دسته‌بندی نشده

آشنایی با فواید مکمل اکستریم اسپید شات الیمپ

مزایای مصرف مکمل اکستریم اسپید شات الیمپ

اکستریم اسپید شات الیمپ یک فراورده انرژی زای جدید با فرمولاسیون ویژه است.ترکیبات اکستریم اسپید شات به گونه ای انتخاب شده اند که هم زمان هم مکمل می باشند و هم تاثیر گذاری یکدیگر را تشدید می کنند. این محصول تاثیر بی نظیر خود را مدیون ابر دوز منحصر به فرد (۳۰۷۵ میلی گرم) از ترکیبات انرژی زایی است که به دقت انتخاب شده اند و در ترکیب با هم یک ماتریس انرژی فوق العاده ای را به وجود آورده اند.

در تولید این محصول از متد جدید Liquid Technology به منظور افزایش حداکثری تاثیر گذاری و نیز نرخ جذب ترکیبات به کار برده شده در آن، استفاده شده است. این محصول استثنایی در آمپول های ۲۵ میلی لیتری بسته بندی شده است که امکان استفاده سریع و آسان آن را در هر مکان و در هر زمان فراهم می سازد.

این محصول یک مکمل غذایی در فرم مایع است که حاوی کافئین، عصاره گوارانا و سایر ویتامین ها می باشد. ترکیبی که دقیقا به نیاز ماهیچه ها برای عملکرد بهتر پاسخ می دهد و به طور ویژه مورد مصرف ورزشکاران است.

ویژگیهای مکمل اکستریم اسپید شات الیمپ

  • تشدید در تولید و رها سازی کنترل شده انرژی
  • سرعت بخشی به سوخت و ساز
  • مانع از خستگی
  • موثر در عملکرد سیستم بینایی
  • موثر در عملکرد سیستم عصبی
  • موثر در عملکرد سیستم قلبی – عروقی
  • افزایش مقاومت بدن

کپسول انرژی زا

مزایای مصرف مکمل اکستریم اسپید شات الیمپ

کلیه اجزاء اکستریم اسپید شات الیمپ به گونه ای انتخاب شده اند که به صورت متقابل اثر یکدیگر را تکمیل و تشدید می کنند (هماهنگی مطلق). ترکیب منحصربه فرد شبکه انرژی فرآیند تولید و رها سازی کنترل شده انرژی در بدن را در موارد کمبود نیرو به حداکثر می رساند.

کافئین – کل بیشترین میزان شناخته شده محرک به مقدار 200میلی گرم در هــر آمپول می باشد. ایـن مقـدار 25 برابر مقدار تمرکز یافته بیشتر از نوشابههای نیروزای عادی و 5 برابر نوشابه-های سری «شات» می باشد. به علاوه، نسبت دقیق کافئین در حالت بلورین در میزان 25 میلی گرم و معادل طبیعی آن با دوز 1750 میلی گرم عصاره تخم گوارنا می باشد که تا 175 میلی گرم کافئین خالص برای یک دوره رها سازی طولانی عرضه می دارد.

کافئین موجود در تخم گوارنا تحریک ملایم بدن را تا حتی 5 ساعت به دنبال دارد. ترکیب بهینه دو منبع کافئین تداوم کاربری منابع انرژی بدن را فقط چند ثانیه پس از مصرف در پی دارد و سریعترین و طولانیترین محرک می باشد. براساس نحوه عملکرد کافئین، سوخت و ساز تسریع شده، خستگی از میان میرود و تمرکز بیشتر می شود. تحریک زیاد ناشی از کافئین می تواند سوخت و ساز عضلانی و کاتابولیزم عضله و پروتئین آن را افزایش داده و کیفیت عضله را کاهش دهد.

بنابراین اکستریم اسپید شات با 1000میلی گرم تاورین غنی شده که با کاستن تولید سروتونین همزمان مانع کاتابولیسم پروتئین های سیستم می شود. سوخت و ساز کربو هیدرات ها را از طریق افزایش مقدار جذب آنها توسط کار سنگین سلول های مغز و عضلات بهبود می بخشد . این عمل کاربرد و جذب اجزا ءانرژی را در اکستریم اسپید شات افزایش می دهد .تاورین همچنین دارای اثر مثبت روی عملکرد جگر و اعضاء بینائی و سیستم عصبی و قلبی – عروقی می باشد.

افزودن گلوکورونولاکتون به حفظ انرژی تبادلات بدن در حداکثر سطح ممکن حتی در زمان کمبود مونوساکارید خون کمک می کند. این ترکیب، مقدمه ساز ریبوز است و تأمین زیرساختهای لازم برای سنتز ATP، حامل اصلی انرژی در بدن را تضمین می نماید. گلوکورونولاکتون ظرفیت اکسیژن خون را افزایش داده و اسید کربوکسی لیک را مهار می کند که در حالت کمبود گلوکز می تواند برای تبادلات انرژی در بالاترین سطح ممکن مورد بهره برداری قرار گیرد.

گلوکونورولاکتون با حمل محصولات زاید تبادلات انرژی که به میزان زیاد توسط سلول طی تمرین درازمدت تولید می شود، در سمزدایی بدن مشارکت می کند. این عملکرد تحت حمایت ویتامین ث موجود در فرمول است که در اثر آنتی- اکسیدانی، رادیکالهای آزاد را در پائین ترین سطح نگاه می دارد.

هماهنگی عملکرد کافئین، تائورین و گلوکورونولاکتون با افزودن ال تیروزین (100میلی گرم ) قوت می گیرد. این ترکیب آلی نقش ناقل درون سلولی را داشته که تضمین می کند سیگنال شروع تولید نیرو به شکل آبشاری دائماً مخابره شده و کلیه فرآیندهای تشدید شده توسط کافئین، تاورین، گلوکورنولاکتون و کمپلکس ویتامین گروه ب با بالاترین کارآئی انجام شوند. ال تیروزین روحیه را بهتر کرده و انگیزه عملکرد را بهبود می دهد. در ضمن مقدمه ساز هورمونهای مهمی است که مقدار سوخت و ساز انسان را مانند آدرنالین و نورآدرنالین افزایش می دهند.

افزودن ویتامین گروه ب و مقدمات آنها، نیکوتین آمیدها، پیری دوکسین هیدروکلرید، کلسیم د- پنتوتنات، ریبوفلاوین، سیانوکوبالامین، ضامن حفظ عملکرد صحیح مغز و کل دستگاه عصبی طی فعالیت روحی جسمی می باشند. مقدار مناسب ویتامین های گروه ب ضامن در اکستریم اسپید شات بهترین مبادلات قند، پروتئین و چربی است و مقاومت بدن را افزایش داده و با وقفه در فرآیند تنفس سلولی مقابله می نماید.

محتوای ویتامین گروه ب در اکستریم اسپید شات امکان کاربرد اجزاء فرمول دارای بالاترین کارآیی را میدهد.اکستریم اسپید شات فوق العاده است نه فقط به خاطر اثرات آن بلکه چون دارای رایحه ای نیروبخش منحصربه فرد می باشد. اکستریم اسپید شات به صور آمپول خوراکی دارای راحتترین روش مصرف و قابل حمل در هر جا و هر زمان می باشد.

مکمل

نحوه مصرف مکمل اکستریم اسپید شات الیمپ

یک وعده در روز (25 میلی لیتر = 1 آمپول خوراکی ) را قبل از تمرین ذهنی یا بدنی بنوشید و سپس بلافاصله پس از مصرف آب بنوشید. قبل از نوشیدن ویال را تکان دهید.

توصیه ها در رابطه با مکمل اکستریم اسپید شات الیمپ

  • مکمل اکستریم اسپید شات الیمپ را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.
  • دوز پیشنهادی مکمل اکستریم اسپید شات الیمپ را بدون مشورت پزشک افزایش ندهید.
  • مکمل اکستریم اسپید شات الیمپ مناسب کودکان و نوجوانان نمی باشد.
  • مکمل اکستریم اسپید شات الیمپ از دسترس کودکان دور نگهدارید.

separator line

بیشتر بخوانید:

فواید و عوارض مصرف مکمل پمپ برای ورزشکاران

با فواید فوق العاده قرص دابل بول نیچرز اونلی آشنا شوید

ورزشکاران مکمل های غذایی را جایگزین داروهای انرژی زا کنند

مزایای فوق العاده مکمل پمپ C۴

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا