۸۵۰ کشف شد، هنوز اندکی از تأثیر خود را حفظ کرده است. دالیان چین منظره پانورامایی فوق‌العاده‌ای از آب‌های دریای زرد به گردشگران ارائه می‌کند.

در ادامه به معرفی برخی از جاذبه های توریستی این شهر میپردازیم.

جاده بینهای برای عکس گرفتن بسیار مناسب است زیرا این مسیر طولانی مناظر زیبای متنوعی را ارائه می‌کند و هر کیلومتری را که سفر می‌کنید تغییر می‌دهد. دریای آزاد، غارهای زیبا، شاخ و برگ‌های فراوان، جاده‌های آسفالت‌شده و آسیاب‌های بادی قدیمی با پس‌زمینه دریا، مکان‌های خوبی برای توقف هستند. اگر می‌توانید ماشینی کرایه کنید و کل مسیر را رانندگی کنید تا دالیان را تماشا کنید که زیبایی‌اش را آشکار می‌کند.

در دهه ۱۸۹۰، روس‌ها امپراتوری کوچک خود را در دالیان ایجاد کردند و شگفتی‌های معماری زیادی ایجاد کردند که مطمئنا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. معماری این ساختمانها به حدی شما را گیج میکنند که با خود میپرسید آیا به روسیه سفر کرده اید یا نه!

همه چیز از اجناس فروخته شده در خیابانها، سقف های شیبدار و کاشی کاری شده، پنجره ها و گلدسته ها روسیه را فریاد میزند. میادین باشکوه شهر و حتی رنگ ساختمان ها حفظ شده اند تا آن را تا حد امکان به صورت روسی حفظ کنند. وقتی آنجا هستید، ببینید آیا میتوانید ساختمان های قدیمی را از ساختمان های تازه ساخته شده تشخیص دهید یا خیر.

 شهر دالیان چین

درست در کنار ساحل، دالیان صدف‌های شگفت‌انگیزی ارائه می‌کند که با قیمتی معادل ۱ دلار در هر پاپ سرو می‌شوند! در این ضیافت غذاهای دریایی که بهترین سرو را در ساحل سنگریزه طلایی و مناظر باورنکردنی دارد، لذت ببرید.

دالیان همچنین با میگوهای سرخ شده خوشمزه، ماهی بخارپز، گوش ماهی و ماهی آبلیان خود را به عنوان پایتخت غذاهای دریایی شمال شرقی چین نشان میدهد. یک غذای معروف دیگر که اینجا سرو میشود جلبک دریایی است که خشک و جوشانده شده و با گیاهان مخلوط میشود. خوبی دالیان این است که میتواند همه چیز را از غذاهای خیابانی گرفته تا یک تجربه ناهار خوری مجلل فراهم کند.

  • باغ وحش جنگل دالیان

یکی از بهترین دلایل برای بازدید از باغ وحش جنگل دالیان، غرفه پاندا است. برخی از بهترین ویدیوهای پاندای بازیگوش در اینترنت در اینجا گرفته شده اند و تصور کنید که این موجودات نوازشگر سیاه و سفید پشمالو را تماشا کنید که در تمام طول روز بازی و شیطنت میکنند! جدا از پانداها، شیرها، خرسها، گورخرها، ببرها و انواع پرندگان در باغوحش شما را برای تمام روز مشغول نگه میدارند.

مکان های دیدنی دالیان چین

یکی دیگر از نقاطی که دالیان میتواند شما را شگفت‌ زده کند، پارک لیبر یک زمین سرسبز است که مملو از فضای سبز، حوضچه ها، رایحه گلهای منحصر به فرد، مردم شاد در همه جا و هزاران فعالیت برای انجام دادن است. بازدیدکنندگان پیشنهاد می‌کنند که اگر در فصل بهار از آن بازدید می‌کنید، حواس بویایی خود را متمرکز کنید، زیرا این پارک مملو از رایحه‌های گلها است. جدای از آن، در این پارک مجسمه فوتبال نمادین و همچنین چرخ فلکها، مکانهایی برای غذا خوردن و بسیاری از فعالیت های سرگرم کننده نیز وجود دارد!

منبع : سلام نو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا