دسته‌بندی نشده

آشنا شوید با سواحل کاستا دل سول در کشور زیبای اسپانیا

سواحل کاستا دل سول در اسپانیا را بشناسید

سواحل کاستا دل سول اسپانیا یک مقصد تعطیلات مشهور است که هر ساله میلیون ها توریست بین المللی را به خود اختصاص می دهد. جای تعجب نیست که قسمت جنوبی اسپانیا از محبوبیت بالایی برخوردار است ، زیرا ترجمه تحت اللفظی نام ساحل ، “کتاب خورشید” است.
با بیش از 325 روز آفتابی در سال ، کوستا دل سول یک مقصد عالی در تمام طول سال است.به غیر از غذاهای خوشمزه مردم اسپانیایی و فرهنگ غنی ، دلیل دیگری وجود دارد که چرا Costa del Sol در بین مسافران در سراسر جهان بسیار محبوب است: سواحل زیبا و دریای مدیترانه. با داشتن بیش از 125 سواحل در یک خط ساحلی که بیش از 161 کیلومتر طول دارد ، انتخاب یک مقصد مناسب برای تعطیلات خود در تور اسپانیا می تواند چالش برانگیز باشد.

ساحل لا کاریهوئلا (La Carihuela)

این ساحل در روستای بسیار زیبا و کوچکی در نوار سواحل کاستا دل سول واقع شده است که با داشتن مغازه ها، رستوران ها و کافه های زیاد متمایز از بقیه سواحل است. شما در این رستوران ها میتوانید از ماهی های معمولی سرخ شده و انواع غذاهای سنتی لذت ببرید. این منطقه دارای نخلستان ها و چمن های طبیعی بوده که مکان لذتبخشی را برای شما به وجود می آورد که میتوانید در تابستان در زیر سایه آنها لحظات رویایی را داشته باشید. البته شب های سرزنده و پر هیاهو این ساحل را از دست ندهید. همچنین در تابستان ها نمایش های مختلفی برپا می شود که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

سواحل کاستا دل سول

ساحل ال باجوندیلو (El Bajondillo)

کاستا دل سول تعدادی از زیباترین سواحل اسپانیا را در خود جای داده است که از میان آن ها ساحل ال باجوندیلو (El Bajondillo) یکی از زیباترین هاست. ساحلی با شن های صاف و نرم که در طول خط ساحلی آن کافه ها و رستوران های زیادی به چشم می خورد. خاص ترین غذایی که در این جا می توانید سفارش دهید، pesca’to نام دارد که در واقع نوعی ماهی سرخ شده ی کوچک است و در اکثر رستوران های ساحلی آن سرو می شود.

ساحل پورتو بانوس (Puerto Banus)

این ساحل به دلیل آنکه به مغازه ها و رستوران ها بسیار نزدیک می باشد کمی شلوغ است. اما باید به شما بگوییم که وجود قایق های گران قیمت در این ساحل،آنجا را تبدیل به جایی بسیار زیبا کرده است.اگر علاقه مند هستید که خوشگذرانی و تفریحی مانند افراد مشهور داشته باشید، این ساحل را از دست ندهید.
ساحل پورتوبانوس مکانی برای شب نشینی ها و شب بیداری های شبانه است که نمی گذارد تا طلوع خورشید گذر زمان را حس کنید. ساحل از خدمات بسیار خوبی برخوردار است که شما میتوانید از تمامی این خدمات استفاده کنید و خاطرات خوشی را در تور اسپانیا برای خودتان رقم بزنید.

ساحل لا فونتانیلا (La Fontanilla)

فونتانیلا La Fontanilla ساحل خوب بعدی کاستا دل سول است، ساحلی با شن های سیاه رنگ که اگر چه از ال باجوندیلو کوچکتر است اما یک خوبی بزرگ دارد و آن هم این است که در فصل های پر گردشگر سال، مملو از جمعیت نمی شود.

ساحل پلایا دل کانوئلا (Playa del Canuelo)

آبهای شفاف و کریستالی مانند این ساحل مکانی مناسب برای غواصی است. دسترسی به این ساحل آسان نیست و همین سختی باعث آرام و خلوت بودن آن نسبت به دیگر سواحل شده است. البته هر مزیتی یک بدی هم دارد و آن این است که به دلیل همین دسترسی سخت تجهیزات و خدمات آن کم است وحتی بهتر است همراه خود غذا داشته باشید.
چرا که این ساحل تنها 2 رستوران دارد که بسیار غذاهای گران قیمتی دارند. پلایا دل کانوئلا ساجل یک روستا است که در طبیعت بکر و دست نحورده محاصره شده است و آن را به ساحلی مخفی با آب و هوایی عالی تبدیل کرده است .

آشنا شوید با سواحل کاستا دل سول

ساحل نریا (Nerja)

اگر به دنبال یک جای کوچک و یک ساحل پر هیاهو و شهری آرام و کوچک می گردید که پر از جاذبه ی طبیعی زیبا باشد دیگر دنبالش نگردید چون همین جاست! شهری ساحلی و کوچک که به طرز عجیبی سرشار از جذابیت های مختلف و متنوع شده است. می توانید در زیر آفتاب گرم و مطبوع نریا در کنار دریا لم بدهید و استراحت کنید، شاید هم دوست داشته باشید کمی در خیابان های نریا قدم بزنید و در یکی از رستوران های فوق العاده ی آن غذا بخورید.

ساحل ماربلا (Marbella)

ماربلا جایی است که خیلی از توریست هایی که به جنوب اسپانیا و به کاستا دل سول سفر می کنند، آن را به خاطر سواحلش انتخاب می کنند اما وقتی به نریا بروید می بینید که حتی بیشتر از سواحل، جو و اتمسفر آن است که فریبنده است.
ماربلا یکی از آن مناطق اسپانیا است که واقعا باید دیده شود، البته که در آن می توانید جاذبه های تاریخی زیاد دیگری هم پیدا کنید. خانه های این شهر دلنشین و بالکن های آن ها در خیابان و پر از گل است و در کل این شهر بیشتر به یک تابلوی نقاشی شباهت دارد. این شهر همچنین هتل های ساحلی خوبی هم وجود دارد که قیمت های به نسبت مناسبی دارند و بنابراین لازم نیست خیلی نگران هزینه ها باشید.

عکس از سواحل کاستا دل سول

ساحل ال کریستو (El Cristo)

ال کریستو ساحل مورد علاقه اسپانیایی ها می باشد که در منطقه استپونا واقع شده است. این ساحل در قسمت غرب اسپانیا است و به دلیل آنکه بسیاری از خانواده ها با فرزندانشان در این ساحل تفریح میکنند، ال کریستو را به ساحل مورد علاقه خانواده ها تبدیل کرده است.غذای سنتی ال کریستو ساردین است که با آتش کباب میشود که پیشنهاد میکنیم حتما از آن امتحان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا