دسته‌بندی نشده

آشنایی با مرکز خرید چمدان در تهران

خیابان منوچهری، بورس کیف و چمدان تهران

بستن کوله بار یکی از شیرین ترین و تلخ ترین بخش های سفر است. شیرین از این نظر که بستن ساک نشانه نهایی شدن برنامه سفر است و سخت از این نظر که باید از عزیزانتان خداحافظی کنید و شاید برای مدتی آنها را نبینید…

اما بستن ساک از جنبه دیگری هم می تواند سخت و تلخ یا شیرین و آسان باشد! اگر چمدان خوب و جاداری داشته باشید، به راحتی وسایل را در آن جا داده و کوله را زود مهیا می کنید.

اما اگر چمدان به هر دلیل مناسب نباشد. برای آماده کردن کوله بار سفر دچار زحمت خواهید شد. پس چمدان شخصیت مهمی است!

فروشگاه فروش چمدان در سطح شهر کم نیست اما همیشه برای خرید هر وسیله ای، بورسی وجود دارد؛ یعنی مکانی که از نظر قیمت و فرصت انتخاب، گزینه های بسیاری پیش رو دارید و راحت می توانید کالای مورد نظر را انتخاب کنید.

بورس کیف و چمدان تهران، خیابان منوچهری است. اگر هنوز چمدان مناسبی برای سفر انتخاب نکرده. یا قصد خرید کیف خوب و بادوامی را دارید، با ما در منوچهری تهران قدم بزنید. حتما چمدان و کوله باب طبع تان را پیدا خواهید کرد.

رابط بین سعدی و فردوسی

مرکز خرید چمدان در تهران

خیابان «منوچهری» تهران که هنوز هم رنگ و بوی خیابان قدیمی و سنتی را دارد؛ حد فاصل خیابان سعدی و فردوسی است.

در واقع این خیابان نه چندان طولانی، خیابان سعدی، فردوسی و لاله زار را به هم متصل و البته از سمت سعدی این خیابان ادامه پیدا می کند.

برای رفتن به خیابان منوچهری می توانید با مترو به میدان امام خمینی (ره) یعنی همان توپخانه سابق رفته و از آنجا به ابتدای خیابان فردوسی بروید و با تاکسی هایی که به سمت شمال می روند، همسفر شده و به بورس کیف و چمدان تهران یعنی خیابان منوچهری برسید.

راه دیگر رفتن به منوچهری این است که به تقاطع خیابان سعدی و خیابان جمهوری بروید. که این تقاطع همان چهارراه مخبرالدوله است.

از آنجا می توانید با اتوبوس هایی که به سمت شمال می روند همسفر شده و یک ایستگاه بالاتر سر منوچهری پیاده شوید. هر چند این مسیر نه چندان طولانی را پیاده هم می توان طی کرد.

از کوچک ترین تا بزرگ ترین چمدان

اگر از سمت فردوسی وارد خیابان منوچهری شده اید، باید مغازه های عتیقه فروشی و لوازم آرایشی را پشت سر بگذارید تا به مغازه های فروش چمدان برسید.

فقط با یک نگاه به چند مغازه ابتدایی، دستگیرتان می شود که همه چمدان ها با طرح و رنگ های مختلف در سه سایز چیده شده اند اما نگران نباشید چون اینجا عمده فروشی نیست و مجبور نیستید که هر سه سایز چمدان را بخرید.

بعضی از ست های سه تایی چمدان ها همراه شان ساک کوچک دستی هم دارند. این انواع کامل تر هستند.

اگر ست کامل را بخرید، تخفیف خوبی می گیرید. بنابراین اگر احساس می کنید بالاخره روزی به هر یک از اندازه های چمدان احتیاج پیدا می کنید، بهتر است همین امروز ست کامل را بخرید. مخصوصا اگر برای جهیزیه تان چمدان می خرید، خریدن ست کامل به نفع شماست.

مرکز خرید چمدان در تهران

شناسایی انواع مرغوب چمدان

با کف دست روی بدنه چمدان فشار بیاورید. هر قدر انعطاف پذیری و امکان تورفتگی آن بیشتر باشد، یعنی جنس نامرغوب است. احتمال شکستن بدنه آن در قسمت بار زیاد است. بنابراین اگر چمدان برزنتی خوب تهیه کنید بهتر از خرید انواع نامرغوب فایبرگلاس است.

نکته مهم :

بعضی از چمدان های برزنتی، جنس بدنه شان فایبرگلاس بوده و روکش آنها برزنتی است. حتی ممکن است این نوع از برزنتی ها از انواع فایبرگلاس با کیفیت پایین هم گران تر باشند.

نوعی چمدان برزنتی و فایبرگلاس هم وجود دارد که جنس زیر آن کاملا فایبرگلاس است و در رویی آن برزنتی است. انتخاب بستگی به سلیقه و هزینه شما دارد.

درباره تفاوت دقیق تر بدانید: تفاوت این مدل با نوع اول در این است که در نوع اول روکش برزنتی روی کار فایبر گلاس قرار دارد .

اما در نوع دوم بدنه اصلی چمدان که وسایل در آن قرار می گیرد، کاملا فایبر گلاس بوده و روکش ندارد و قسمت رویی چمدان و در حقیقت همان در چمدان از نوع برزنتی است .

در این نوع چمدان ها تلفیق برزنت و چمدان را به چشم می توان دید اما در نوع اول روکش برزنتی روی بدنه فایبر گلاس است.

بورس مشیرخلوت را هم ببینید

یکی دیگر از بازارهای کیف فروشی تهران بازار مشیرخلوت است. این بازار در محدوده بازار تهران قرار داشته و برای رسیدن به آنجا باید به بازار تهران رفته و پس از عبور ازمسجد امام و بین.الحرمین به آنجا برسید. برای خرید کیف و چمدان به طبقات بالاتر مشیر خلوت نروید. بورس چمدان در زیرزمین آن است.

در این بازار بسیاری از مغازه ها عمده فروش هستند و تک فروشی ندارند. اما اگر به همراه چند نفر از اعضای خانواده تان سفارش را به یک نفر بسپارید و عمده ای کیف مورد نظرتان را بخرید، شاید قیمت برای شما به یک سوم هم کاهش پیدا کند.

با نزدیک شدن به فصل مدرسه ها، خرید از این بازار به شکلی که گفته شد، به نفع شماست. البته ناامید نشوید؛ بازار را خوب بگردید. مغازه های تک فروش هم در بازار پیدا خواهید کرد که قیمت آنها از مغازه های بیرون از بازار مناسب تر است.

در مورد تهیه چمدان هم بد نیست به اینجا سری بزنید. مغازه هایی که تک فروشی چمدان دارند از مغازه های کیف فروشی بیشتر هستند.

علاوه بر کیف های متنوع مجلسی، اسپرت و ورزشی، در این بازارچه کیف پول های رنگارنگ با قیمت مناسب هم پیدا خواهید کرد.

separator line

بیشتر بخوانید :

لیست قیمت انواع ساک و چمدان در بازار

روش چیدن چمدان برای رفتن به سفر

این طوری چمدان جمع کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا