دسته‌بندی نشده

آشنا شوید با شهربازی بتو کاررو ورلد برزیل ، تجربه هیجانی متفاوت !

شهربازی بتو کاررو ورلد و آشنایی با بخش های مختلف آن

مساحت این مجموعه ۵ هکتار بوده و یکی از بزرگ ترین شهربازی ها در دنیا به شمار می آید. محیط رنگارنگ و در عین حال جذاب این مجموعه موجب شده تا گردشگران حتی برای تماشا هم به این ناحیه بروند. این پارک دارای امتیازهای زیادی از جمله رستوران و بوفه است.

شهربازی بتو کاررو برزیل

این مجموعه برای گردشگران زیادی سرگرم کننده خواهد بود. امنیت این مجموعه نیز بسیار بالا است که یکی دیگر از مهم ترین امتیازات آن برای علاقه مندان به شمار می آید. شما در این پارک می توانید از ترن هوایی که تجربه ای لذت بخش است هم استفاده کنید. این پارک امروزه از مهم ترین مکان های دیدنی برزیل به شمار می آید.

ویژگی های پارک:

پارک زیبای بتو کاررو یکی از بزرگ ترین مجموعه پارک های برزیل در آمریکای جنوبی بوده که شاهد زیبایی های زیادی از آن هستید. این پارک با وجود اینکه در یکی از مناطق پنهان برزیل قرار گرفته است از دید گردشگران پنهان نمانده و طرفداران زیادی دارد.

شهربازی بتو کاررو

امکانات بتو کاررو ورلد

این پارک تفریحی برای عموم بوده و بازدید از آن برای همه افراد آزاد می باشد. شما برای استفاده از امکانات تفریحی این مجموعه مانند هر شهربازی دیگری باید بلیط تهیه کنید. این پارک یک مجموعه سرگرم کننده با انواعی از بازی ها مانند ترن هوایی بوده که شما امکان استفاده از آن ها را خواهید داشت.

زمین بازی نیز یکی دیگر از امتیازان این مجموعه به شمار می آید. شما در این زمین بازی می توانید انواعی از ورزش های گروهی و خانوادگی را داشته باشید. این زمین ها نیز از امکانات مناسبی برخوردار هستند.

شهربازی بتو کاررو کجاست ؟

بخش های مختلف پارک:

همانطور که اشاره شد، شهربازی بتو کاررو ورلد یک مجموعه بزرگ موضوعی است. در هر یک از بخش های این پارک می توانید با موضوعات مختلفی آشنا شوید که اغلب آن ها حول وحشی گری های غرب هستند. هر یک از این بخش ها به نوعی بیان کننده داستان های ویژه ای خواهند بود.

عکس شهربازی بتو کاررو

سرگرمی های این ناحیه برای کودکان نیز بسیار جالب می باشد. اغلب کودکان و نوجوانانی که به این پارک می روند از تجربیات خود راضی هستند. این پارک امکانات مهم دیگری نیز دارد که شما از ان ها استفاده می کنید.

منبع : تایم مدیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا